Repe Ruutikallo kirjoitti:En ole koskaan ollut pitkien naisten perään. Miten sellaista voi kuvitella alistavansa?
Lyhyet naiset on siinä mielessä mukavia, että ylettyy saman aikaisesti moneen strategisia tuntemuksia aihettavaan paikkaan.
Niin, sinä yletyt, mutta se nainen ei ylety
Doggystyle toimii paremmin ja tuntuu mukavammalta kun on about samanmittainen partneri. Pisin suhde onkin ollut 180 cm muijan kanssa. Joskus aikoinaan hetken 152 cm gimman kanssa pyöriessä ainoa toimiva asento oli gimma päällä
Nii joo, m'oon ite 190.
Painon heittelehtiessä 72 ja 83 kg:n välillä (treenatessa enemmän, massaa katoaa jos on liikkumatta).
– I'm just a stylus for hire, a Mac-inist for rent...
Jos olisimme SpyMacissa tämä keskustelu siirtyisi RDL:n puolelle...mutta kun ei ole, muistutan vain että täällä on nuorempiakin lukijoita, joten harkintaa keskusteluun. [A]
"If you have to go to sea, it's better to be a pirate than join the navy." -Jobs
kallekilponen kirjoitti:Jos olisimme SpyMacissa tämä keskustelu siirtyisi RDL:n puolelle...mutta kun ei ole, muistutan vain että täällä on nuorempiakin lukijoita, joten harkintaa keskusteluun. [A]
POLIISI-KILPONEN [H]
Terve Macisti ajattelee myös lihallista puolta, eikö?
kallekilponen kirjoitti:Jos olisimme SpyMacissa tämä keskustelu siirtyisi RDL:n puolelle...mutta kun ei ole, muistutan vain että täällä on nuorempiakin lukijoita, joten harkintaa keskusteluun. [A]
POLIISI-KILPONEN [H]
Toki. Ei minua ko. aihe haittaa...täällä saisi vain olla systeemi jolla voisi estää alaikäisiä lukemassa ko. viestejä...kuten Spymacin RLD.
"If you have to go to sea, it's better to be a pirate than join the navy." -Jobs
POLIISI-KILPONEN [H]
Toki. Ei minua ko. aihe haittaa...täällä saisi vain olla systeemi jolla voisi estää alaikäisiä lukemassa ko. viestejä...kuten Spymacin RLD.
Kyllä alaikäiset itse osaavat päättää, mitä haluavat lukea ja mitä eivät.
15" albook 1,5ghz, 512mt, Radeon 9700 128mt. A pirate with a steering wheel coming out of his crotch walks into a bar and the bartender says, "Do you know you have a steering wheel coming out of your crotch?" He says, "Aaarrr..it's driving me nuts."
POLIISI-KILPONEN [H]
Kyllä alaikäiset itse osaavat päättää, mitä haluavat lukea ja mitä eivät.
lol
Mac_Veikka kirjoitti:Eikö se ole vanhempien vastuulla, mitä lapsensa lukevat netissä!
T: Isä
Tuskin vanhemmatkaan voivat joka keskustelua seuloa. Ja tuskin haluamme vanhempien kieltävän Homppua lapsiltaan.
Eli joko hillitään hieman keskustelua, tai sitten perustetaan homppuun erillinen Red Light District.
Eivät voikaan seuloa, mutta VASTUU on heidän. Joten älä panikoi, ei se ole sinun vikasi KK eikä muidenkaan täällä! Hyvä, että kannat huolta mutta........
Mac_Veikka kirjoitti:Eikö se ole vanhempien vastuulla, mitä lapsensa lukevat netissä!
Tuskin vanhemmatkaan voivat joka keskustelua seuloa. Ja tuskin haluamme vanhempien kieltävän Homppua lapsiltaan.
Eli joko hillitään hieman keskustelua, tai sitten perustetaan homppuun erillinen Red Light District.
Eivät voikaan seuloa, mutta VASTUU on heidän. Joten älä panikoi, ei se ole sinun vikasi KK eikä muidenkaan täällä! Hyvä, että kannat huolta mutta........
On se mukavaa kun vastuun voi heittää niin helposti toisille...[:^)]
Vuosien varrella kaikki tapaamani autokauppiaat ovat olleet
huomattavan pitkiä, ainoan järkevän syyn tuohon olen löytänyt
siittä, että he ylettyvät kusemaan asiakasta helpommin silmään!
En halua tällä viitata mitenkään naisten ja miesten välisiin pituus
eroihin?
L. Sippu
Miehen ei kannata katua muuta kuin voitettuja kiusauksia!
On se mukavaa kun vastuun voi heittää niin helposti toisille...[:^)]
En kerro. Meidän pitkätukkainen hallitus sanoi että pituudella ei ole väliä. Niin ja CIA tekee meistä kaikista mac-käytäjistä elämänkertaa. Käyttäjän nimihaulla tulee niin paljon tietoa että ensikertaa nokatusten jutellessa on kuin lähisukulaisen kanssa juttelisi. Minäkö vainoharhainen .
kasperi kirjoitti:En kerro. Meidän pitkätukkainen hallitus sanoi että pituudella ei ole väliä. Niin ja CIA tekee meistä kaikista mac-käytäjistä elämänkertaa. Käyttäjän nimihaulla tulee niin paljon tietoa että ensikertaa nokatusten jutellessa on kuin lähisukulaisen kanssa juttelisi. Minäkö vainoharhainen .