Kiitos jo etukäteen

Viesti Kirjoittaja kakeMBP »
Viesti Kirjoittaja tómppu »
Viesti Kirjoittaja kakeMBP »
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
On. Hävitä se cleaneri.kakeMBP kirjoitti:Kiitos, näin mä vähän aattelinkinOn porskuttanu niin hienosti tähänkin asti
Oon käyttäny Ccleaneria tähän asti, mutta onko muita suosituksia millä vois pitää systeemiä huippukunnossa?
Viesti Kirjoittaja tómppu »
Viesti Kirjoittaja Spacelord »
Viesti Kirjoittaja Zarquon »
Viesti Kirjoittaja Delli »
Viesti Kirjoittaja protagonist »
Viesti Kirjoittaja Delli »
Jos tämä oli osoitettu minulle niin en poista mitään ohjelmaa raahaamalla sitä roskikseen vaan teen kaikki poistot erillisellä ohjelmalla.protagonist kirjoitti:Jos et päässyt ohjelmista täysin eroon ilmeisesti vain raahasit ne roskakoriin?
Joikkakin ohjelmilla on erilaisia taustaprosesseja jotka jäävät pyörimään vaikka ohjelman poistaisikin. Kannattaa tsekata kirjastosta LaunchAgents ja LaunchDaemons -kansiot, siellä majailevat ne pikku ilkiöt jotka näitä prosesseja käynnistelevät.
Viesti Kirjoittaja j00ppis »
Ekaksi tietty mikä iMac ja mikä käyttis, jos on Mountain Lion vanhassa koneessa niin tuulennopea ei enää ole muutenkaan. SSD aseman hankintaa kannattaa miettiä samalla. Käyttiksen uudelleenasennukseen on netti ohjeita väärällään, google auttaa.j00ppis kirjoitti:Mul on niin saakutti hidas imac nykyää, rantapalloo tulee vähä välii. Miettinyt just et pitäiskö sitä formatoida, en ole ikinä tehnyt macciin formatointia olisiko neuvoja? suurinosa tiedostoista on jo kovalevyl ulkosel mut mitä pitää huomioida formatoinnissa?
ja miten se tehdään, apuja kiitos
27-tuumainen, vuoden 2011 puoliväli - Mac OS X Lion 10.7.5 (11G63). 12 gb ramZarquon kirjoitti:Ekaksi tietty mikä iMac ja mikä käyttis, jos on Mountain Lion vanhassa koneessa niin tuulennopea ei enää ole muutenkaan. SSD aseman hankintaa kannattaa miettiä samalla. Käyttiksen uudelleenasennukseen on netti ohjeita väärällään, google auttaa.j00ppis kirjoitti:Mul on niin saakutti hidas imac nykyää, rantapalloo tulee vähä välii. Miettinyt just et pitäiskö sitä formatoida, en ole ikinä tehnyt macciin formatointia olisiko neuvoja? suurinosa tiedostoista on jo kovalevyl ulkosel mut mitä pitää huomioida formatoinnissa?
ja miten se tehdään, apuja kiitos
Viesti Kirjoittaja masa »
Viesti Kirjoittaja rebus »
Omasta mielestä muutos 10.6-10.7 oli suurempi pettymys kuin 10.7-10.8. Rauta tosin alkaa olla jo vanhaa joten kohta taitaa olla mulla näiden koneiden osalta päivitykset tiensä päässä.j00ppis kirjoitti:Oon lukenut että monilla on tullut ongelmia siitä, sekä moni on haukkunut kyseisen päivityksen että mitä järkee maksaa parista pienestä lisäpäivityksestä
Viesti Kirjoittaja protagonist »
Mac-käyttäjänä ei tarvitse juu huolehtia kun hankkii erillisen poisto-ohjelman (tässä tapauksessa 9 euron hinnalla). Kaikki sellaista vaan eivät ole keksineet hommata kun Apple ei ole mokomaa koneen mukaan laittanut. Ohjelmat saa myös toki siivottua pois ilmaisella App Cleanerilla.Delli kirjoitti: Jos tämä oli osoitettu minulle niin en poista mitään ohjelmaa raahaamalla sitä roskikseen vaan teen kaikki poistot erillisellä ohjelmalla.
http://www.koingosw.com/products/maccleanse.php
Noita kansioita en ole koskaan tarkastanut koska MAC-käyttäjänä tuollaisista ei tarvitse huolehtia 8)
Viesti Kirjoittaja valisa »
Viesti Kirjoittaja tuomas92 »
Viesti Kirjoittaja valisa »
Viesti Kirjoittaja gramdel »
Viesti Kirjoittaja Kumustelija »
Palaa sivulle “Käyttöjärjestelmät”