Olin asentanut iOS7 Betan kokeillakseni sitä, mutta nyt kun asensin 6.1.3 takaisin niin iMessage ei aktivoidu millään. Tyrkyttää vain tekstiä "Odotetaan aktivointia.". Olen jo kokeillut säätää omia tietoja yhteystiedoista ja ottamalla ne käyttöön Posti, Yhteystiedot ja Kalenterista ja ties mitä. Kerran sain sen lähettämään viestit sähköpostin kautta mutta se häiritsee ja haluan sen lähettävän viestit ihan oman numeroni kautta.
Onko muilla esiintynyt vastaavaa ongelmaa ja löytynyt ratkaisuja?
iMessage-probleema
Kaikki ohjelmiin, iTunes Storeen, App Storeen, synkronointiin, iOS-käyttöjärjestelmään jne. liittyvät keskustelut tänne
8 viestiä
• Sivu 1/1
-
iMessage-probleema
Viesti Kirjoittaja Deco »
Viimeksi muokannut amanita, 3.7.2013 klo 22.37. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Syy: Otsikon hienosäätöä
Syy: Otsikon hienosäätöä
-
- Ylläpitäjä
Re: iMessage probleema
Viesti Kirjoittaja egoste »
Kuten siellä developer selvityksissä lukee... downgrade ei ole "mahdollista" ja vaikka ohjelmiston pystyy DFU palauttamaan, niin tuollaisia voi tulla. Beta testaukseen erillinen laite ja käyttöön toinen...
-
Re: iMessage-probleema
Viesti Kirjoittaja E-W »
Uudet betat ilmestyvät yleensä parin viikon välein ja virallinen versio syksyllä. Jos betalla toimi, jatka sillä ja asenna aika uusin versio sen ilmestyessä.
ZTE Blade (Insmat Screen Protector, tarvikeakku 1300 mAh, microUSB-datakaapeli 30 cm).
A13 7" Capacitive Touch Screen Android 4.0 Tablet PC w/ TF / Camera / Wi-Fi / G-Sensor - Black.
Compaq Prolinea 4/33.
A13 7" Capacitive Touch Screen Android 4.0 Tablet PC w/ TF / Camera / Wi-Fi / G-Sensor - Black.
Compaq Prolinea 4/33.
-
Kyllä tämä 6.1.3 toimii muuten moitteettomasti tuota iMessagea lukuunottamatta. Meinaatteko siis että mun pitäisi ottaa 7 beta normaalikäyttöön siksi aikaa että ensimmäinen vakaa versio julkaistaan?
Jossei muuta keinoa ole niin mieluummin käytän tätä 6.1.3 ilman iMessagea syksyyn asti kunnes virallinen 7 tulee käyttöön. 7 beta on toistaiseksi lähes täysin kelvoton normaalikäyttöön. (Tiedän että beta ei ole sitä varten tehtykkään)

-
Viesti Kirjoittaja E-W »
Minulle iMessage on niin tärkeä, että käyttäisin itse betaa tällaisessa tilanteessa.
ZTE Blade (Insmat Screen Protector, tarvikeakku 1300 mAh, microUSB-datakaapeli 30 cm).
Compaq Prolinea 4/33.
Compaq Prolinea 4/33.
-
-
Voin käyttää WhatsAppia ja Kikkiä korvikkeena toistaiseksi.Minulle iMessage on niin tärkeä, että käyttäisin itse betaa tällaisessa tilanteessa.
Kokeiltu on. Ei varmaan mahda muuta kuin jatkaa yrittämistä ja alustaa koko laite taas jälleen kerran.Varmaan perus bootit on jo kokeiltu?
-
Vika ei ollutkaan downgradetuksen vaan kaikki johtui siitä että mulla oli iMessagessa laitettu sähköposti vastaanottajaksi eikä oma puhelinnumero.
Nyt kaikki toimii taas normaalisti. Taas vaihteeksi sattui perus "liian lähellä" vahinko.![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Nyt kaikki toimii taas normaalisti. Taas vaihteeksi sattui perus "liian lähellä" vahinko.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viimeksi muokannut Deco, 17.7.2013 klo 5.56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
8 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka