Rakkaat homppulaiset, hyvää juhannusta! Olkaa varovaisia veneessä, autossa, millä ja missä ikinä liikuttekin

EDIT: Minulla on kuvassa hieman isohko takki päällä.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Ei tuo ole mikään "lehmänmuna", vaan kuoriutumaton kepulainen.amanita kirjoitti:Vuosientakainen traditionaalinen juhannusaamuyön kuva lehmänmunan päältä, mutta vuosientakainen juhannusyötraditio, auringonnousu ja aamunkoitto ahonlaidassa, ei toteudukaan tänä vuonna, mutta toivottavasti havainnoituu tunturin laella, pilvisellä säällä hyvän mielikuvituksen buustaamana.
Rakkaat homppulaiset, hyvää juhannusta! Olkaa varovaisia veneessä, autossa, millä ja missä ikinä liikuttekin
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja masa »
Lolz..Tauvo kirjoitti:Ottakaa nyt joku sitä juhannussimaa.
Viesti Kirjoittaja Viizei »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Tottahan toki tuollainenkin jollekin kelpaa. Minä sen sijaan nautiskelen tilkkasen viskiä, mutta pihinä en kuitenkaan viskiä tutuillekaan aio antaa.Tauvo kirjoitti:Ottakaa nyt joku sitä juhannussimaa.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Zaltgear »
Viesti Kirjoittaja arisel »
Jaahah, tänne postaillaan kuvia munan päällä istumassa!amanita kirjoitti:Minulla on kuvassa hieman isohko takki päällä.
Juhannustaikoja varoitusten kera tarjoilee luonnolllisesti poliisikin:amanita kirjoitti:Rakkaat homppulaiset, hyvää juhannusta! Olkaa varovaisia veneessä, autossa, millä ja missä ikinä liikuttekin
- Mikäli nouset veneessä kännissä seisomaan juhannuksena, voit nähdä tulevan leskesi rannalla, poliisin valistuskuvassa lukee.
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Niin myös sinulle DM-setäni!darthmother kirjoitti:Hulwattomat Mittumaarit kaikelle hompsuille tasapuolisesti, varsinkin sinulle byby.
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Viesti Kirjoittaja Hulkman »
Parikin kokkoa liekehti järven rannalla, itse vietin iltaa vastarannalla laiturin nokalla viinipullon kera. Tuli myös uitua rapia kilometri, tietenkin rattoisasti lähellä rantaa ja better safe than sorry. Olisi ollut täydellinen juhannus jos olisin muistanut laittaa Led Zeppeliniä soittimeen ennen lähtöä, muuten ihan kymppi jussi.Erño kirjoitti:Komiat kokot ja pysykää pinnalla.