..löydetylle bakteerille ei voida löytää geneettistä jälkeläistä.
- Jos tämä olisi löytynyt Marsista, kaikki olisivat ilman muuta sanoneet, että planeetalta löytyy elämää. Mutta tämä bakteeri on Maasta
Uutisia maailmalta
-
Re: Uutisia maailmalta
Viesti Kirjoittaja arisel »
-
Menetelmässä katsotaan potilaan uloshengityksen kemiallista profiilia, haihtuvia orgaanisia yhdisteitä. Kemiallinen profiili on mahasyöpää sairastavilla ainutlaatuinen, normaalista poikkeava. Se voidaan havaita kemiallisella analyysillä, tai jopa herkkähajuaistisen koiran avulla.
-
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Ei saa. Kauheaa yksinkertaisesti! Vaikken olekkaan mikään eläinrakas, niin kauhealta tuo näyttää.

-
Kaikille Windowsin käytäjille on varmasti tuttu virheilmoitusikkuna, joka pyytää lupaa lähettää lisätietoja ohjelman kaatumisesta Microsoftille. Uskotaan, että juuri kukaan ei paina näytölle ilmestyvää "lähetä"-painiketta. Microsoftin edustaja tyrmää kuitenkin tämän uskomuksen.
Virheraportteja lähetetään miljoonia ympäri maailmaa jatkuvalla syötöllä.
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
Hyvät veljet sentään!

Johtaja Tapio Päivinen (sd) on ohjannut tiiviisti VVO:n täydennysrakennushankkeita ja istunut samaan aikaan tärkeissä poliittisissa lautakunnissa. Länsi-Vantaan Sdp:n luottomiehellä Päivisellä on tiiviit suhteet myös virkarikoksista epäiltyyn Vantaan entiseen kaupunginjohtajaan Jukka Peltomäkeen (sd) sekä arkkitehtitoimisto Forma-Futuraan (F-F). VVO:lla on poikkeusasema Vantaalla. Kymmenenä viime vuonna sille on luovutettu seitsemän kertaa enemmän tontteja kuin seuraavaksi suurimmalle yhtiölle.
Päivisen väitetään HS:n tietojen mukaan vaikuttaneen Peltomäen lähipiiriä koskeviin asuntokauppoihin. F-F:n omistaja Leila Tuominen osti 2010 VVO:lta Kilterinmäestä asunnon, johon muutti Peltomäen poika.
Päivinen kiistää osallisuutensa kauppaan: "En tiedä asiasta."
Myös Peltomäen toinen poika asuu Tuomisen asunnossa Helsingin Etu-Töölössä. Tieto ei ole aiemmin ollut julkisuudessa.
Peltomäen ja F-F:n kytkyjä tutkii keskusrikospoliisi.
Peltomäki ja Tuominen kieltäytyivät haastattelusta.
-
Toivottavasti tuottajat saavat nyt asiallisen korvauksen työstään.Valion strategisena päämääränä oli poistaa kilpailu Suomen perusmaitomarkkinoilta.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Mummo villiintyy nuoremmista
Tuttavani jaksaa siunailla, miten viitsin tapailla 45-vuotiasta miestä. En ymmärrä. Pitäisikö minulla olla yhdeksänkymppinen mies vain siksi, että olen seiskavitonen? Ihmiset kuvittelevat, ettei vanhana tee mieli seksiä. Kohdallani se on päinvastoin. Mitä vanhemmaksi tulen, sitä tärkeämpää seksi on.
Isänikäinen mies viihtyy teinibileissäKerran baarissa noin nelikymppinen kundi alkoi stripata. Satuin istumaan hänen takanaan niin, että näin pyllyn – ja herrajumala, mikä peffa sillä pojalla on. Kun myöhemmin olimme menossa tuttavani kanssa ostoksille, näin tämän kundin ylittämässä katua ja vislasin hänen peräänsä. Kundi hymyili, ja tuttavani päivitteli, miten kehtaan. Sanoin, että silloin kun minä olin nuori, miehet vislasivat minulle. Nyt minulla on täysi oikeus vislata miehille.
