Penkkiurheiluketju
-
-
Re: Penkkiurheiluketju
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
arisel kirjoitti:Eli iMac olisi hyvä tuohon, jos paras kuvanlaatu on oikeasti hyvä?![]()
Voiko laitetta vaihtaa kuinka helposti? Näköjään iPad käy myös, mutta voiko kesken kauden siirtyä laitteesta toiseen tai kenties katsoa kahdella laitteella?
Pitääkö tässä nyt miettiä herätyksen laittamista kahden tunnin päähän...![]()
Onko noissa alkuvaatimuksissa mitään mihin homma voisi kaatua? Yhteyden pitäisi olla 24-megaisena riittävä, luulisin.
Minä olen katsonut matseja läppärillä, iMacillä ja iPhonella. Kaverini on katsellut iPadillaan ja iMacillaan. Voit vaihtaa laitetta vaikka kesken matsin, riittää kun suljet vaan nettisivun. En ole koskaan kokeillut kahdessa laitteessa samaan aikaan, mutten pitäisi sitäkään mahdottomana vaihtoehtona. Täytyykin ensi kaudella kokeilla sitä...
Homma toimii samalla tavalla kuin hompussa. Rekisteröit itsellesi käyttäjänimen ja salasanan ja päätät itse pysytkö kirjautuneena, vai kirjaudutko ulos kun poistut sivulta. Minä en ole kirjautunut sieltä ulos käytännössä koskaan ja olen silti voinut jatkaa katsomista pöytäkoneella töissä, vaikka olen läppärillä hetki sitten katsellut kotona.
Livenä katsoessa, heillä on myös chatti siinä päällä kokoajan, josta saa teknistä apua ameriikaksi. Myös sähköpostiin reagoivat nopeasti. On minun ansiotani, että kyseiselle sivulle ilmestyi euro-aikavyöhykkeet matsien alkamisaikoihin. Pyysin heiltä sitä maililla ja tottakai ensin tuli automaattivastaus, mutta parin minuutin päästä siitä tuli uusi maili, jossa tyyppi kysyi onko nyt hyvä ja kiitos parannusehdotuksesta.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Oma yhteys on kotona Turussa Soneran 20 megaa, eli käytännössä jotain 8:n ja 11 väliltä, eikä ainkaan minulla ole pätkinyt. Selaimenani on Safari. Mokkula, jolla olen katsonut antaa Loviisassa n. 5:n megan nopeuksia ja sekin riittäisi oikein hienosti parhaaseen laatuun, mutta välillä on vaan linjat niin tukossa, ettei voi katsoa parhaaseen katseluaikaan, vaan pitää katsoa livenä keskellä yötä. Tuon ongelman ilmetessä ei tosin toimi mikään muukaan netissä...
-
Viesti Kirjoittaja arisel »
Tuleeko uusintaa mihin aikaan päivällä..?
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Jos nimittäin satun uinahtamaan tämän potkupallopelin aikana...
Juuri tuossa pähkäilin muuten tuota aikavyöhykettä - EET kai se oikea; hienoa että jossain saa yksinkertaisen asian hoidettua yksinkertaisesti! Suomessa kun ruukataan sanoa jonkun pikkuasian pyytämisestä, että "Ei kukaan ole koskaan kysynytkään tällaista" ja asia jää siihen...
Katselin noita tilausvaihtoehtoja - 1 week ei taida riittää jos menee seitsemännen pelin kahdeksanteen jatkoerään, niin on otettava 1 month, mutta eihän sekään maksa sen enempää kuin mitä ALKOon meni tänään (eli noin puolen vuoden alkoholiliikeostokset) 8)
-
Monesti olen keskipäivän matsia alkanut katsomaan erän myöhässä, jolloin pystyy erätauon aikana tai manosten kohdalla vähän loikkimaan eteenpäin. Mainokset kun kestävät heillä aika tarkkaan 2 min. Pari kertaa kahden vuoden aikana on ollut joku ongelma Habsien matsissa, ja se on ilmestynyt jälkilähetykseen katsottavaksi vasta seuraavan päivän iltäpäivänä.
En tiedä miten muilla on ollut. Sivusilmällä olen seurannut sitä chattiä välillä ja ainakin win-käyttäjät tuntuvat välillä valittavan.
Kannattaa matsia katsoessa tehdä seuraava temppu, jollet ole jo tehnyt.
Klikkaa oikealta puolelta esiin flashin asetukset ja vedä "storage"-palkki ihan tappiin asti, se kuulemma ehkäisee ainakin kuvan jämähtämistä, mutta tuskin sinun linjallasi sitä jumiin saat...
E: Juu... EET on oikea aikavyöhyke.
Olen monelle tätä palvelua suositellut, eikä vielä ole tullut vastaan sellaista joka olisi ainakaan minulle sanonut pettyneensä...
-
Mistä oikealta puolelta?Tauvo kirjoitti:Kannattaa matsia katsoessa tehdä seuraava temppu, jollet ole jo tehnyt.
Klikkaa oikealta puolelta esiin flashin asetukset ja vedä "storage"-palkki ihan tappiin asti

