Apuuwa! Minä tyhmä unohdin rajoitusten salasanan ja nyt tarttisi sitä! Liikaa yrityksiä, nyt tunnin lukossa. Mitä ihmettä teen?
Jos teen DFU tilan, niin menetänkö kaikki kuvat, muostion sisällön ja ohjelmien kaikki asetukset (esim pelien kaikki tasot, evernoten sisällön ym)? Lisäksi olen järjestänyt tuhansia kuviani kansioihin, menetänkö nyt nekin? Mitä tästä käy ja mitä voin tehdä?
~clam~ kirjoitti:Apuuwa! Minä tyhmä unohdin rajoitusten salasanan ja nyt tarttisi sitä! Liikaa yrityksiä, nyt tunnin lukossa. Mitä ihmettä teen?
Jos teen DFU tilan, niin menetänkö kaikki kuvat, muostion sisällön ja ohjelmien kaikki asetukset (esim pelien kaikki tasot, evernoten sisällön ym)? Lisäksi olen järjestänyt tuhansia kuviani kansioihin, menetänkö nyt nekin? Mitä tästä käy ja mitä voin tehdä?
Onko DFU ainut vaihtoehto?
ipad 3
Voivoi. Kannattaa jatkossa säilöä me salasanat hyvässä muistissa.
Vedä luuri sileäksi, menevät kaiken mutta so what?
Inf voisit lähtee menee täält hompusta ku vastailet täällä noin negatiiviseen sävyyn kaikkeen. Jos joku kysyy apua niin auta ja jos et osaa auttaa nii ole hiljaa. Luin ios7 ketjua ja sielläkin meinas mennä hermot ku noita sun kirjotuksia luki. Tää ei sit ollu mitää kettuilua eikä tähän tarvitse vastata.
~clam~ kirjoitti:Apuuwa! Minä tyhmä unohdin rajoitusten salasanan ja nyt tarttisi sitä! Liikaa yrityksiä, nyt tunnin lukossa. Mitä ihmettä teen?
ipad 3
So what?!?!?! Ei todella ole!! Tabletti on pitkään toiminut muistiona jossa on monia salasanoja, artikkeleja, yms. Täytyy kai vain koittaa kunnes muistaa.
1kke kirjoitti:Inf voisit lähtee menee täält hompusta ku vastailet täällä noin negatiiviseen sävyyn kaikkeen. Jos joku kysyy apua niin auta ja jos et osaa auttaa nii ole hiljaa. Luin ios7 ketjua ja sielläkin meinas mennä hermot ku noita sun kirjotuksia luki. Tää ei sit ollu mitää kettuilua eikä tähän tarvitse vastata.
ipad 3
So what?!?!?! Ei todella ole!! Tabletti on pitkään toiminut muistiona jossa on monia salasanoja, artikkeleja, yms. Täytyy kai vain koittaa kunnes muistaa.
Jos et siedä totuutta, kannattaa miettiä asioita uudestaan. Inf on tässä tasan oikeassa. Jos et sitä kestä niin voivoi.
iMac 24" 4,5K, pari Mac miniä, iPhone 13, iPad 2021, Watch SE 2022 ja kaikenlaista muuta. FiMUG ry jäsen
Kannattaa nyt ainakin ensin tarkistaa onko iCloud-varmuuskopiot kunnossa (Asetukset > iCloud > tallennus ja varmuuskopiointi) olettaen ettei tuo asetus ole niiden joukossa joihin on pääsy estetty rajoitusten avulla. Ainakaan en huomannut tästä mitään mainittaneen.
Aika kummia vastauksia täällä tosiaan on taas saanut, kun vain viisastelua tulee eikä kellään tule mieleen että varmuuskopiot voisi olla, jolloin nollaamisella ei menetä mitään. MacFinnkin sentään yleensä jaksaa odottaa siihen asti että kuulee ettei niitä varmuuskopioita ole, ennen kuin aloittaa voivottelun.