Eli ei siis Winebottlerilla pelkästään saa toimimaan? yritin ainakin mutta ei anna avata .exe muodosta .app muotoon muunnettua HDplayer-tiedostoa..
Saako noita windows-ohjelmistoja, ja sen kautta tuon HDplayerin pyörimään ilmaiseksi tässä mäkillä, jos saa niin viittiskö joku antaa selkeet ohjeet ni tälläset minunkaltaisetkii ihmiset ymmärtää?
Katso asetuksista montako corea VMware antoi Windowsin käyttöön. Mulla oli oletuksena 1, nostin sen 2:teen niin pyörii jouhevammin. Jää sitten vielä kourallinen coreja Macin käyttöön. Lisäksi voi tutkia paljonko Windows on saanut muistia tai jos oikein haluaaa tehoja irti tutkii näytönohjaimen asetuksia. Siis siitä WMware omasta control-panelista vai mikä lie settings ikkuna se onkaan. Noita suurempia muutoksia voi tehdä vain kun virtuaalikone on pois päältä. Ymmärtäähän sen, ei oikea PC:kään selviäisi tilanteesta jossa esim. muistikampa asennetaan lennossa.
En ole saanut HDplayeria toimimaan.
Macports, X11, Silverlight asennettu.
Wine ja Winebottler asennettu ja tällä youtube-linkillä yritetty konvertoida .exe .app fileksi. http://www.youtube.com/watch?v=p9I6zDU5uuM
...mutta ei vaan toimi.
Osaako joku viisaampi auttaa, missä vika?
Käyttiksenä OSX ML.
Voisiko joku auttaa kun tohon tulee jotai tohon latauksen suunnilleen keski vaiheeseen että, unhandled exception has occurred in your application. If you click continue, the application will ignore this error and attempt to continue. Object reference not set to an instance of an object?? windwosilla oon asentamas ei oo macia..
iMacille koitan saada tuota HD Playeria toimimaan. Parallels Desktop + Windows XP asennettuna. Kun koitan käynnistää HD Playerin heittää herjan "HDPlayer.exe-polku, This application has failed to start because the application configuration is incorrect. Reinstalling the application may fix the problem".
Kahdella Macilla ja myös Vmware fusionilla, sekä kahdella HD Playerin versiolla olen kokeillut ja sama ilmoitus tulee.