Meneekö iPhone 4S:n näyttö herkästi rikki?
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
-
Re: Meneekö iPhone 4S:n näyttö herkästi rikki?
Viesti Kirjoittaja wolli »
Hyvin harvoin näkee iphonea, josta ei ole joko näyttö tai takalasi halki. Samsung Galaxy S ja S II kestää huomattavasti kovempaa käsittelyä. Minulla on 3 vuotta vanha Galaxy S, joka on pudonnut betonille ainakin 10 kertaa ja puulattialle ainakin 50 kertaa. Näytössä ei ole yhtään naarmua, vaikka en ole koskaan käyttänyt mitään suojaa. Tosin S III on samaa paska laatua kuin iphone.
Viimeksi muokannut amanita, 1.11.2014 klo 22.19. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Syy: Palautettu vastoin sääntöjä poistettu teksti
Syy: Palautettu vastoin sääntöjä poistettu teksti
-
Viesti Kirjoittaja InkNarrative »
Viime vuoden syksyllä hankittu 4S on kaksi kertaa pudonnut. Molemmilla kerroilla reilun metrin korkeudella olevalta keittiön työtason seinämältä. Päällys oli liukas ja vähän kupera, minkä vuoksi päälle laitettu puhelin ei pysynyt paikallaan vaan putosi parketille. Mitään vahinkoa ei tapahtunut, mutta sittemmin olen osannut laittaa luurin muualle. Sen sijaan takin taskussa puhelimen näyttöön on tullut pitkä viilu, ilmeisesti taskussa olleista kolikoista. Onneksi se ei pahemmin haittaa.
-
Viesti Kirjoittaja Kuutio »
Jännittävää. Itse en ole nähnyt yhtään hajonnutta iPhonen näyttöä tai takalasia ja aika monelta kaveriltani iPhone 4/4S/5 kuitenkin löytyy. Siihen vielä satunnaisten ihmisten iPhonet päälle.wolli kirjoitti:Hyvin harvoin näkee iphonea, josta ei ole joko näyttö tai takalasi halki. Samsung Galaxy S ja S II kestää huomattavasti kovempaa käsittelyä. Minulla on 3 vuotta vanha Galaxy S, joka on pudonnut betonille ainakin 10 kertaa ja puulattialle ainakin 50 kertaa. Näytössä ei ole yhtään naarmua, vaikka en ole koskaan käyttänyt mitään suojaa. Tosin S III on samaa paska laatua kuin iphone.
Tosin olen itse saanut kaksi kiinasta eurolla ostettua takalasia rikki. Applen oma ei ole vielä hajonnut, vaikka lattia on useamman kerran tullutkin yllättäen vastaan.
asd
-
Viesti Kirjoittaja Kauppalopo »
Meillä on perheessä muovikassillinen erilaisia iPhone/iPod/iPad -tuotteita, eikä yhdestäkään ole koskaan hajonnut sen paremmin näyttöä kuin takalasiakaan. Eikä tuttaviltakaan. Eikä duunikavereilta. Toinen meistä elää illuusioissa, enkä usko että se olen minä.wolli kirjoitti:Hyvin harvoin näkee iphonea, josta ei ole joko näyttö tai takalasi halki. Samsung Galaxy S ja S II kestää huomattavasti kovempaa käsittelyä. Minulla on 3 vuotta vanha Galaxy S, joka on pudonnut betonille ainakin 10 kertaa ja puulattialle ainakin 50 kertaa. Näytössä ei ole yhtään naarmua, vaikka en ole koskaan käyttänyt mitään suojaa. Tosin S III on samaa paska laatua kuin iphone.
"Ero on siinä, että sinä katsot asiaa vain omasta näkökulmastasi kun minä katson asiaa puolueettomasti." (theinonen)
-
Viesti Kirjoittaja wolli »
Tutkimuksen mukaan 25 prosenttia iphonen käyttäjien näytöistä on rikki. Onhan tuo hiukan pienempi luku kuin ennustin, mutta hyvin korkea silti.
http://www.afterdawn.com/news/article.c ... ked_screen
http://www.afterdawn.com/news/article.c ... ked_screen
Viimeksi muokannut amanita, 1.11.2014 klo 22.24. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Syy: Palautettu poistettu teksti
Syy: Palautettu poistettu teksti
-
Viesti Kirjoittaja Justin Case »
Tuo tutkimus on tehty valikoiden vakuutusyhtiön toimesta edistämään myyntiä:
http://www.mobileinsurance.co.uk/
Kannattaa ostaa uusi HTC One kun siihen ei voi käytännössä vaihtaa näyttöä tai akkua.
http://www.mobileinsurance.co.uk/
Kannattaa ostaa uusi HTC One kun siihen ei voi käytännössä vaihtaa näyttöä tai akkua.
Tue Hesan kerjäläisiä. Osta heille junalippu Mikkeliin ihmettelemään Qi latausta Kalkutan lentoaseman lisäksi...
-
Viesti Kirjoittaja Kauppalopo »
Matkapuhelinvakuutuksia myyvän firman nettisivuillaan tekemän kyselyn tuloksiin voi suhtautua miten haluaa. Kuinka moni vastaajista on sivuilla juuri siksi, että he sattuvat kuulumaan siihen vähemmistöön, jolla on lasi rikki? Entä kyselyn muu luotettavuus?
"wolli" kirjoitti, että "hyvin harvoin näkee iphonea, josta ei ole joko näyttö rikki tai takalasi halki". Edes tuon höpöhöpö-tutkimuksen perusteella alkuperäinen väite ei ole perusteltu, saati kun mietitään ns. tutkimuksen taustaa ja motiivia.
ps. se "rikki" prosentti oli 23, ei 25. Jättää siis ehjien osuudeksi 77%. Itse pidän jälkimmäistä lukua merkittävästi suurempana kuin edellistä.
"wolli" kirjoitti, että "hyvin harvoin näkee iphonea, josta ei ole joko näyttö rikki tai takalasi halki". Edes tuon höpöhöpö-tutkimuksen perusteella alkuperäinen väite ei ole perusteltu, saati kun mietitään ns. tutkimuksen taustaa ja motiivia.
ps. se "rikki" prosentti oli 23, ei 25. Jättää siis ehjien osuudeksi 77%. Itse pidän jälkimmäistä lukua merkittävästi suurempana kuin edellistä.
"Ero on siinä, että sinä katsot asiaa vain omasta näkökulmastasi kun minä katson asiaa puolueettomasti." (theinonen)
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka