![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Vaihdat vain siihen puolueen nimen ja asiayhteyden niin ihan samaa paskaa muutkin jauhavat. Ihmettelen vain tuota fiksaatiotasi yhteen puolueeseen, joka herättää kysymyksiä
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja arisel »
Viittaatko tällä Kokoomuksen tukeen EK:n ja EVA:n työntekiöiden alistamispuheisiin?Peitsamo kirjoitti:Oman puolueen jäsenet puolustamassa oman puolueen jäseniä! DAAAA
– Kossupullosta voi suorittaa ennakkopidätyksen ottamalla ensin itse kunnon kulauksen.
Hissun_pisu kirjoitti:Pitää huomata tutkimuksen suorittaja: Elinkeinoelämän valtuuskunta EVA, joka on Suomen pahin porsimoiden sikolätti.
Taisit puhua alunperin kepun kenkää saaneista "hyvistä veljistä", joita puoluetoverit ovat auttamassa. Vaihda tuohon puolue ja kohu niin yhtälö säilyy samana!Viittaatko tällä Kokoomuksen tukeen EK:n ja EVA:n työntekiöiden alistamispuheisiin?
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Mikä hitsinpitsi tuo on? Heh... En ole päässyt nauttimaan.Peitsamo kirjoitti:
Juu ja kysy Tauvolta ja kumppaneilta kuinka mukavaa on viettää rokulia täydellä sairausajan palkalla.
Elä saikkupelle aloita!Peitsamo kirjoitti:Ehkä se on ihan hyvä palata meidän rahvaiden arkeen! Vähenee tuo postailukin palstalle![]()
Juu ja kysy Tauvolta ja kumppaneilta kuinka mukavaa on viettää rokulia täydellä sairausajan palkalla. Tältä kannalta en yhtään ihmettelekään minkä takia postailet vain noita Pro:n juttuja!
Olen muuten aika pahasti Tauvoa jäljessä viestimäärässä, vaikka olen homppulainen ollut paljon kauemmin...Peitsamo kirjoitti:Ehkä se on ihan hyvä palata meidän rahvaiden arkeen! Vähenee tuo postailukin palstalle![]()
Juu ja kysy Tauvolta ja kumppaneilta kuinka mukavaa on viettää rokulia täydellä sairausajan palkalla.
Eri tehtävätyypeistä suurin huoli nousee päässälasku- ja prosenttilaskutaidoista, joissa taso ei suurella osalla yllä edes arkielämän tarpeisiin jatko-opinnoista puhumattakaan.
Matematiikkaa pitäisi myös yhdistää muitten aineitten opetukseen, jotta sen hyöty näkyisi jo koulussa eikä vasta esimerkiksi yliopistossa, kun opiskellaan vaikka lääketiedettä
Minä olenkin ajatellut käyttää sitä "määrä korvaa laadun" - tyyliä.arisel kirjoitti: Olen muuten aika pahasti Tauvoa jäljessä viestimäärässä, vaikka olen homppulainen ollut paljon kauemmin...
Viesti Kirjoittaja arttula »
Banaanin poisto ohimosta ?Tauvo kirjoitti: Huomenna tulee tosin pieni katkos, kun käyn pienessä päiväkirurgisessa(?) operaatiossa kesken työpäivää.
Heh...arttula kirjoitti:Banaanin poisto ohimosta ?Tauvo kirjoitti: Huomenna tulee tosin pieni katkos, kun käyn pienessä päiväkirurgisessa(?) operaatiossa kesken työpäivää.
Joulukuussa tuli 12 päivän työputki, ja jos siihen huomioidaan edellinen viikko, niin vapaapäiviä oli kolmen viikon aikana sentään kaksi; toki sen jälkeen pääsin muutaman päivän jouluvapaalle.Tauvo kirjoitti:Nyt olen vain saanut mokattua kalenterini ja saan tehdä töitä ainakin 21 päivää putkeen.
Tuollainen parin kuukauden rypistys kuulostaa ihan terveelliseltä - jos oikeasti saa pitää taukoa välillä; omalla kohdalla se taukojen pitäminen on jäänyt usein vain sunnuntaihuiliksi, vaikka periaatteessa työaikani on ma-pe.Tauvo kirjoitti:Viimeisen 7:n vuoden aikana yrittäjänä olen ollut kerran sairaslomalla, taisin olla kolme päivää: to, pe, ma.
..kolme isompaa rypistystä vuodessa tehdään ympäripyöreitä päiviä 3kk- 2kk ja 2kk.
Hmmm... Pitäisiköhän ottaa oppia...?Tauvo kirjoitti:Minä olenkin ajatellut käyttää sitä "määrä korvaa laadun" - tyyliä.
Kansalaisten säästöihin kajoamista pidetään epäoikeudenmukaisena.
– Ihmiset eivät ymmärrä, miksi pitäisi maksaa, kun he eivät ole tehneet mitään
Tämäkin varmaan jonkun mielestä on yllättävää...Hoitohenkilökunta saattaa käyttää sosiaalisen median järjestelmiä myös työssä kommunikointiin. Varsinaisen ongelman muodostaa työn kiireettöminä hetkinä tapahtuva yksityinen käyttö työpaikan koneilla, esimerkiksi Facebook ja Twitter.
Erään lähteen mukaan osa hoitajista surffaa varsin suruttomasti somessa klikkaamassa kavereidensa hauskoja linkkejä samoilla koneilla, joilla hoidetaan myös työasioita. It-johtaja Susanne Bayardin mukaan Karoliinisessa sairaalassa täytyy joka viikko asentaa muutamiin tietokoneisiin kaikki ohjelmat käyttöjärjestelmästä lähtien uudelleen jonkin havaitun viruksen vuoksi. – Sosiaalinen media on yksi reiteistä, joiden kautta viruksia tunkeutuu koneisiin, hän arvioi.
Viesti Kirjoittaja carrbon »
Jeps, lisää pilveä vaan...Huumekasvia pihallaan kasvattanut imatralainen mies kimpaantui, kun naapuri otti valokuvia kasvista.
Miehen mielestä kuvaaja loukkasi kasvin oikeuksia.
Kihlakunnansyyttäjä on nyt määrännyt esitutkinnan lopetettavaksi. Hän tähdentää, ettei Kannabis Sativa -kasvi nauti rikosoikeuden suojaa.
Uusi Suomi tavoitti oviremontin tehneen remonttimiehen.
Oviremontti tuli ilmi vain noin viikko käräjäoikeuden tuomion jälkeen. Sen vuoksi vaikuttaa siltä, että asiat ovat yhteydessä toisiinsa.
- Tämän olisi pitänyt tulla jo vuosi sitten julkisuuteen, mutta mulle sanottiin, että ei vielä.
Kuka sanoi?
- Se taas on mun asia, en kommentoi siihen mitenkään.
moni nyt pari-kolmikymppinen suomalainen yllättyy tulevaisuudessa ikävästi eläkkeensä pienuudesta.
Käytännössä lakimuutos tarkoittaa sitä, että kansalainen saa lakisääteisen eläkkeensä käyttöönsä 63–vuotiaana – mutta omat eläkesäästönsä vasta viisi vuotta myöhemmin.
..hallituksen päätöksen on tarkoitus tehostaa elinaikakertoimen vaikutusta eli ajaa nyt pari-kolmekymppiset suomalaiset tilanteeseen, jossa heidän on pakko työskennellä nykyisiä työuria pidempään.
nuorten ikäluokkien eläkkeitä oli helppo leikata elinaikakertoimella, koska he eivät vielä ymmärrä pitää suurta ääntä asiasta.
..etenkin nyt pari-kolmekymppisten suomalaisten kannattaisi säästää eläkettä itse.
”30–40 prosentin eläke on vähemmän kuin ihmiset luulevat”
Tähän pyritään - duunia on painettava hautaan asti, tai kuolet nälkään.Kansanedustaja Osmo Soininvaara (vihr.) huolehti elinaikakertoimesta helmikuussa. Hänen mukaansa ihmiset, jotka eivät todella pysty jatkamaan työntekoa 63 ikävuoden jälkeen, tulevat olemaan tulevaisuudessa pulassa eläkevuosinaan.