Hain iPhone 5:n heti julkaisupäivänä ja sain virheettömän tuotteen, eli ei naarmuja tai muita jälkiä. Puhelin on myös toiminut täysin moitteetta siitä lähtien. LTE-verkon kanssa tuli ongelmia vasta siinä vaiheessa, kun kokeilin Soneran liittymään, Saunalahti on itselläni Turussa toiminut mainiosti. Näissä 4G-kuuluvuuksissa tietysti on aika isoja aluekohtaisia eroja, eivätkä ne oikein muuten selviä kuin itse kokeilemalla, operaattoreiden kuuluvuuskarttoihin ei kannata luottaa lainkaan.SamPoP kirjoitti:Huomenta arvon omppu kansa.
Nyt olisi iphone5 ja samsung galaxy s4 taistelu käynnissä.
Ja haluaisin kuulla teidän mielipiteitä...
Akkua lataan joka yö, säästeliäällä käytöllä pärjää toki pari päivää, mutta se ei ole kovin mielekästä touhua älypuhelimella. Tosin tämä sama jokaöinen lataaminen on ollut vakiokäytäntö kaikkien omistamieni puhelimien kanssa jo ainakin viiden vuoden ajan, ellei pidempäänkin. Ihan yhtä huonosti akku kestää kaikissa älypuhelimissa.
Flashin puute ei ole itseäni haitannut, ja onhan se muutenkin nykyään kuoleva juttu. Adobehan on lopettanut Flash-tuen Androidille.
Ihmiset haluavat puhelimeltaan eri asioita, itse arvostan helppokäyttöisyyttä ja laajaa (varmaa) yhteensopivuutta esimerkiksi muiden kodin vimpaimien kanssa, siksi olen äärimmäisen tyytyväinen iPhoneeni.