Minun ei alun perin pitänyt alkaa seurustella vanhemman miehen kanssa. Se tapahtui vahingossa.
Kun esittelin Antin äidilleni, hän ajatteli ensin, että haen vanhemmasta miehestä isäsuhdetta, koska emme ole kovin läheisiä isäni kanssa. Molemmat vanhempani ovat kuitenkin huomanneet, että olemme parisuhteessa, eikä Antti ole minulle mikään isähahmo. Yksi kavereistani ajatteli aluksi, että olen hullu. Hän suhtautui Anttiin kuin pedofiiliin ja luuli, että Antti käyttää minua seksuaalisesti hyväkseen. Nykyään Antti on kavereideni mielestä huipputyyppi.
-
EK:n kampanja duunareiden eläkkeiden leikkaamiseksi jatkuu.Työnantaja haluaisi .. palkansaajien ostovoima turvattaisiin .. purkamalla jo maksetuista eläkerahoista kertyneitä rahastoja. Palkansaajien mielestä jo kerättyjä eläkemaksuja ei pidä purkaa, vaan ne on tarkoitettu tulevien eläkkeiden turvaamiseksi.
-
Viesti Kirjoittaja tómppu »
Väitän että silloin kun minä (nyt 32) olen siinä iässä mitä nykyisin kutsutaan eläkeiäksi (siihen mennessä vähintään 70) ei mitään eläkkeitä enää makseta lainkaan. Jokin pieni tasapäistetty seniorikorvaus voi olla niille jotka ovat x-määrän vuosia valtiolle palkkatyössä rahaa tehneet, lopuille tuskin mitään. Rikkaat rokkaa. Siihen suuntaan mennään kovaa vauhtia. Jos tuntuu liioittelulta huomautan nelisenkymmentä vuotta on pitkä aika. Ja nyt vasta aloitellaan todenteolla ihmisten luokkajaottelua.arisel kirjoitti: EK:n kampanja duunareiden eläkkeiden leikkaamiseksi jatkuu.
-
Viesti Kirjoittaja arttula »
Enpä tiennyt, että Kunkun oikea nimi on Antti. Nytpä sekin selvisi.arisel kirjoitti:Minun ei alun perin pitänyt alkaa seurustella vanhemman miehen kanssa. Se tapahtui vahingossa. Kun esittelin Antin äidilleni, hän ajatteli ensin, että haen vanhemmasta miehestä isäsuhdetta, koska emme ole kovin läheisiä isäni kanssa. Molemmat vanhempani ovat kuitenkin huomanneet, että olemme parisuhteessa, eikä Antti ole minulle mikään isähahmo. Yksi kavereistani ajatteli aluksi, että olen hullu. Hän suhtautui Anttiin kuin pedofiiliin ja luuli, että Antti käyttää minua seksuaalisesti hyväkseen. Nykyään Antti on kavereideni mielestä huipputyyppi.
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
Itse tulin tähän päätelmään jo parisenkymmentä vuotta sitten, sen jälkeen asiaa on johdonmukaisesti ajettu samaan suuntaan. Merkillistä vain, että isoihin eläkkeisiin kyllä rahaa on...tómppu kirjoitti:Väitän että silloin kun minä (nyt 32) olen siinä iässä mitä nykyisin kutsutaan eläkeiäksi (siihen mennessä vähintään 70) ei mitään eläkkeitä enää makseta lainkaan. Jokin pieni tasapäistetty seniorikorvaus voi olla niille jotka ovat x-määrän vuosia valtiolle palkkatyössä rahaa tehneet, lopuille tuskin mitään. Rikkaat rokkaa. Siihen suuntaan mennään kovaa vauhtia. Jos tuntuu liioittelulta huomautan nelisenkymmentä vuotta on pitkä aika. Ja nyt vasta aloitellaan todenteolla ihmisten luokkajaottelua.
Luokkajaottelua alettiin ajaa jo 80-luvulla uuslibertaarien vyörytyksellä. Siitä kärsitään edelleen, ja tullaan kärsimään vuosikymmeniä.
