Olen melko uusi foorumilla ja pahoittelen jos aloitin turhaan uuden langan.
Ostin ip5:en expertiltä mentaliteetillä että olen läpeeni kyllästynyt androidin nykivään maailmaan ja samsungin muoviseen "laatuun". Halusin puhelimen nimenomaan iossin, natiivi appsien ja LAADUN takia. Olen hetken joskus omistanut ip4s:än ja kokemusta tästä oli. Hain käteisellä lukitsemattoman ja aloin elämään unelmaani. Puhelin oli kaikesta blamesta huolimatta todella hyvä ja salaman nopea..
Kunnes kolmantena omistuspäivänä havaitsin että hei, keskellä näyttöä on ikävä piste ja yritin pyyhkiä sitä pois - tuloksetta, kyse oli kuolleesta / jumittuneesta pikselistä. No tutkin nettiä ja totesin että muillakin on vastaavaa joskus ollut ja soitin serkulleni että tarkistaa oman näyttönsä ja kas hänelläkin oli jopa kaksi pikseliä ja kiitteli OCD:n muodostamisesta sillä ei ollut aikaisemmin niitä havainnut.
No tämän hintaluokan luurissa en sellaisia VOI hyväksyä koska missään samsungin rimpuloissakaan 100-400€ ei ole moisia ollut.. Noh puhelin expertin kautta SCF-huoltoon ja pikahuoltomaksu päälle koska en halua olla ilman uutta kivaa lelua ja viikossa tuli tehdaskorjattu laite tilalle.
Kerkesin ajamaan spotter appsia appstoresta (jolla voi tarkistaa pikselit) parikin kertaa uudessa luurissa ja olin nyt tyytyväinen. Kunnes taas parin päivän päästä huomasin SAMAN!! Ja näytössä onkin kolme kuollutta pikseliä!! Kyllä sylettää! Nyt laitoin luurin ihan itse postin kautta SCF:lle takaisin.
Tää samsungin android raato taas alla ja bugittaa jopa kirjottaa tätä viestiä.. Onko teidän näytöt ihan ok vai onko tämä joku retinan ongelma vai onko applen taso tulossa alaspäin? Ostinko sittenkin vain kasan omenaimagoa huonon laitteen kanssa? Tää näyttää jo pixelgatelta mun silmin