Miten saa iTunesin soittamaan biisit peräjälkeen ilman tauko
Keskustelua ohjelmista ja Mac App Storesta.
13 viestiä
• Sivu 1/1
-
Miten saa iTunesin soittamaan biisit peräjälkeen ilman tauko
Viesti Kirjoittaja Mikko »
Joku tätä jo kyselikin toisessa threadissa. Mutta kuitenkin, miten saa iTunesin soittamaan biisit peräjälkeen ilman taukoja? Ei toimi crossfade asetuksella "0" ja sitä suuremmallahan se feidaa enemmän. Toisaalta jos crossfade on pois päältä biisit soitetaan noin sekunnin tauolla. Tämä on ainoa ominaisuus, josta on todella valittamista iTunesissa. Onko tuo nyt sitten edes mahdollista? Mun mielestä joku aiempi versio toimi tuolla crossfade-0 asetuksella, mutta enää ei toimi.
-
Re: Miten saa iTunesin soittamaan biisit peräjälkeen ilman t
Viesti Kirjoittaja np »
En usko että ihmiset normaalisti kaipaisi tuota joten siksi sitä ei yksinkertaisesti ole. Mul on pari mp3 albumia jossa on monta biisiä ja ne soi peräjälkeen koska ne on "nauhoitettu" yhteensopiviksi eikä taukoja siten esiinny. Olen kylläkin kuullut että biisit vois liimata yhteen myös iTunesissä jollain "join" toiminnolla?
MacBook Pro 2.16 Ghz, 2 Gb RAM, OS X 10.4.8, Airport Express, LaCie 250Gb
-
Mulla on paljon levyjä, joissa biisit on miksattu yhteen tai sitten jatkuvat sujuvasti biisinvaihdosten yli. Nämä kaikki "hyppää" aina tuossa vaiheessa kun raita vaihtuu. Äärimmäisen ärsyttävää.
-
Viesti Kirjoittaja atsotp »
no tässä tapauksessa korjaus on helppo:
Ripatessasi tällaista levyä iTunesiin, valitse ennen rippausta Lisäasetukset > Yhdistä CD:n raidat.
Ripatessasi tällaista levyä iTunesiin, valitse ennen rippausta Lisäasetukset > Yhdistä CD:n raidat.
iMac G5 20" 2,0 GHz, G4 Cube 1,2 GHz, PB 12" Rev A. 867 MHz
-
Tekeekö se koko levystä yhden raidan vai miten toi toimii? En viitsi alkaa uutta yritystä, jos näin on. Haluan kuitenkin pitää noi biisit erillisisnä.Ripatessasi tällaista levyä iTunesiin, valitse ennen rippausta Lisäasetukset > Yhdistä CD:n raidat.
-
Viesti Kirjoittaja vesku »
anna olla tauko vaan. Ehtii vaihtaa partneria.
iMac 21,5" late 2009 OSX 10.10 Macbook Pro 13,3" mid 2009 OSX 10.10 Powermac G4 450 2/120/64 OSX 10.5.8 Leopard; iPod nano 8gig (product)RED 3.gen; iPhone 5 64 Gb iPad mini 32 Gb
-
Viesti Kirjoittaja Roikale »
Ei mikään turha toivomus, itsekin kyllä kaipaisin iTunesiin "gapless output" -vaihtoehtoa, mihin esim. Winampissa on saatavilla plugareita. Yhteenmiksattujen levyjen tai musanteossa syntyneiden taustalooppien kuuntelu on vähän rasittavaa nykyisin. Ei ole partnereissa vikaa...
-
Viesti Kirjoittaja atsotp »
Yhdistä CD:n raidat -toiminto ei fyysisesti yhdistä raitoja toisiinsa. Ne voi erottaa myöhemmin toisistaan.
Kannattaa kokeilla yhdellä levyllä, niin näkee tyydyttääkö lopputulos.
Oma-aloitteellisuutta
Kannattaa kokeilla yhdellä levyllä, niin näkee tyydyttääkö lopputulos.
Oma-aloitteellisuutta

iMac G5 20" 2,0 GHz, G4 Cube 1,2 GHz, PB 12" Rev A. 867 MHz
-
Viesti Kirjoittaja Kakku »
Minä taas haluaisin tauot kappaleiden väliin. Miten se onnistuu?
Mulla on omia soittolistoja ja nnihin siirretyt MP3-kappaleet soi aina ilman taukoja. Heti kun edellinen loppuu, niin uusi alkaa. Ei yhtään taukoa välissä. Mitä tehdä?
Mulla on omia soittolistoja ja nnihin siirretyt MP3-kappaleet soi aina ilman taukoja. Heti kun edellinen loppuu, niin uusi alkaa. Ei yhtään taukoa välissä. Mitä tehdä?
-
Viesti Kirjoittaja Lapanen »
Ongelma on todella rasittava.
Erityisen turhauttavaa on live-levyjen (joissa on kappaleiden välit yleensä täynnä aplodeja) sekä alunperin 'medleyksi' tehtyjen biisien kuuntelu kun kappaleiden väliin tulee tauko.
Kyseessä tuskin on mikään ylivoimainen ongelma, mutta jos iTunesissa ei kaivattua ominaisuutta ole, niin sitten ei ole. Itse en ole sellaista vielä ainakaan löytänyt.
Reklamoinnin kauttahan tuon voisi toivoa saavansa jossain vaiheessa päivitettyyn versioon.
Erityisen turhauttavaa on live-levyjen (joissa on kappaleiden välit yleensä täynnä aplodeja) sekä alunperin 'medleyksi' tehtyjen biisien kuuntelu kun kappaleiden väliin tulee tauko.
Kyseessä tuskin on mikään ylivoimainen ongelma, mutta jos iTunesissa ei kaivattua ominaisuutta ole, niin sitten ei ole. Itse en ole sellaista vielä ainakaan löytänyt.
Reklamoinnin kauttahan tuon voisi toivoa saavansa jossain vaiheessa päivitettyyn versioon.
-
Viesti Kirjoittaja Fiend »
Mullakin soittaa niin että jo ennen edellisen kappaleen loppua, seuraava on alkanut... Mitenkäs nuo saa erilleen? Olen jo tutkinut asetuksia mutten vielä mitään ole löytänyt.
-
Viesti Kirjoittaja Rahina »
Fiend said:
Preferences ( Omena+, ) -> Effects -välilehti. Sieltä "Crossfade playback" ruksi pois.
Ratkaisu: ota crossfade pois.Mullakin soittaa niin että jo ennen edellisen kappaleen loppua, seuraava on alkanut... Mitenkäs nuo saa erilleen? Olen jo tutkinut asetuksia mutten vielä mitään ole löytänyt.
Preferences ( Omena+, ) -> Effects -välilehti. Sieltä "Crossfade playback" ruksi pois.
"One of the realities of working with computers is that things fail."
"Huumoriin kuuluu usein, mutta ei välttämättä, nauru" - Filosofian sanakirja, WSOY
"Huumoriin kuuluu usein, mutta ei välttämättä, nauru" - Filosofian sanakirja, WSOY
-
Viesti Kirjoittaja Fiend »
Kiitoksia, heti parani
13 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka