Hei homppulaiset! Olen kokenut lähipäivinä sellaisen ongelman, että joskus tietokoneen käytön aikana tietokoneen sisäinen hiiri (
klik klik, kuva) ei välillä toimi. Auttanut on tietokoneen asettaminen nukkumatilaan, jolloin odotan että tietokone menee siten nukkumaan, että iso hurina lähtee. Avaan sen jälkeen tietokoneen, ja näin se toimii taas, joko kauemmin tai vähemmän aikaa. Joskus tämä ongelma alkaa jo heti tietokoneen avautuessa. Hiiri toimii muuten, eli sitä pystyy liikuttamaan ynnä muuta, mutta kun klikkaan jotain ei tämä kuitenkaan onnistu. Klikkausääni hiirestä kuitenkin kuuluu. Olen kokeillut restarttamaan tietokoneen jo useaan kertaan, muttei toiminut. Ongelma on alkanut siitä, kun aloin käyttämään Safarin Yksityinen selaus-toimintoa (joka ei varmaankaan tähän tippaakaan liity). Joten pikaiset vastaukset olisi kivoja, ei tätä mäkkiä voi muuten käyttää
Speksit:
Ohjelmisto Mac OS X Lion 10.7.5 (11G63)
Prosessori 2.3 GHz Intel Core i5
Muisti 4 Gt 1333 MHz DDR3 (tätä tuskin tarvitaan)
Grafiikka Intel HD Graphics 3000 384 MB
Näytönohjain: Intel HD Graphics 3000 384 MB
13,3 tuumaa (1280 x 800)
Ja itse tietokone oli siis MacBook Pro, taisi olla vuodelta 2011
Tossa tollaset, jotka sain poimittua jostain. Toivottavasti tajusitte kysymyksen, ja kysykää selvennystä, selvennän jos niin halutte
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)