Joo elikkäs onko muilla samanlaista ongelmaa, että saa painaa todella kovaa lukitusnäppäintä pohjaan että toimii, muuten saa painella loppupäivän.. Varmaankin takuun piikkiin menee..
Ja muuten mites noi tehdaskorjatut, ovatko ulkonäöltä virheettömiä?
iPhone 5 lukitusnäppäin
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
9 viestiä
• Sivu 1/1
-
iPhone 5 lukitusnäppäin
Viesti Kirjoittaja jnnu »
Viimeksi muokannut kallekilponen, 21.5.2013 klo 3.00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: otsikon hienosäätöä
Syy: otsikon hienosäätöä
-
Re: Iphone 5 lukitusnäppäin
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Huoltoon vaan. Huollosta tuleva luuri on käytännössä uusi.
MacBook Air M1
-
Viesti Kirjoittaja vesku68 »
Mulla oli sama homma,lopulta loppui kokonaan toimimasta.Takuuseen menee jos ei puhelinta ole hirveesti tiputeltu ym.
-
Selvä, oma luuri täysin naarmuton, hieman kyllä pelottaa jos soneran sfc huollosta tulee vastalause, että luuri saanut kosteutta, kun talvella oli takin taskussa lätkää pelatessa, mutta luulis että tutkivat vaan lukitusnapin..
-
Viesti Kirjoittaja nolifer »
Mulla alkanut myös temppuilemaan, pitäisi jaksaa viedä huoltoon. Ei vain houkuta 1-2 viikon korvikeluurin kanssa rimpuilu.
-
Joo, alusta asti virtanäppäin oli helisevä ja väljä, huomenna ois tarkotus viedä huoltoon..nolifer kirjoitti:Mulla alkanut myös temppuilemaan, pitäisi jaksaa viedä huoltoon. Ei vain houkuta 1-2 viikon korvikeluurin kanssa rimpuilu.
-
Viesti Kirjoittaja Kauppalopo »
Ei ne kosteusanturit noin vähästä laukea. Kestävät normaalia käyttöä. Eikä virtanäppäinen mekaaninen vika saa jäädä korjaamatta takuuseen, vaikka kosteusanturit olisivatkin lauenneet, sillä syy-yhteys lienee aika lähellä nollaa.jnnu kirjoitti:Selvä, oma luuri täysin naarmuton, hieman kyllä pelottaa jos soneran sfc huollosta tulee vastalause, että luuri saanut kosteutta, kun talvella oli takin taskussa lätkää pelatessa, mutta luulis että tutkivat vaan lukitusnapin..
Mulla oli iP4 yli kaksi vuotta ja nyt iP5 ollut kohta 8 kk ja olen käyttänyt niitä aivan normaalisti; poutasäällä, tihkusateessa, lumipyryssä, pakkasella, helteellä ja vielä altistanut nopeille ja voimakkaille lämmönvaihteluille. Kosteusanturit pysyvät laukeamatta.
"Ero on siinä, että sinä katsot asiaa vain omasta näkökulmastasi kun minä katson asiaa puolueettomasti." (theinonen)
-
Re: iPhone 5 lukitusnäppäin
Jep jep, eilen tuli etittyä netistä että missä kosteusindikaattori sijaitsee ip5 ja onkin ihan näkyvissä sim-kortin alla ja valkoistahan se näytti, no saa olla siitä ainakin rauhallisinmielin, on kyllä hyvä että femmaan ollaan laitettu indikaattori näkyvään paikkaan, säästyy ikäviltä yllätyksiltä... Tänään lähtee luuri huoltoon..Kauppalopo kirjoitti:Ei ne kosteusanturit noin vähästä laukea. Kestävät normaalia käyttöä. Eikä virtanäppäinen mekaaninen vika saa jäädä korjaamatta takuuseen, vaikka kosteusanturit olisivatkin lauenneet, sillä syy-yhteys lienee aika lähellä nollaa.jnnu kirjoitti:Selvä, oma luuri täysin naarmuton, hieman kyllä pelottaa jos soneran sfc huollosta tulee vastalause, että luuri saanut kosteutta, kun talvella oli takin taskussa lätkää pelatessa, mutta luulis että tutkivat vaan lukitusnapin..
Mulla oli iP4 yli kaksi vuotta ja nyt iP5 ollut kohta 8 kk ja olen käyttänyt niitä aivan normaalisti; poutasäällä, tihkusateessa, lumipyryssä, pakkasella, helteellä ja vielä altistanut nopeille ja voimakkaille lämmönvaihteluille. Kosteusanturit pysyvät laukeamatta.
-
Re: iPhone 5 lukitusnäppäin
Viesti Kirjoittaja Ouzi »
Kertojan vaihtoivatko luurin ja tuliko "jämäkkä" lukitus näppäin uuteen luuriin. Mulla helisevä näppäin. Kävin paikallisessa gigantissa testaamassa Varmaan 5 eri yksilöä iphonesta niin kyllä niissä enemmän tai vähemmän näppäin helisi. Yksi oli kyllä melkein hyvä.jnnu kirjoitti:Jep jep, eilen tuli etittyä netistä että missä kosteusindikaattori sijaitsee ip5 ja onkin ihan näkyvissä sim-kortin alla ja valkoistahan se näytti, no saa olla siitä ainakin rauhallisinmielin, on kyllä hyvä että femmaan ollaan laitettu indikaattori näkyvään paikkaan, säästyy ikäviltä yllätyksiltä... Tänään lähtee luuri huoltoon..Kauppalopo kirjoitti:Ei ne kosteusanturit noin vähästä laukea. Kestävät normaalia käyttöä. Eikä virtanäppäinen mekaaninen vika saa jäädä korjaamatta takuuseen, vaikka kosteusanturit olisivatkin lauenneet, sillä syy-yhteys lienee aika lähellä nollaa.jnnu kirjoitti:Selvä, oma luuri täysin naarmuton, hieman kyllä pelottaa jos soneran sfc huollosta tulee vastalause, että luuri saanut kosteutta, kun talvella oli takin taskussa lätkää pelatessa, mutta luulis että tutkivat vaan lukitusnapin..
iPhone 16 Pro 256 GB
iMac 21,5 Late 2009
iPad 64GB Wi-Fi Space Gray 2021
iMac 21,5 Late 2009
iPad 64GB Wi-Fi Space Gray 2021
9 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka