hemu1985 kirjoitti:Tilattu: 14.12.2012
Mistä: ALSO eli virallinen maahantuoja tukkuri yrityskäyttöön
Mikä:
- iMac 27" 680MX
- 1TB Serial ATA Drive @ 7200 rpm
Status: ?
Arvioitu toimitus: Tammikuu
Kokonaistoimitusaika: 18.2. Kuulemma Sent to Manufacturing. Muuta tietoa ei koneesta vielä ole.
Eli tää on mennyt ihan takapuoli. No ylimääränen kuukausi sinne tänne. 11 viikkoa tulee täyteen torstaina tilauksesta.
Kaveri tilasi heti ensimmäisenä päivä ja siinä meni 3.5kk. Eli jos haluaa saada ajoissa niin Apple Storen kautta ihan suosiolla tilaukset.
Vieläkin odotellaan tätä laitetta. Tukkurin mukaan joulukuun alussa tilattuja koneita on jo toimitettu, niin ei pitäisi enää kauaa kestää. Ei ihan hirveästi lämmitä. Tulee torstaina 14 viikkoa täyteen. Toivottavasti on toimiva laite tai menee usko tähän touhuun
Itse olen tilannut 3.12. jälleenmyyjän kautta ja vielä ei ole tietoa toimitusajasta. NYT jos tilais Applen verkkokaupasta, niin toimitusajaksi lupaa 3.-5.4. eli reilun kaksi viikkoa ja kone olisi kotona. Ei taida Applea paljon kiinnostaa myynti jälleenmyyjien kautta!
Tilasin vastaavan koneen Storesta 4.3. ja tilauksen pitäisi olla perillä ylihuomenna eli toimitusajaksi tulee 2,5 viikkoa
Alunperin piti tulla tänään ja olenkin tässä seurannassa hakannut F5 ja kuikuillut ikkunasta ulos koko päivän. Äsken sitten pamahti seurantaan seuraava info ja toimituspäivä siirtynyt laakista ensi kuun puolelle:
Helsinki, Finland 19.03.2013 12:00 Osoite on kaukaisella alueella, jonne ei toimiteta lähetyksiä päivittäin. / Toimitus siirretty.
Puhelu jälkeen onneksi selvisi että ovat jättäneet Itellan hoteisiin ja sieltä tuo kaveri huomenna kotiin asti. Hetken ajaksi iski kyllä jo epätoivo.
Tilasin vastaavan koneen Storesta 4.3. ja tilauksen pitäisi olla perillä ylihuomenna eli toimitusajaksi tulee 2,5 viikkoa
Kaiken odottelun (106 päivän) jälkeen pitänee kuitenkin perua jälleenmyyjän kautta tehty tilaus (vaikka mielelläni heiltä ottaisin) ja ostaa Apple Storesta hieman kalliimmalla. Sillä tavalla koneen ainakin saa käyttöönsä...
Adonis kirjoitti:Kolme kk odottelua täyteen. Pitäisikö juhlistaa jotenkin?
Viimeksi jälleenmyyjältä kysyttäessä 27" masiinaani ei oltu edes rakennettu.
Huomenna tulee 4kk omasta tilauksestani...
Eikö missään vaiheessa ole käynyt mielessä tilauksen peruutus ja tilaus applestoresta? Perusmallien lähetys 24 tunnin sisällä. CTO koneissakin kestää korkeintaan 5 päivää.
hemu1985 kirjoitti:Tilattu: 14.12.2012
Mistä: ALSO eli virallinen maahantuoja tukkuri yrityskäyttöön
Mikä:
- iMac 27" 680MX
- 1TB Serial ATA Drive @ 7200 rpm
Status: ?
Arvioitu toimitus: Tammikuu
Kokonaistoimitusaika: 18.2. Kuulemma Sent to Manufacturing. Muuta tietoa ei koneesta vielä ole.
Eli tää on mennyt ihan takapuoli. No ylimääränen kuukausi sinne tänne. 11 viikkoa tulee täyteen torstaina tilauksesta.
Kaveri tilasi heti ensimmäisenä päivä ja siinä meni 3.5kk. Eli jos haluaa saada ajoissa niin Apple Storen kautta ihan suosiolla tilaukset.
Vieläkin odotellaan tätä laitetta. Tukkurin mukaan joulukuun alussa tilattuja koneita on jo toimitettu, niin ei pitäisi enää kauaa kestää. Ei ihan hirveästi lämmitä. Tulee torstaina 14 viikkoa täyteen. Toivottavasti on toimiva laite tai menee usko tähän touhuun
Itse olen tilannut 3.12. jälleenmyyjän kautta ja vielä ei ole tietoa toimitusajasta. NYT jos tilais Applen verkkokaupasta, niin toimitusajaksi lupaa 3.-5.4. eli reilun kaksi viikkoa ja kone olisi kotona. Ei taida Applea paljon kiinnostaa myynti jälleenmyyjien kautta!
Noniin. Ei mennyt kuin 111 päivää. Tänään tuli kone konttorille. Joku viittasi tuohon peruutukseen ja storesta tilaamiseen, niin oltaisiin peruttu jo pari kuukautta sitten tilaus, mutta mukana oli yksi kirjanpidollinen seikka, niin oli helpompi vain odottaa. Ei ollut niin hätä tämän kanssa. Jos joku pistää paremman toimitusajan niin voin tarjota kaljan
op79 kirjoitti:
Noniin. Ei mennyt kuin 111 päivää. Tänään tuli kone konttorille. Joku viittasi tuohon peruutukseen ja storesta tilaamiseen, niin oltaisiin peruttu jo pari kuukautta sitten tilaus, mutta mukana oli yksi kirjanpidollinen seikka, niin oli helpompi vain odottaa. Ei ollut niin hätä tämän kanssa. Jos joku pistää paremman toimitusajan niin voin tarjota kaljan
Tänään tuli kone postissa. Toimitusaika tilauksesta 122 päivää, eli paremmaksi meni
Tilasin iMacin(27" 3,4 i7 1Tb fusion drive 680MX)13.2 ja toissapäivänä tuli talouteen jälleenmyyjän kautta.Mahtava laite mutta tuuletin pitää enemmän ääntä kuin 2011 mac mini mikä minulla oli ennen tätä ja se ääni on sellasta kuin jokin resonois tähän kuoreen suoraan.En tiedä onko se kovo vai tuuletin mut ärsyttävä ääni kuitenkin.Pitäsköhän kiikuttaa huoltoon vai olenko vaan liian herkkä korvanen?
Karppa74 kirjoitti:Tilasin iMacin(27" 3,4 i7 1Tb fusion drive 680MX)13.2 ja toissapäivänä tuli talouteen jälleenmyyjän kautta.Mahtava laite mutta tuuletin pitää enemmän ääntä kuin 2011 mac mini mikä minulla oli ennen tätä ja se ääni on sellasta kuin jokin resonois tähän kuoreen suoraan.En tiedä onko se kovo vai tuuletin mut ärsyttävä ääni kuitenkin.Pitäsköhän kiikuttaa huoltoon vai olenko vaan liian herkkä korvanen?
Mulla saman tyylinen kokoonpano erona tuo kovalevy, eli voisi juuri johtua siitä. Tämä ei kyllä pidä mitään ääntä...
op79 kirjoitti:
Tänään tuli kone postissa. Toimitusaika tilauksesta 122 päivää, eli paremmaksi meni
Mulla kyllä kävi jo yksi kone kotona mutta näyttö oli niin keltainen että lähti vaihtoon. Alkuperäinen tilaus on tehty 14.12.2012 eli jos laskin oikein niin tänään 123 päivää eikä vieläkään toimivaa konetta himassa. Tällä viikolla "pitäisi" tulla uusi. Missä niitä kaljoja sai?