Pelkään että möhlään tuon bootcamp asennuksen jos teen sen väärin tai väärinpäin... Win8 tarvetta ei suoranaisesti ole koska Win puoli on vain pelailua varten. Tukeeko Win7 3TB'n levyä?
Auttakaa urpoa...
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Viesti Kirjoittaja bugracer »
Viesti Kirjoittaja ImacMan »
Viesti Kirjoittaja ImacMan »
Nuo Windowsin päivitysversiot ovat niille, joilla on Windowsin lisenssi alla eli jotka ovat aiemmin ostaneet Windowsin. Kaupassakin on erikseen noita lisenssin sisältäviä paljon kalliimpia "Full" versioita ja sitten "Upgrade" versioita niille, joilla on nyt vaikka se Windows 7 alla. Itse asiassa tuon Windows 8:n pystyi asentamaan päivitysversiona (halvempana) Win8 ilmaisen kokeiluversion päälle, joten siinä mielessä jokainen, joka Kasista osti täyden version on tietyllä tavalla hukannut rahansa (ellen tässä nyt jätä huomioimatta jotain). Tuon Windowsin päivitysversionhan sai viime vuoden puolella vielä erityisen halpaan hintaan, mihin itsekin tartuin. Nykyäänhän nuo maksavat maltaita ja näin ollen (mikäli raha merkkaa sinulle jotain) sinuna ehkä pysyttelisin Windows 7:ssa.bugracer kirjoitti:Joo, ehkä vähän huonosti selitetty...
Tulee siis uusi iMac. Minulla on Win 7 jonka voin asentaa koneeseen, mutta pohdin pitäisikö asentaa Win 8 sen sijaan. Jos näin, en ole löytänyt "Osta Win8" mistään, vain päivityksinä. Pitääkö minun siis asentaa Win7 ensi, ja sitten win 8 jos näin haluan?
Kyse on ajuripaketista, jolla muun muassa saadaan iMacin ominaisuuksia toimimaan Windows 8:n kanssa. Esimerkiksi minä olen asentanut Windows 8 Pro:n ja pyörittänyt sitä ilman tuota ajuripakettia (jonka tosin nyt asensin) jo kuukausia. Toisaalta kaipa tuo päivitys tarkoitti myös sitä, että Boot Camp -asentaja tukee suoraan Windows 8:ia (minun piti asentaa Win8 Win7:kana).Uudessa OS päivityksessä puhutaan vain että on bootcamp tuki Win 8'lle, mutta onko se siis tuki sille että boot campin Win7 päivitetään Win 8'aan?
Viesti Kirjoittaja atheos »
Viesti Kirjoittaja iMies »
Palaa sivulle “Käyttöjärjestelmät”