Kävin tänään puolenpäivän aikoihin tuolla, tekivät juuri jonkinlaisia "saundtsekkejä" tjsp. - hyvin jytisi bassoredhat kirjoitti:Kahden päivän ranneke Kivenlahti Rockiin, tänään ei jaksa mutta huomenna Eläkeläiset isolla stagella!
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Kävin tänään puolenpäivän aikoihin tuolla, tekivät juuri jonkinlaisia "saundtsekkejä" tjsp. - hyvin jytisi bassoredhat kirjoitti:Kahden päivän ranneke Kivenlahti Rockiin, tänään ei jaksa mutta huomenna Eläkeläiset isolla stagella!
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Olen ollut Turussa Kårenilla heidän takahuoneessa. Muistaakseni en muista siitä paljoa...redhat kirjoitti: Eläkeläiset isolla stagella!
Viesti Kirjoittaja redhat »
Kyl sillä määrällä bassokailottimia jytisee. Nimimerkillä on muuten työnnelty niitä pitkin areenoita. Saksalaisia laatutuotteita 8)Jussi68 kirjoitti:Kävin tänään puolenpäivän aikoihin tuolla, tekivät juuri jonkinlaisia "saundtsekkejä" tjsp. - hyvin jytisi bassoredhat kirjoitti:Kahden päivän ranneke Kivenlahti Rockiin, tänään ei jaksa mutta huomenna Eläkeläiset isolla stagella!
En epäile yhtäänTauvo kirjoitti:Olen ollut Turussa Kårenilla heidän takahuoneessa. Muistaakseni en muista siitä paljoa...redhat kirjoitti: Eläkeläiset isolla stagella!
Viesti Kirjoittaja Hulkman »
Viisi kilometriä mihin, Kauniaisiin? Ota nyt tuo Helsinki pois tuosta.Jussi68 kirjoitti:Prkle... ihmettelin hetken, kuka idiootti luukuttaa tähän aikaan... "mökä" tullee kuitenkin tuolta "Kivenlahti"-rockista,
matkaa on linnuntietä ~5km.
Soittakaa!
Etelä-Haagan kuningaskuntaan 8)Hulkman kirjoitti: Viisi kilometriä mihin, Kauniaisiin? Ota nyt tuo Helsinki pois tuosta.
Viesti Kirjoittaja _marge_ »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja masa »
Viesti Kirjoittaja khalima »
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Olen kade, kun en pääse. Työt estävät. Olin Reise, Reise - kiertueella katsomassa ja on kyllä aika show. Löytyy hyllystä vino pino sinkkuja ja kaikenlaisia erikoispainoksia. Yksi ehdottomista suosikeistani tuo on.redhat kirjoitti:Ensviiikon lauantaina Rammstein @ RTB. Uu mama! 8)
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja arisel »
Eikös raveja ole ympäri Suomea harva se päivä?masa kirjoitti:Toto huomenna Pietarsaaressa. Juuri nappasin liput ärrältä.
Säähän sherlock oletarisel kirjoitti:Eikös raveja ole ympäri Suomea harva se päivä?masa kirjoitti:Toto huomenna Pietarsaaressa. Juuri nappasin liput ärrältä.
Viesti Kirjoittaja Armada »
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Missä Dr. Feelgood?Tauvo kirjoitti:^ Tuo on joku eri bändi, koska siinä sanottiin sen olevan legendaarinen. Kaikkihan sen tietävät, että legendaarisia bändejä ovat ehkä ainostaan: Ratt, Dokken ja Helix. Muistaakseni ainakin Kaksi jälkimmäistä olen nähnyt livenä.![]()
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
Ja sitten onkin aika lopettaa ammatillinen ura, ja ryhtyä juomaan ihan urakalla, kaksin käsin, jotta tämä kurjuus loppuisi mahdollisimman nopeasti.Anghorn kirjoitti:Neljä Ruusua veti loistavan pläjäyksen Tavastialla. Kuvaamassa olin ja keikan jälkeen kävin vielä ottamassa pakolliset backstage-kuvat ja lavaposeeraukset bändistä. Oli siistiä tavata koko bändi ihan kasvotusten!
Kotipihassa ehdin vielä kuuntelemaan Musen pari viimeisintä veisua.