15" albook 1,5ghz, 512mt, Radeon 9700 128mt. A pirate with a steering wheel coming out of his crotch walks into a bar and the bartender says, "Do you know you have a steering wheel coming out of your crotch?" He says, "Aaarrr..it's driving me nuts."
juissimehu kirjoitti:
Viimeisimmät levyostokset: Rudolf - 2002-2003 Vaimo LP
Sama.
Sama täälläkin[H] mulla oli jo CDR versio mut vinyyli oli PAKKOhankinta + Mode Selector (=Didier (Selin)) Distant Sounds 12" Molemmat aivan törkeen hyviä[:D]
since86 kirjoitti:Sama täälläkin[H] mulla oli jo CDR versio mut vinyyli oli PAKKOhankinta + Mode Selector (=Didier (Selin)) Distant Sounds 12" Molemmat aivan törkeen hyviä[:D]
Joo, CD-r löyty myös täältäkin. Posse.fi:n sivuilla mainittiin muuten, että seuraava Rudin 12" ilmestyy ensi viikolla. Hmmp, nyt kun tutustuin noihin ääniklippehin Stygen kotisivuilla, niin jäi kyllä harmittamaan, etten tajunnut samalla tilata tuota Mode Selectoria Lifesaverista.
En tätä itse ostanut, mutta posti toi tuossa joku päivä sitten Idols-2005-levyn. Kaipa se joku arpajaisvoitto on[:)]
Lähtee tosin lähes varmasti joululahjaksi jollekin, en rupea sellaista itse kuuntelemaan[;)]
Perkule, eihän tässä enää edes muista mikä levyistä on tuorein. Aiemmin tuli tosiaan osteltua paljonkin levyjä, mutta Lex Karpelan ja ÄKT:n tempausten ansiosta suurin osa levy-yhtiöistä on ollut reilut pari kuukautta boikotissa ja ovat vielä ainakin vuoden loppuun. Ja tietenkin oma lukunsa on rootkittiensä kanssa tunaroinut Sony BMG, joka varmistikin sen, että tähän talouteen ei osteta yhtään mitään, missä lukee Sony ainakaan ennen kuin tuosta tempauksesta vastuulliset tahot ovat saaneet kenkää tai tajunneet erota. Hienosti on kyllä levyteollisuus sahannut omaa oksaansa, sillä en olisi vielä vuosi sitten uskonut, että Palkkapäivän Pino (tm) jäisi nyt noutamatta levykaupasta ja että joulupaketeissa ei olisi ensimmäistäkään äänilevyä. ***tanan tunarit. [:@]
Menipä hieman offtopiciksi, mutta kerrankos sitä.
Omena - mielenterveellisemmän tietojenkäsittelyn puolesta