Lauantaina tuli käytyä polttariporukan kaa Harald-ravintolassa ja suosittelen lämpimästi tervasnapsia

Viesti Kirjoittaja kakeMBP »
Viesti Kirjoittaja petroc »
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Tottakai käytiin! Kuvaaminen jäi pikkasen vähemmälle, lähinnä tuli kuvailtua maisemia tuulilasin läpi iPhonella.Hulkman kirjoitti:^ Kävittekö siinä jyrkänteellä? Hieno paikka. Kuvia jakoon kanssa.
Viesti Kirjoittaja WizardRamses »
Olihan seWizardRamses kirjoitti:Saavuin eilen riparilta kotiin. Ihan mieletön kokemus, ikävä kaikkia ihan kauheesti! Olis saanu olla paljon pitempi leiri kuin vaan sen 6 päivää... Onneks tänään illalla näkee osaa porukasta ja sunnuntaina konfirmaatio 8)
Viesti Kirjoittaja lassematias »
Niin oon kuullu että isosena olisi vieläkin hauskempaa. No sen näkee ensi vuonna, syksyllä menen minäkin isoskoulutukseenkakeMBP kirjoitti:Olihan seOlin itse vielä sit kaks kertaa isosena ja mun mielestä se oli vielä kivempaa
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja theinonen »
Sitä mieltä minäkin olin ennen kuin menin sinnetheinonen kirjoitti:Rippikoulu on pelkkää lasten/nuorten aivopesua.
Hyi olkoon, minä en semmoiselle menisi edes miljoonasta eurosta...
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja jjpeltola »
Kappas, Amalla meni asiat ihan samallalailla kuin minulla riparilla. Niin paitsi, tyyppi oli naaras. Oli se ripari kyllä ihan korvaamaton ja hieno kokemus! Ne kaikki leikit yhdessä ja nuotiolla makkaran paistoa... 8)amanita kirjoitti:...suutelin ensi kerran elämässäni...
Riparin jälkeen se Risto ei sitten enää tuntunutkaan niin ihanalta... Lämmin läikähdys tulee sydänalaan noita aikoja ja tuota ekakerran pusukaveria muistaessani.
Viesti Kirjoittaja tuomas92 »
Viesti Kirjoittaja tuomas92 »
Tulit uskoon?WizardRamses kirjoitti:Ihan näin joihinkin yllä oleviin viesteihin; minäkin aika negatiivisella asenteella sinne aluksi lähdin, mutta kaksi ennakkopäivää muutama viikko ennen riparia muuttivat kaiken!
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
jjpeltola kirjoitti:Riparin sijaan/lisäksi voi käydä Prometheus-leirin ja sama Wikissä.
Lyhyt lainaus ekasta linkistä:
Mitä ovat Prometheus-leirit?
Prometheus-leirit ovat uskonnollisesti ja poliittisesti sitoutumattomia aikuistumisleirejä.
Prometheus-leireillä pohditaan nuorten itsensä kannalta kiinnostavia ja ajankohtaisia aiheita. Leirin tarkoituksena ei ole tarjota valmiita vastauksia, vaan haastaa leiriläisiä omaehtoiseen ajatteluun.
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Väärin väärin väärin! Ja noista päihteistä sen verran, että nehän ovat ainakin nykyaikana ankarasti kiellettyjä. Ja jos noista jää kiinni, niin lentänee vissiin leiriltä pihalle kai.Erño kirjoitti:Mitään en menettänyt kokemusten osalta. Ryyppäämistä ja tupakointia se tuntui kaikilla olevan. Ja olihan mulla iltaisin parempaakin tekemistä kuin opetella ulkoa jotain satukirjaa rahan toivossa.
Viesti Kirjoittaja iDock »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »