Tarkistapa nyt hyvä mies millä foorumilla olet!Hulkman kirjoitti:^ Mistä näitä huumorintajuttomia ihmisiä oikein tulee, my heavens!

![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Pirullinen [6]](./images/smilies/icon_twisted.gif)
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
![Salaisuus [:#]](./images/smilies/47_47.gif)
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja arisel »
Tarkistapa nyt hyvä mies millä foorumilla olet!Hulkman kirjoitti:^ Mistä näitä huumorintajuttomia ihmisiä oikein tulee, my heavens!
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja Hulkman »
Waude! Kerrassaan upea kronologinen emoticonsetti!arisel kirjoitti:Tarkistapa nyt hyvä mies millä foorumilla olet!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja Latvastalaho »
Itselläni on sen verran pitkä tuo ihmiskuntaa ylläpitävä elin, ettei minun tarvitse alasti riisua kustessani vaan kyllä se sepaluksen kautta kaivaessani esille pystyy suorittamaan tuon kusemisen ihan normaalilla tavalla sotkematta paikkoja.Lihapipo kirjoitti:Aika turhahan tuollainen sepalus lopulta on. Julkisessa vessassa pisuaarilla asioidessani nykäisen koko alasetin nilkkoihin, ja invavessassa riisun itseni alasti. Kyllä sitä on hyvä siinä asioidessa vähän tuulettua samalla.
Kunnon pythonia ei mistään pienestä sepaluksesta saa rullattua ulos. Ne tietää, joilla sellainen on.Latvastalaho kirjoitti: Itselläni on sen verran pitkä tuo ihmiskuntaa ylläpitävä elin, ettei minun tarvitse alasti riisua kustessani vaan kyllä se sepaluksen kautta kaivaessani esille pystyy suorittamaan tuon kusemisen ihan normaalilla tavalla sotkematta paikkoja.
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Niin, ne jolla sellainen on! Ovat isot pojat ilmeisesti sitten sinullekin jotain asiasta kertoneet, kun tietoa on?Tauvo kirjoitti: Kunnon pythonia ei mistään pienestä sepaluksesta saa rullattua ulos. Ne tietää, joilla sellainen on.
Ihan itse kokeilin. Omaani. Nyt tuli mielestäni tämä asia käsiteltyä...kuriton kirjoitti:Niin, ne jolla sellainen on! Ovat isot pojat ilmeisesti sitten sinullekin jotain asiasta kertoneet, kun tietoa on?Tauvo kirjoitti: Kunnon pythonia ei mistään pienestä sepaluksesta saa rullattua ulos. Ne tietää, joilla sellainen on.
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Itse asiassa minä olen yhä useammin alkanut pissiä istuen. Arvaatko miksi? Silloin voi helpommin samalla räpeltää iPhonea.kuriton kirjoitti:Niin, ne jolla sellainen on! Ovat isot pojat ilmeisesti sitten sinullekin jotain asiasta kertoneet, kun tietoa on?Tauvo kirjoitti: Kunnon pythonia ei mistään pienestä sepaluksesta saa rullattua ulos. Ne tietää, joilla sellainen on.
Paras lienee, että istutte pissiessänne, niin jääpi turhat lattian luuttuamiset. Ja katsotte myös, että se ihmiskuntaa ylläpitävä elimenne on myös siellä pöntön sisäpuolella, eikä loirottele ihan minne sattuu, kiitos!
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Hyvä!Tauvo kirjoitti:[.Nyt tuli mielestäni tämä asia käsiteltyä...