Elikkäs vedenkestävät kuulokkeet ansaitsee mun mielestä ihan oman aiheensa.
Mulla on iphonen kaverina Lifeproof vedenkestävä suoja ja etsiskelen settiin sopivia kuulokkeita,
Vaatimuksina on vedenkestävyys ja että kuulokkeet EI ole sellaista korvaan tungettavaa mallia
Löysin lifeproofin sivuilta yhdet jotka näyttää olevan aika täydelliset mun käyttöön
http://www.lifeproof.com/shop/us_en/aud ... loth-cord/
Kokemuksia? Saako suomesta? En itse googlaamalla löytänyt. Löytyykö mitään vastaavia suomenmaalta, kun en haluais ulkomailta tilata
Vedenkestävät kuulokkeet
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
7 viestiä
• Sivu 1/1
-
Vedenkestävät kuulokkeet
Viesti Kirjoittaja pahvi0 »
-
Re: Vedenkestävät kuulokkeet
Viesti Kirjoittaja Lampela »
Tarkoitatko veden alla toimivia, vai pesunkestäviä? Minulla kävivät iphone 5:n kuulokkeet pesukoneessa ja kuivauskoneessa ja toimivat kyllä vieläkin moitteetta. Kaapeli jäi kohtuullisen kiharaksi tosin.
-
Haluaisin kuulokkeet, joita voin käyttää ilman huolia suihkussa/saunassa/paljussa/uima-altaassa/järvessä. Iphone 5 kuulokkeet on omaan käyttöön täydelliset lukuunottamatta vedenkestävyysominaisuuksia. Nuo yurbudsit vaikuttaa niin houkuttelevilta, että taidan tilata ne vastoin periaatteitani ulkomailta.
-
Viesti Kirjoittaja tómppu »
Yurbudsin omilla sivuilla mainitaan vain "sweat - water resistance", joten eivät nuo taida suihkuun tai uimiseen sopia.
Viimeksi muokannut mercury, 16.2.2014 klo 20.30. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Perus hipsteri. pelle. -mindgame
-
Mahtaakohan tämä täysi vedenkestävyys edes olla nykytekniikalla mahdollista..?
Löysin kyllä ulkomailta monet ns. korvaantungettavat vedenkestävät mallit mutta iphonen originaalikuulokkeiden tapaisia ei vain löydy.
Tähän ketjuun saa linkata ehdotuksia vedenkestävistä ratkaisuista!
Löysin kyllä ulkomailta monet ns. korvaantungettavat vedenkestävät mallit mutta iphonen originaalikuulokkeiden tapaisia ei vain löydy.
Tähän ketjuun saa linkata ehdotuksia vedenkestävistä ratkaisuista!
-
Viesti Kirjoittaja Lampela »
Vastasin jo kerran, mutta olen nyt seurannut vastaavia keskusteluja ja näyttää siltä että uusimmat Applen kuulokkeet ovat varsin vedenkestäviä. Lukuisia pesukoneessa ja kuivauskoneessa käyntejä ja silti toimivat. Toimimattomuus näyttää liittyvän mekaanisiin vaurioihin tai yrityksiin käyttää niitä märkänä silloin kun ne ovat uponneet veteen, mutta jos ne kastuvat korvissa ollessaan ongelmia ei juuri näytä olevan edes märkänä jatkuvassa käytössä. Eniten vaurioituvat osat näyttävät olevan kytkimen kärjet joiden kastuminen edellyttää jo kohtuullisen pitkäaikaista veteen upottamista.
Olisi mielenkiintoista kuulla muiltakin pesukoneessa kuulokkeitaan uittavien kokemuksista. Minulla tosiaan ei ole mitään vikaa kuulokkeissa. Tosin pesukin oli vain 40 asteessa. Kuivaajan lämpötilaa en tiedä.
Olisi mielenkiintoista kuulla muiltakin pesukoneessa kuulokkeitaan uittavien kokemuksista. Minulla tosiaan ei ole mitään vikaa kuulokkeissa. Tosin pesukin oli vain 40 asteessa. Kuivaajan lämpötilaa en tiedä.
-
Ehkä uskallan ottaa yhdet suihkuun mukaan, kun noita applen uusimpia löytyy talosta kolmin kappalein.
Ps. Tiedän ettei monenkaan mielestä ole normaalia haluta kuulokkeita suihkuun![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
E: Vesi tuskin pääsee liittimeenkään, koska kotelon mukana tuli vedenkestävä adapteri kuulokkeille
Ps. Tiedän ettei monenkaan mielestä ole normaalia haluta kuulokkeita suihkuun
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
E: Vesi tuskin pääsee liittimeenkään, koska kotelon mukana tuli vedenkestävä adapteri kuulokkeille
Viimeksi muokannut pahvi0, 14.5.2013 klo 22.06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
7 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka