Niin siis lähinnä meinasinkin että onko tuo sarjanumero takuu siitä, että ongelmia on jossain vaiheessa luvassa? Eli kaikki tämän sarjanumeron omaavat laitteet lahoavat jossain vaiheessa, vai onko silti tuurista kiinni?
Olin varimportiin yhteydessä ja heillä ainoa ratkaisu asiaan oli lähettää laite huoltoon tutkittavaksi ja sitten joskus saisi mahdollisesti uuden tilalle jos vikaa löytyy. Hieman on jäänyt hämärän peittoon mikä tämän vaihtokampanjan tarkoitus on jos lopputuloksena on samanlainen huoltoreissu kuin ilman kampanjaakin... Jenkeissä Apple käsittääkseni lähettää halukkaille valmiiksimaksetun laatikon missä vanhan laitteen voi palauttaa ja uusi tulee tilalle.
Moppeman kirjoitti:Olin varimportiin yhteydessä ja heillä ainoa ratkaisu asiaan oli lähettää laite huoltoon tutkittavaksi ja sitten joskus saisi mahdollisesti uuden tilalle jos vikaa löytyy. Hieman on jäänyt hämärän peittoon mikä tämän vaihtokampanjan tarkoitus on jos lopputuloksena on samanlainen huoltoreissu kuin ilman kampanjaakin... Jenkeissä Apple käsittääkseni lähettää halukkaille valmiiksimaksetun laatikon missä vanhan laitteen voi palauttaa ja uusi tulee tilalle.
Vasataava palvelu on ollut Applella ainakin aiemmin Suomessa käytössä (jolloin korjauksen hoitaa MacHuolto Helsingissä), kannattaa katsoa tuolta tukisivuilta löytyisikö siitä lisätietoa tai soittaa Apple-tukeen.
e: ja vaihtokampanjan ajatus on tietysti se, että myös takuun ulkopuolisia laitteita vaihdetaan nurisematta.
Viimeksi muokannut deissi, 17.4.2013 klo 18.09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hyvä, näköjään muita samalla asialla. Mulla on Apple Tv:n wifi pätkinyt alusta asti ja olen aina luullut, että vika on reitittimessä. En uskonut, että pakasta vedetty Apple-tuote voisi olla viallinen
Soitin jo tukeen mutta eivät tienneet asiasta yhtään mitään. Nyt odottelen jonkun AppleTv-expertin soittoa, pitää kysyä häneltä lisää.
Tuli soitettua sinne Apple Care:n, ja ne sanoi että ei kun Apple TV pakkettiin ja postiin, ja sittä se lähtee matkalle iTronic:iin vaihdettavaksi/korjattavaksi (ei oikein tullut selville tämä puhelimen kautta).
MacBook Pro 14" M1 Pro | iPhone 13 Pro Max | iPad Pro 13” (M4)
Apple Watch Ultra | AirPods Pro & Max | Apple Microfiber Cleaning Cloth
yhdistyykö teillä tuo atv3 automaattisesti verkkoon kun herättää laitteen? mulla ei yhdistä vaan joutuu asetuksista laittaa päälle. itseltä löytyy vastaava sarjanumero:C0HJFMJ3DHRN, eli meneekö tämä nyt vaihtoon vai? muutenhan laite toimii moitteettomasti tosin ollut vasta kuukauden päivät käytössä.
artturieno kirjoitti:yhdistyykö teillä tuo atv3 automaattisesti verkkoon kun herättää laitteen? mulla ei yhdistä vaan joutuu asetuksista laittaa päälle. itseltä löytyy vastaava sarjanumero:C0HJFMJ3DHRN, eli meneekö tämä nyt vaihtoon vai? muutenhan laite toimii moitteettomasti tosin ollut vasta kuukauden päivät käytössä.
Kyllä yhdistyy. Itse kävin eilen ostamassa uuden atv:n mallia 1469 ja tässä tuntuisi wlan toimivan huomattavasti paremmin kuin vanhassa 1427 mallissa. Täytyy laittaa tuo vanha vehje vaihtoon. Onkohan tästä kyseisestä tapauksesta mennyt jo tietoa jälleenmyyjille, vai pitäisikö soittaa suoraan Applen tukeen?
Tänään olin yhteydessä applen tukeen. Kaikkien kyselyitten (olenko resetoinu modeemin ja atv:n) jälkeen lähettivät s-postissa linkin jossa vielä tiettyjen ohjeitten mukaan voi kokeilla ongelman ratkaisua. Jos tämä ei auta asiaan eli minun asiassani yhdisty automaattisesti wi-fi-verkkoon, pyydettiin kiikuttamaan laite huoltoon. Tänään sitte vein laittteen oulun systema storeen, saapa nähä millon uutta laitetta tulee tilalle.
Tänään hain laitteen systemasta ja tietty uuteen oli vaihdettu. Ihan kiva ku ostin just käytettynä tämän entisen
Viimeksi muokannut artturieno, 25.4.2013 klo 20.42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pannaan tähän tarinan pääteksi että se tuli viimein vietyä iTronic:iin tämä vehje ja uusi (tai sitten erittäin hyvässä kunossa oleva käytetty) tuli suojamuoveissa kaikkineen tilalle. Toimii tämä uusi kuin unelma vanhaan verrattuna, ei enään pelleile netti ympäriinsä joka kymmenes minuutti. Ei tarvinut kuiteja eikä mitään, eikun sinne ja sarjanumeron perusteella tulee uus vehje tilalle.
MacBook Pro 14" M1 Pro | iPhone 13 Pro Max | iPad Pro 13” (M4)
Apple Watch Ultra | AirPods Pro & Max | Apple Microfiber Cleaning Cloth