Tässä muutaman päivän iOS 7 Beta 2:sta iPad Minillä käyttäneenä voin sanoa että onhan tämä ihan kiva.
Muutamia omia havaintoja/bugeja: (saattaa olla mainittu ja aiemmin tässä ketjussa, en hirveän tarkkaan lukenut koko ketjua läpi)
- Täälläkin aiemmin mainittu panoraama taustakuvaksi -ominaisuus (
http://youtu.be/psxp45_GR3g) ei iPad Minillä toimi, vaan kuva liikkuu kuten normaali taustakuvakin (eli aika vähän).
- Kun avaat laitteen lukosta liu'uttumalla ja nappaatkin viime hetkellä kiinni ja vedät laitteen takaisin lockscreeniin, lockscreenin taustakuvan tilalle tuleekin homescreenin taustakuva (mikäli näihin on siis asetettu eri taustakuvat)
- Yläpalkin tekstit (wifi-palkit, akku ym) ovat ajoittain todella epäselviä, niissä ei ole minkäänlaista pehmennystä, välillä pehmennys ilmestyy teksteihin ja niistä saa taas selvää.
- Painamalla homescreenillä kuvaketta pitkään pohjassa, kuvakkeet alkavat tuttuun tapaan värisemään, jotta niitä voi siirrellä, vaan kuvakkeiden värinä ei lopukkaan eikä iPad palaa normaalitilaan painamalla home-nappia. Ainoa löytämäni tapa on laittaa laite lukkoon ja avata homescreen uudestaan.
- Käyttis tökkii välillä ihan hirveästi iPad Minillä.
- iOS valitsee itsellään kansioiden taustan, dockin ym. värin, ilmeisesti lockscreenin taustakuvan perusteella. Näyttää törkeältä kun minulla on värikäs lockscreenin taustakuva mutta homescreenillä onkin yksivärinen tumma, mutta kansiot ja dock ovat räikeän turkooseja. Olisi kiva jos saisi itse valita värin kansioille ym.
Tuollaiset havainnot nyt äkkiä tulivat mieleeni.
Ja kyllä, olen laittanut Applelle palautetta havaitsemistani bugeista. Ja kyllä, ymmärrän että tämä on betaversio ja siinä on siksi bugeja.