Itse yritän tänään parannella hieman iPodia ja iMaciä, jotka monen muun artikkelin tavoin ovat todella vanhentuneita (vuoden 2007/2009 tietoa).

Viesti Kirjoittaja niko_n »
Viesti Kirjoittaja niko_n »
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Viesti Kirjoittaja vortaristo »
Joo, asialla näyttää olevan todella kiire. Eikö tosiaan foorumin käyttäjistä löydy osaavia Wikipedian muokkaajia?Anghorn kirjoitti:Käykää päivittämässä mun Hopeisen Omenan Wikipedia-sivua, muuten se poistetaan.
Viesti Kirjoittaja mirko »
Minusta on hieman huono ajatus perustaa uusi artikkeli noin hötöisellä tekstillä ja toivoa, että siitä joku muu jatkaisi eteenpäin. Sama ongelma myös esimerkiksi jo aiemmin perustetuissa Wikipedian artikkeleissa fiMUG ja AppleGarden. Vähän ihmettelen, miksi niitäkään ei ole vielä poistettu Wikipedian henkilökunnan toimesta. AppleGardenista kertova artikkeli alkaa kyllä olla jo vähän parempi, sinne on muun muassa joku käynyt täydentämässä maininnan Hermes-ohjelmasta. Lähdeviite olisi kuitenkin tällaiselle tiedolle hyvä olla, vaikka käsitykseni mukaan tieto pitää paikkansa. Minullakin nimittäin sellainen muistikuva on, ja muistiinpanoja sekä keskusteluita aiheesta löytyy muistikuvan tueksi. Ensisijaisesti olisi kuitenkin pyrittävä viittaamaan alkuperäiseen lähteeseen, eikä toisen käden tietoon.Anghorn kirjoitti:Käykää päivittämässä mun Hopeisen Omenan Wikipedia-sivua, muuten se poistetaan. [6]
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Palaa sivulle “Ajankohtaista Apple-maailmasta”