![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)

Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Samat henkilöt, jotka haluavat ajaa Fordilla. Eli ne, jotka joutuvat maksamaan omasta pussistaan ja näin ollen arvostavat huokeampaa hintaa. Opit kyllä.tuomaril kirjoitti:Katselen MTV3:lta tulevaa Ryanair-dokkaria. Kuka tuolla haluaa matkustaa?
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Eli siis persaukiset aka demarit.Anghorn kirjoitti:Samat henkilöt, jotka haluavat ajaa Fordilla. Eli ne, jotka joutuvat maksamaan omasta pussistaan ja näin ollen arvostavat huokeampaa hintaa. Opit kyllä.tuomaril kirjoitti:Katselen MTV3:lta tulevaa Ryanair-dokkaria. Kuka tuolla haluaa matkustaa?
Mielummin lentämättä kokonaan, kuin kannattaisin tuota yhtiötä.Anghorn kirjoitti:Samat henkilöt, jotka haluavat ajaa Fordilla. Eli ne, jotka joutuvat maksamaan omasta pussistaan ja näin ollen arvostavat huokeampaa hintaa. Opit kyllä.tuomaril kirjoitti:Katselen MTV3:lta tulevaa Ryanair-dokkaria. Kuka tuolla haluaa matkustaa?
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Hui kammotus. Nytkin katkesi kaksi kynttä (etusormesta ja pikkirillistä) elämäni on siis ihan pilalla vähintään kolmesta neljään viikkoa.vinouma kirjoitti:Tuuks laittaan munkin fillarin kesäkuntoon?
Viesti Kirjoittaja Leader dog »
Viesti Kirjoittaja WizardRamses »
Samaa mietin minä, mutta itse käännyn The Big Bang Theoryn ja fetasalaatin puoleen...vinouma kirjoitti:Pitäiskö katsoa Suomen lätkämatsi, että tietäisi mistä huomenna puhutaan? Hmm ...taidanpa vain kaivaa Top Gunin ja sipsit kaapista...
Viesti Kirjoittaja thoug »
Viesti Kirjoittaja arisel »
Mikäli lätkä jäisi väliin, niin noista vaihtoehdoista jälkimmäinen voittaisi ilman muuta, vaikken tiedä tuosta sarjasta mitään muuta kuin sen hupparin kuvan!WizardRamses kirjoitti:Samaa mietin minä, mutta itse käännyn The Big Bang Theoryn ja fetasalaatin puoleen...vinouma kirjoitti:Pitäiskö katsoa Suomen lätkämatsi, että tietäisi mistä huomenna puhutaan? Hmm ...taidanpa vain kaivaa Top Gunin ja sipsit kaapista...
Tulin äsken saunasta, paistan läskiä, katson peliä, seuraan live-kertoimia ja homputan - ei nämä niin toisiaan häiritse.thoug kirjoitti:Juon olutta, syön sipsei ja katson lätkää... kuten varmaan aika moni muukin tällä hetkellä. Pitääkin laittaa Air pois ja keskittyä tuohon peliin.
Viesti Kirjoittaja mercury »
Muuten sama, mutta Apinoiden planeetta (1968).thoug kirjoitti:Juon olutta, syön sipsei ja katson lätkää... kuten varmaan aika moni muukin tällä hetkellä.
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja tómppu »
Viesti Kirjoittaja applerules! »