Kovasti siellä saa joku töitä tehdä, että saa lajiteltua pari miljoonaa biisiä uudestaan...
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Viesti Kirjoittaja kide- »
Viesti Kirjoittaja MacAntti »
Viesti Kirjoittaja Nätti-Nikke »
Viesti Kirjoittaja noodle »
Viesti Kirjoittaja Simppa »
Paina sitä nappulaa sen alla, ni häipyy. Tai sitten menun kautta.noodle kirjoitti:Ihan ovela ominaisuus joo toi "mini-store" library-ikkunassa, mut pitäis todellakin olla mahdollisuus ottaa se pois! Mä en sitä halua, ja se on mulle tosi ärsyttävä.
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Viesti Kirjoittaja np »
Viesti Kirjoittaja JanneV »
No näinhän ne tuolla maailmalla väittävät. Ihan ID:n kera, jos on kauppaa iTMS:n kanssa tehnyt. Applehan on ilmoittanut, että se ei tietoja kerää, mutta olisi luullut, että olisivat oppineet Sonyn tapauksesta. Tämä on tuskin haitallista, mutta pirun harmillista, että sortuvat tällaiseen "salailuun". Olisi ollut parempi, että ko. ominaisuus olisi oletuksena pois päältä ja käyttäjältä kysyttäisiin ekalla kerralla, että hyväksyykö käyttäjä tietojen lähettelyn tähän ja tähän tarkoitukseen. Näin homma olisi selvä, eikä kellään olisi syytä pahempaan jupinaan. Nyt tuosta nousee taatusti jonkinlainen myrsky vesilasiin. Törpöt sanon mä [:@]Nätti-Nikke kirjoitti:Tulee vaan tollanen juttu mieleen, et lähettääkö iTunes Applelle nyt tiedot kaikesta mitä sä kuuntelet?
Viesti Kirjoittaja Jouna- »
Niin minäkin.kallekilponen kirjoitti:Itsekin suljin sen ensitöikseni.