Edit:
Ja mitä tarkoittaaa "blackout restrictions"?
-
Ööö... MIkä se nyt on se oikeanpuolenklikkaus tai joku? CTRL pohjassa tapahtuu sama asia.arisel kirjoitti:Mistä oikealta puolelta?Tauvo kirjoitti:Kannattaa matsia katsoessa tehdä seuraava temppu, jollet ole jo tehnyt.
Klikkaa oikealta puolelta esiin flashin asetukset ja vedä "storage"-palkki ihan tappiin asti
-
AZURRI!!!
-
E: Vaikken hyväksy tuota teeskentelemistä, täytyy tunnustaa että on tosi viihdyttävä matsi tämä Italia - tojota
-
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
Vähän lueskelin hockeystreamin pykäliä - jos tuo one simultaneous IP tarkoittaa meidän tukiasemaa, niin voinen katsoa vaikka kuudella laitteella noin äkkiseltään ajatellen...
Se selvisi, että useampaa yhtäaikaista peliä voi katsoa jos vaan kaista kestää.
Maksoin kuukauden - saas nähdä toimiiko kun peli alkaa; ja olenko hereillä... Mutta jos sen voi jälkikäteenkin katsoa, niin eipä hätää vaikka puhti loppuisikin kesken. Täytyy kyllä muistaa jossain vaiheessa lopettaa tilaus, kun kaikki yhä viikkoa pidemmät tilaukset kuulemma uusiutuvat automaagisesti jos ei erikseen lopeta.By using our website you agree to not share your login credentials with anybody.
Only one simultaneous IP address can be used to watch any streams (live or on-demand).
We may suspend, remove, or limit any account that is abusing our service, network, staff or website.
If an account is logged in by three different ip addresses without a notification, we reserve the right to suspend such account; even if donations have been accepted.
Vannoin kyllä joskus etten edes kokeile mitään maksullisia nettistreameja, sen verran huono kokemus oli aikanaan Katsomon formulalähetyksistä, ja mitä olen uutisia lukenut UrhoTV:n takkuiluista, niin eivät kovin rohkaisevia ole olleet. Että kyllä vähän jänskättää nyt.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Ja sitten jos tämä toimii, niin onko kohta ostettava AppleTV, jotta saa streamin tuohon oikeaan televisioon...
![Salaisuus [:#]](./images/smilies/47_47.gif)
-
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Juu en - PAF päätti katkoa linjat juuri kun yritin - nyt kerroin putoaa roimasti!

-
Mitä turhaan... HDMI-kaapeli riittää. Minulla tulee matsin äänet komeasti Genevasta, kun valitsee asetuksista äänen ulostuloksi muun, kuin sisäiset kaiuttimet.arisel kirjoitti: Ja sitten jos tämä toimii, niin onko kohta ostettava AppleTV, jotta saa streamin tuohon oikeaan televisioon...
Oho. 3-3.
Italia on perinteisesti ollut aika kova puolustamaan. Onko Buffon kännissä?
-
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Onneksi ei mennyt, olisi sapettanut tuo PAFfin katko kyllä äärettömästi!

Tässä turnauksessa on nähty hiukan outoja maalivahtireagointeja - heti ekassa pelissä muistaakseni yksi luovutti kesken tiikeriloikan, ja tässä pelissä Buffon seisoi kuin suolapatsas yhden maalin aikana; tosin japski laukoi volleysta aika läheltä!Tauvo kirjoitti:Onko Buffon kännissä?
-

Edit: .., vaikka sen tietenkin pitäisi nousta peliajan vähentyessä tasatilanteessa.
-
Sellainen samanlainen kaapeli, jolla nykyään kytketään dvd- ja blueray-soittimet (sekä Macbookit) televisioon. Kai se on joku moderni standardi kuvan ja äänen siirtämiseen. Löytynee nykyään jokaisesta laitteesta, eli Apple varmaan poistaa sen pian.arisel kirjoitti: Joskus kyllä hävettää oma tietämättömyys, mutta mikä se HDMI taas olikaan..?
-
Hockeystreamsin lähetys alkoi jo, jos kiinnostaa kokeilla. Tulee näitä Tuukka Raskia hehkuttavia puhuvia päitä parhaillaan...
Ainakin CBC-feed toimii hienosti.
-

-
Kysyy CBC vai NBC?Welcome back, Ari (xx.xxx.xxx.xxx)
Account Status: Active
Account Type: Premium
Expiry: Jul 19th, 2013 (30 days)
No, ei kai noilla väliä...
-
-
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Tai kuva pysähtyy kahden tai kolmen sekunnin välein, ääni kuuluu katkeilematta.
-
-
Edit: Ja se s**tanan P.J. Stock on juuri täällä CBC:llä.

No, aina hauska nauttia tyypin pettymyksestä Bostonin hävitessä.
-
Öh... Niin mihin piti klikata..? Nyt mulla on kaksi samallalailla pätkivää streamia...
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Edit: Löytyi! Mutta silti pätkii samallalailla... Suljenpa nyt alkajaisiksi EyeTV:n kun potkupallopeli loppui...
-
-
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka