No jaa...arisel kirjoitti:Kahdet kotifloppikisat peräkkäin...
Sijoitus on huomattavasti parempi, kuin osasin toivoa. Sveitsin menestystä on silti mukava seurata.
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
No jaa...arisel kirjoitti:Kahdet kotifloppikisat peräkkäin...
Olisikohan kuolemantuomio ratkaisu?arisel kirjoitti:Turha jätkä näissä kisoissa koko Korpikoski...
Onneksi et vielä lynkannut turhaa jätkää.Tauvo kirjoitti:Olisikohan kuolemantuomio ratkaisu?arisel kirjoitti:Turha jätkä näissä kisoissa koko Korpikoski...
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja carrbon »
Samaa mieltä.Erño kirjoitti:Ihan hyvin tuo minusta pelaa.
Viesti Kirjoittaja arisel »
Veikkaan ettei parantaisi Korpikosken suoritusta...Tauvo kirjoitti:Olisikohan kuolemantuomio ratkaisu?arisel kirjoitti:Turha jätkä näissä kisoissa koko Korpikoski...
Sapettaa kun erehdyin uskomaan näiden kommentaattoreiden höpinöitä suomalaisten hyvästä motivaatiosta ja amiriikkalaisten mielenkiinnon loppumisesta - ekan erän jälkeen samat hemmot puhuivat sitten täysin päinvastaista... Haittaa vedonlyöntiin keskittymistä tuommoinen.Tauvo kirjoitti:No jaa...arisel kirjoitti:Kahdet kotifloppikisat peräkkäin...
Sijoitus on huomattavasti parempi, kuin osasin toivoa. Sveitsin menestystä on silti mukava seurata.
Jaa näitä kavennus- ja tasoitusmaaleja?arisel kirjoitti:Veikkaan ettei parantaisi Korpikosken suoritusta...Tauvo kirjoitti:Olisikohan kuolemantuomio ratkaisu?arisel kirjoitti:Turha jätkä näissä kisoissa koko Korpikoski...
carrbon kirjoitti:E: Pakostakin toivoisi perusteita turhuudelle..
Lauri Korpikoski 7 1+2 2 -1 21
Näissä kisoissa on näitä nähty vaikka kuinka...carrbon kirjoitti:Vinneporkki nielaisi sitten pillinsä
En kuullut, mutta arvaan: "Korpikoski on turha jätkä." ?arisel kirjoitti:Mitäs Tami juuri sanoi? 8)
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Siihen asti... Siis odotukset olivat paljon kovemmat, eikä ainoastaan mulla. 8)Tauvo kirjoitti:^ Eli on turha?
Ai. Minä odotin puoöustavalta hyökkääjältä lähinnä taklauksia ja satunnaisia pisteitä. Hyvin tuo minun odotuksia on vastannut.arisel kirjoitti:Siihen asti... Siis odotukset olivat paljon kovemmat, eikä ainoastaan mulla. 8)Tauvo kirjoitti:^ Eli on turha?
Viesti Kirjoittaja Erño »