Ties mitä gynekologisia testejä suorittaa sinulla.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Viesti Kirjoittaja Kain »
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Viesti Kirjoittaja rok »
Ai saakuta. Toivottavasti ei kuitenkaan gynekologisia -niiden kohderyhmä taitaa olla ihan toinen.Kain kirjoitti:Olisin menemättä Lihapipon hoitoon.
Ties mitä gynekologisia testejä suorittaa sinulla.
Viesti Kirjoittaja rok »
Taitaa olla samoja mörköjä vakuutusyhtiöiden lääkäreiden kanssa..Kain kirjoitti:^ Pahempaa, Kelan lääkäri.
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja rok »
Viesti Kirjoittaja arisel »
Toki voin suositella...rok kirjoitti:Olet siis itse kokeillut Lihapipon hoitoja. Voinet suositella?arisel kirjoitti:Laita puhelinnumerosi tähän ketjuun, niin Lihapipo soittaa sulle.
Ai, sulla on vielä tuo tallella? Muistelisin että sanoit sen kärvähtäneen pahanpäiväisesti silloin kun se tulipalo syttyi...Lihapipo kirjoitti:Ensin asennamme tämän säteilyttäjän potilaan päähän
arttula kirjoitti:Eikös sitä varten pitäisi lähinnä ajella rintakarvat ?Kain kirjoitti:Huomenna EEG, pitääköhän mun ajella päänahka esille?
Thoth kirjoitti:Minä ajoin kerran turhaan kainolokarvat, kun kuvittelin että EKG tarkoittaa elektrokainalogrammi.kuriton kirjoitti:^ elektrokardiogrammi ja elektroenkefalogrammi, kertonee siis ottopaikan.
Vastausten perusteella teen ihan varmuuden vuoksi kokovartalokarvanpoiston.kuriton kirjoitti:Tarviipas!rok kirjoitti:Ei tarvitse ajella päätä.
Epilaattori sitten vaan hurisemaan.. mainitsikos ne muuten sulle, että pitää tyhjennykset myös tehdä ennen tutkimusta, jotta onhan peräruiske tarpeet jo varattuna?Kain kirjoitti: Vastausten perusteella teen ihan varmuuden vuoksi kokovartalokarvanpoiston.
(Myös genitaalialueet)
Miten mää todistan, jos leikkaan ne pois?arisel kirjoitti:Muista vielä kulma-, nenä- ja korvakarvat!
Ja sitten todisteet näkyville!
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Viesti Kirjoittaja richidi »
Viesti Kirjoittaja richidi »
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Genitaali- ja perskarvoista ei ole pakko lähettää.arisel kirjoitti:Muista vielä kulma-, nenä- ja korvakarvat!
Ja sitten todisteet näkyville!
Viesti Kirjoittaja iMies »
Minä taas luulin, että olit joutunut tenttimään kliinisen neuron perusteet siinä taksinkuljettajan ajolupakokeessa. Mitä te muuten oikeasti siellä opiskelitte – osoitteiden aktiivista unohtamista ja valvontakorttien väärentämistä?arttula kirjoitti:Ai...Luulin noiden olevan jotenkin sama juttu.
Viesti Kirjoittaja arttula »
Me luotetaan nykyisin GPS:ään. Sillä löytää mukavasti perille - olettaen, että asiakas on siinä kunnossa, että kykenee artikuloimaan osoitteen riittävän selvästi. Aina niin ei tosiaan ole, ja tulee vietyä väärään paikkaan.iMies kirjoitti:Minä taas luulin, että olit joutunut tenttimään kliinisen neuron perusteet siinä taksinkuljettajan ajolupakokeessa. Mitä te muuten oikeasti siellä opiskelitte – osoitteiden aktiivista unohtamista ja valvontakorttien väärentämistä?arttula kirjoitti:Ai...Luulin noiden olevan jotenkin sama juttu.
Viesti Kirjoittaja Latvastalaho »
Vihjaillaankos täällä jottain?Latvastalaho kirjoitti:Sillä on saatu hyviä tuloksia etenkin ikääntyneiden vanhojenpiikojen keskuudessa ja Lihapipo onkin luokiteltu pyhäksi.
Viesti Kirjoittaja iFooni »
Viesti Kirjoittaja vinouma »
AAArgh! We all are going to die!iFooni kirjoitti:Höäää huomenna käsittelykoe&inssi A1-korttia varten.