Musta se oli lähinnä huvittavaa kuinka väärin ihminen voi luullaAperture kirjoitti:On sulla Kake kyllä välillä kestämistä. Olisin itse tod. näk. taipunut aavistuksen karkeahkon puolelle meneviin kommentteihin ko. kanssamatkustajille.

Viesti Kirjoittaja kakeMBP »
Musta se oli lähinnä huvittavaa kuinka väärin ihminen voi luullaAperture kirjoitti:On sulla Kake kyllä välillä kestämistä. Olisin itse tod. näk. taipunut aavistuksen karkeahkon puolelle meneviin kommentteihin ko. kanssamatkustajille.
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Asenteesi on kyllä se oikeasti ainoa oikea noihin(kin) tilanteisiin.kakeMBP kirjoitti:Musta se oli lähinnä huvittavaa kuinka väärin ihminen voi luullaAperture kirjoitti:On sulla Kake kyllä välillä kestämistä. Olisin itse tod. näk. taipunut aavistuksen karkeahkon puolelle meneviin kommentteihin ko. kanssamatkustajille.
JepAperture kirjoitti:Asenteesi on kyllä se oikeasti ainoa oikea noihin(kin) tilanteisiin.kakeMBP kirjoitti:Musta se oli lähinnä huvittavaa kuinka väärin ihminen voi luullaAperture kirjoitti:On sulla Kake kyllä välillä kestämistä. Olisin itse tod. näk. taipunut aavistuksen karkeahkon puolelle meneviin kommentteihin ko. kanssamatkustajille.
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Viesti Kirjoittaja iDock »
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
Sama juttu. Pitkään emmin Mastonin vasaralakan ja kaksikomponenttisen akryylilakan välillä, ja valitsin sitten tuon markettilaatuisen vasaralakan. Tässä sitä nyt sitten kärsitään. Piti tulla kerralla tyylikäs ja huoliteltu kuin Taikatukka kotipermanentilla konsanaan. Itkettää.kuriton kirjoitti:Odotan kynsilakan kuivumista, että semmottisen halvatun päällyslakan meninkin ostamaan!!![]()
Taidan istua vielä huomennakin tässä soffalla kynsiä puhallellen!! Nukkumaankin menin jo pari tuntia sitten..että perk.. sanonko mitä?!
Viesti Kirjoittaja kuriton »
[:D]Toivottavasti pääsitte kärsimyksistänne!? Mää voisin tietty kertoa, mihin voisitte laittaa sen vasaralakan kera vasaran, mutta nyt enää kerkiä..Lihapipo kirjoitti:Sama juttu. Pitkään emmin Mastonin vasaralakan ja kaksikomponenttisen akryylilakan välillä, ja valitsin sitten tuon markettilaatuisen vasaralakan. Tässä sitä nyt sitten kärsitään. Piti tulla kerralla tyylikäs ja huoliteltu kuin Taikatukka kotipermanentilla konsanaan. Itkettää.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Olen ollut liian pitkään poissa täältä.tuomaril kirjoitti:Teen töitä...
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Multitasking FTWErño kirjoitti:Lämmitän saunaa, teen katkarapu-nuudelikeittoa ja asennan Mountain Lionia unibody MacBook Prohon.
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Mitä sillä on väliä, kun on nuori ja terve? Antaa kaverin kylvää...tuomaril kirjoitti:Kauniskin se Sonera-tyttö?
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
anna mennä vaanAnghorn kirjoitti:Onhan tuo ihan vetävännäköinen mimmi. Toisetkin rehvit tulossa.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja ompputetteri »
Viesti Kirjoittaja applerules! »
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »