Pikakoe näin kotona näyttää ällistyttävän hyvältä - myös 3G:nä!
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja arisel »
Viesti Kirjoittaja Juhani L »
Viesti Kirjoittaja KenSu »
Viesti Kirjoittaja ER »
Mulla oli sama juttu. Poistin ja asensin uudestaan ja alkoi toimia.KenSu kirjoitti:Mikä mahtaa minun iPad-sovelluksessa tökkiä kun ei näy listassa mitään videoita. Siis jos sieltä yläosan menusta tökkää vaikka "Suorat", niin siinä keskellä oleva ohjelmalista on tyhjä. Jos tökkää alhaalta, "audio" niin listoissa näkyy ohjelmiakin. Hakemalla kyllä saa näkyviin videoitakin.
Viesti Kirjoittaja Sarkka0666 »
Viesti Kirjoittaja Sarkka0666 »
Eli ei taida olla millään tavoin EyeTV:n korvaajaksi?ER kirjoitti:http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?f=84&t=135041
Viesti Kirjoittaja wiljam.i »
Minkähän kokoiselta näytöltä katsoit?arisel kirjoitti:Yle Areena sai suorat lähetykset iOS-versioon
Pikakoe näin kotona näyttää ällistyttävän hyvältä - myös 3G:nä!
Viesti Kirjoittaja Hepo »
Minä katsoin 10" näytöltä 20cm päästä, eikä mitään moitittavaa.wiljam.i kirjoitti:Minkähän kokoiselta näytöltä katsoit?
t.w
ps. Viimeksi kun itse katsoin isommalta näytöltä, jäi sen verran vahvasti ketuttamaan etten viitsi itseäni enää samalla tavalla suututtaa.
Viesti Kirjoittaja ER »
En totta puhuen tiedä voiko tuolla edes tallentaa suorana.Sarkka0666 kirjoitti: Eli ei taida olla millään tavoin EyeTV:n korvaajaksi?
iPhone 4 ja originaali-iPad. Yhteyden nopeus vaikuttaa laatuun, kerrotaan sovelluksen infossa, ja onhan se muutenkin selvää. Odotukset kenties vaikuttavat koettuun laatuun, HooDeetä ei ole tarjolla, mutta ei sitä ole luvattukaan; näyttää kuitenkin tv-ohjelmalta, eikä juutuubisutulta, mitä pelkäsin.wiljam.i kirjoitti:Minkähän kokoiselta näytöltä katsoit?
t.w
ps. Viimeksi kun itse katsoin isommalta näytöltä, jäi sen verran vahvasti ketuttamaan etten viitsi itseäni enää samalla tavalla suututtaa.
Viesti Kirjoittaja s1970 »
Palaa sivulle “Video, televisio ja elokuvat”