Pääomapiirien edunvalvojapuolueet hurskastelevat vielä eutanasia-asiassa, mutta muutaman vuosikymmenen kuluttua saatetaan olla tilanteessa, jota ennakoitiin Soylent Green -elokuvassa.
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
No jopas, noihan kertoo parista keikasta, kun oltiin kukkahatut heiluen Adelen kanssa vähän liikkeellä. Mitä kummaa ja uutisointia mokomassa on, ihan normisettiä.

Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Laiton alkoholimyynti rehottaa pitopalveluissa
Kohta myydään huumeita.
...
Jaa niin...
Ennen haukutiin mutakuonoiksi eteläeurooppalaisia, jotka touhusivat hällävälliämeiningillä...
-
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Valtio saisi keskittyä sen pöhöttyneen virkamieskoneiston karsimiseen, eikä "säästöjen" hakemiseen kiristämällä jatkuvasti veroja. Kunnon natsimeininkiä sanon minä
-
Rikollisuuta on aina puolusteltu milloin milläkin, huumeitakin myydään vain rahan takia?
Eikö rehellinen yrittäminen olekaan kunniassa?
-
-
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Onhan tuo voivoi tuolle projektipäällikölle, mutta joku tästäkin hyötyy suoraan tai epäsuoraan. Ota tai jätä...
-
-
-
Suomen Vuokranantajat ry esittää pääomatuloveron laskemista 15 prosenttiin silloin, kun asuntosijoittaja sijoittaa vuokrauskäyttöön tulevaan uudisasuntoon.
yksityisten vuokranantajien kannustaminen sijoittamaan uudistuotantoon toisi ”valtavan määrän” kaivattuja vuokra-asuntoja.
-
Kansanedustajien sopeutumiseläkkeet on lakkautettava
-
Viesti Kirjoittaja tómppu »
No mutta onhan se väärin lopettaa toisilta tuo tuki kun eihän ne reppanat pärjää muuten. Koko elämän aikana ei ole tarvinnut rehellistä työtä tehdä päivääkään kun on kultalusikka suussa syntynyt niin mitä siitä nyt seuraa että ihan tyhjän päälle tippuu kun politiikon ura loppuu? Joku sopeuttamisraha nyt ei auta tuossa hädässä yhtään.arisel kirjoitti:Tässä yksi esimerkki, miten toiset ovat tasa-arvoisempia kuin toiset, myös eläkeasioissa.
-
Viesti Kirjoittaja nallemaija »
"Unohdamme monesti, että meillä on mahdollisuuksia hyväksyä erilaisia asioita ja ymmärtää asioita" -Peter Franzen-
-
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Totta, meillä kaikilla on mahdollisuus hyväksyä & ymmärtää... mutta, mahdollisuutta ei liene pakko käyttäänallemaija kirjoitti:http://www.voice.fi/viihde/peter-franze ... ya/2/47452
"Unohdamme monesti, että meillä on mahdollisuuksia hyväksyä erilaisia asioita ja ymmärtää asioita" -Peter Franzen-

Henk.koht. mulle on aivan sama, mikäli joku haluaa olla jotain muuta, minkälaiseksi on syntynyt (ymmärtääkseni tuossa
leffassa käsiteltiin TS-tapausta?). Kuitenkaan en näe ongelmana sitä, ettei suuri(n) osa kansasta tuollaista ymmärrä.
-
Viesti Kirjoittaja nallemaija »
Ei kai kukaan pakottanutkaan...Jussi68 kirjoitti:Totta, meillä kaikilla on mahdollisuus hyväksyä & ymmärtää... mutta, mahdollisuutta ei liene pakko käyttäänallemaija kirjoitti:http://www.voice.fi/viihde/peter-franze ... ya/2/47452
"Unohdamme monesti, että meillä on mahdollisuuksia hyväksyä erilaisia asioita ja ymmärtää asioita" -Peter Franzen-![]()
Henk.koht. mulle on aivan sama, mikäli joku haluaa olla jotain muuta, minkälaiseksi on syntynyt (ymmärtääkseni tuossa
leffassa käsiteltiin TS-tapausta?). Kuitenkaan en näe ongelmana sitä, ettei suuri(n) osa kansasta tuollaista ymmärrä.
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka