Hei,
En löytänyt kysymykselleni aluetta, enkä tiedä tiettyä henkilö jolta kysyä.
Onko kenelläkään tällä foorumilla käytössä kyseistä icloud.com -päätteistä sähköpostiosoitetta käytössä?
Onko sitä näin jälkikäteen edes mahdollista saada käyttöön? Luin juttuu, että ne joilla on ollut mac.com tai me.com olisivat voineet päivittää tähän icloud.com osoitteeseen. Nyt jääkin sitten auki, että voiko suoraan ottaa tuota osoitetta käyttöön.
Taidan vaan olla niin apple-fani jo, että muut päätteet eivät kelpaa... Jotenkin yhdistän sen sopivammaksi icloud maailmaan. Kuitenkin sen avulla hallitaan applelaitteiden ekosysteemiä.
Toivottavasti saan mielipiteitä asiasta.
Robert7
iCloud.com sähköposti?
Perusasioita jokaiselle Applen tuotteiden käyttäjälle, muun muassa iCloud ja muut pilvipalvelut
8 viestiä
• Sivu 1/1
-
iCloud.com sähköposti?
Viesti Kirjoittaja Robert7 »
Viimeksi muokannut kallekilponen, 1.4.2013 klo 23.56. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Syy: otsikon hienosäätöä
Syy: otsikon hienosäätöä
-
- Ylläpitäjä
Re: icloud.com sähköposti?
Viesti Kirjoittaja egoste »
Viimeksi muokannut egoste, 1.4.2013 klo 13.12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Viesti Kirjoittaja Mazetare »
Jos tarkoitat xxxx@me.com sähköpostia, se ainakin toimii hyvin.
-
Re: iCloud.com sähköposti?
Tässä on meitsin ongelma. Hienosti kyllä ehdottaa yhdistämistä (id ja s.postia), mutta jotenkin ei ota komentoa vastaan.
Sivua vain päivittyy eikä mitään sen enempää tapahdu...
Mikä neuvoksi?
Sivua vain päivittyy eikä mitään sen enempää tapahdu...
Mikä neuvoksi?
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
-
Mutta onko tämä kyseinen sähköpostiosoitteesi Applen id:nä? Epäilen...egoste kirjoitti:On ja voi... https://www.icloud.com http://support.apple.com/kb/HT5441?view ... cale=en_US
Alitilejä osaan itsekin luoda ja ne toimivat.
-
Viesti Kirjoittaja tómppu »
Itselläni oli samankaltainen ongelma ja lopputulema oli se, että kun tili on tarpeeksi vanhaa perua ja on luotu kolmannen osapuolen sähköpostiosoitetta käyttäen ei sitä voi tällä hetkellä enää muuttaa yhdistämällä osoitetta.
Olet siis jumissa tuon Outlook-osoitteesi kanssa kuten minä omani kanssa. Apple vakuutteli että tuo Apple ID:ä toimiva osoite on heidän rekisterissään vain tunnuksena eikä sen toimivuudella sähköpostina ole merkitystä, mutta näinhän asia ei tosi asiassa ole (jossain kohdassa nimenomaan selitettiin että tunnuksena käytettävän osoitteen on oltava toimiva).
Yritin selvittää tilannetta jenkkituen kanssa mutta siellä ei ymmärretty asiaa oikeastaan lainkaan.
Sinun kohdallasi tilanne on parempi kuin minulla, outlook.com tuskin on ihan lähivuosina katoamassa mihinkään, minun sähköpostini tarjoaja on myyty eteenpäin jo kaksi tai kolme kertaa eikä näitä osoitteita enää edes jaeta.
Että näin, kiitos taas Apple joustavuudesta. Täyttyypä ottaa tämä asia taas esille kun soittelen ensi viikolla muutenkin sinne.
Olet siis jumissa tuon Outlook-osoitteesi kanssa kuten minä omani kanssa. Apple vakuutteli että tuo Apple ID:ä toimiva osoite on heidän rekisterissään vain tunnuksena eikä sen toimivuudella sähköpostina ole merkitystä, mutta näinhän asia ei tosi asiassa ole (jossain kohdassa nimenomaan selitettiin että tunnuksena käytettävän osoitteen on oltava toimiva).
Yritin selvittää tilannetta jenkkituen kanssa mutta siellä ei ymmärretty asiaa oikeastaan lainkaan.
Sinun kohdallasi tilanne on parempi kuin minulla, outlook.com tuskin on ihan lähivuosina katoamassa mihinkään, minun sähköpostini tarjoaja on myyty eteenpäin jo kaksi tai kolme kertaa eikä näitä osoitteita enää edes jaeta.
Että näin, kiitos taas Apple joustavuudesta. Täyttyypä ottaa tämä asia taas esille kun soittelen ensi viikolla muutenkin sinne.
Viimeksi muokannut mercury, 16.2.2014 klo 22.27. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Perus hipsteri. pelle. -mindgame
-
Viesti Kirjoittaja via »
mulla näkyy olevan sekä me että icloud - ovat vain ilmaantuneet luulen, mutta toimivat
-
Viesti Kirjoittaja jk »
Itse en pysty luomaan koko iCloud osoitetta. Järjestelmä asetuksiissa iCoudissa osoitetta luodessa ei sopivan osoitteen ja ok:n painamisen jälkeen tee enää mitään. Ja Apple id on gmail.com osoite. Onko tähän vinkkejä?
"You never get a second chance to make a first impression"
MacBook Pro 13" iPad Air 2 iPad 2018 Airport Extreme Apple TV 4K 3rd Gen iPhone 13 Pro AirPods X2 HomePod Mini X2 ynnä muut...
MacBook Pro 13" iPad Air 2 iPad 2018 Airport Extreme Apple TV 4K 3rd Gen iPhone 13 Pro AirPods X2 HomePod Mini X2 ynnä muut...
8 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka