Kyllä mä katson sen "piilo-ominaisuudeksi" vaikka sen tuolta sivustolta kai pystyy bongaamaan.
Tuohan on minidictionary, eli samat luonnehdinnat kuin Dictionary ohjelmassa, mutta esim. Macin ohjeista ei löydy tuosta mainintaa.
Kyllä se mulle ainakin on piilo-ominaisuus
Ihmisellä on kaksi kättä työntekoa varten, ja kaksi jalkaa, jotta voi lähteä kävelemään kun työ ei kiinnosta.
Reckless kirjoitti:Kyllä mä katson sen "piilo-ominaisuudeksi" vaikka sen tuolta sivustolta kai pystyy bongaamaan.
Tuohan on minidictionary, eli samat luonnehdinnat kuin Dictionary ohjelmassa, mutta esim. Macin ohjeista ei löydy tuosta mainintaa.
Kyllä se mulle ainakin on piilo-ominaisuus
Oxford Dictionary mainitaan kyllä muuallakin Applen sivuilla kuin vain 200 uuden ominaisuuden listalta. Jenkeissä tätä nimenomaan hehkutettiin urakalla. Ehkä Suomessa ja muualla missä englanti ei ole natiivi kieli asia on sitten toinen. Palvelut-valikko hehkutettiin jo Pantherin myötä, mutta taisi mennä pääosin kuuroille korville se. Dictionaryn näppäinoikotie on muokattavissa järjestelmäasetuksissa. No, nämä on näitä. Käyttöjärjestelmä suurimmat mullistukset eivät ikinä tule aukeamaan 98 prosentille käyttäjistä.