Sammuta valot – sytytä toivon kipinä! Valot sammuttamalla näytämme huolemme ilmastonmuutoksesta ja vaadimme päättäjiltä todellisia tekoja ilmaston puolesta.
Kynttilöitä on riittävästi ja tulitikutkin löytyy.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Viesti Kirjoittaja harri_tku »
Viesti Kirjoittaja Jarlaita »
Mutta muista laittaa sieltä valot poisharri_tku kirjoitti:Hei!
Itse laitan sähkösaunan päälle 20:30
t :Harri
Viesti Kirjoittaja paulaw »
Viesti Kirjoittaja Mailia »
harri_tku kirjoitti:Hei!
Itse laitan sähkösaunan päälle 20:30
t :Harri
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Viesti Kirjoittaja arisel »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
Niin minäkin, jos ovat sinun hoidossasi..Lihapipo kirjoitti:Minä rukoilin orpojen kissanpentujen puolesta.
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Perhosensiipiefekti?arisel kirjoitti:Tuleeko nyt sun takia sitten Ilmastonmuutos?![]()
Voi olla. Kävin vielä laittamassa autonkin roikkaan. Eihän sillä ole varmaan enää mitään väliä, kerta tuhosin tämän planeetan jo.arisel kirjoitti:Tuleeko nyt sun takia sitten Ilmastonmuutos?
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja arisel »
- Tiellä oli säkkipimeää, eikä kuljettaja ollut omien sanojensa mukaan nähnyt mitään ennen törmäystä
Viesti Kirjoittaja thoug »
Tuo on Vihapuhetta™! Kohta on kuule Supo... Ei mitään moraalia... Kunnon kasvatus... Yhteiskunta... Rappiotila... Vastuu...kuriton kirjoitti:Niin minäkin, jos ovat sinun hoidossasi..Lihapipo kirjoitti:Minä rukoilin orpojen kissanpentujen puolesta...
Kannattaisko sun nyt kumminkin laittaa ne valot päälle ihan oikeesti siellä.. pimmeessä saattaa joskus nähdä ihan olemattomia.. äläkä lähde ajelemaan pimmeellä mopolla, ethän?Lihapipo kirjoitti: Tuo on Vihapuhetta™! Kohta on kuule Supo... Ei mitään moraalia... Kunnon kasvatus... Yhteiskunta... Rappiotila... Vastuu...
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
En ihmettele. Monesti keskellä yötä ajaessa maaseutu pelottaa oikeasti. Siellä ei näe mitään ja jos joku hortoilee väärässä kohdassa älyämättä varoa niin seurauksena voi olla alle jääminen.arisel kirjoitti:Tiedä mitä tuumaa, mutta...
- Tiellä oli säkkipimeää, eikä kuljettaja ollut omien sanojensa mukaan nähnyt mitään ennen törmäystä
Mutta miten sitten käy kissanpentujen? Ajattelisit edes niitä kissanpentuja, edes kissanpentuja… Haistan jo kerubien kyyneleet.kuriton kirjoitti: Kannattaisko sun nyt kumminkin laittaa ne valot päälle ihan oikeesti siellä.. pimmeessä saattaa joskus nähdä ihan olemattomia.. äläkä lähde ajelemaan pimmeellä mopolla, ethän?
Ilmoittanet paikallisessa lehdessä, milloin autoilet Savossa päin, jotta tiedämme kylillä pysytellä sisätiloissa kunnes vaara on ohitse?Mikael K. kirjoitti: En ihmettele. Monesti keskellä yötä ajaessa maaseutu pelottaa oikeasti. Siellä ei näe mitään ja jos joku hortoilee väärässä kohdassa älyämättä varoa niin seurauksena voi olla alle jääminen.