Joku raja se mullakin on!kuriton kirjoitti:^^ Minä jo luulin, että laitoit oman kuvas tänne uutishuoneelle!![]()
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Joskus harkinnut Näytä naamasi -ketjua, mutta en halua pelästyttää ihmisiä turhanpäiten - voisi Hompun jäsenmäärä kääntyä yhtäkkisesti laskuun...
![Salaisuus [:#]](./images/smilies/47_47.gif)
Jos kysyt multa, niin pyrin nostamaan esille uutisia, joista ei mielestäni puhuta tarpeeksi - kaikista mahdollisistakin Applen pienistäkin todellista, oletetuista tai jopa ehdottomasti olemattomista virheistä Apple-vihaajat raportoivat kyllä tunnollisesti, ja usein myös Hompussa, joten tämä asia ei vaadi panostani lainkaan. Omalla kohdalla iPhone on osoittautunut kestoltaan jonkinlaiseksi pettymykseksi, vaikka ei se sinänsä yllätys ole, koska käytössäni iLuuri joutuu sellaiseen käsittelyyn, että tuskin sen lyhyttä käyttöikää kukaan ihmettelee; olen myös käyttänyt kahta äly-Nokiaa samoissa oloissa, ja niiden käytettävyys on niin paljon huonompi, että valintaa ei ole vaikea tehdä - se on ehdottomasti iPhone niin kauan kunnes joku kykenee tuomaan markkinoille oikeasti toimivamman laitteen. Kokemukseni Nokian lisäksi esimerkiksi Samsungista tai Motorolasta eivät kannusta edes kokeilemaan muita merkkejä; Samsungia kestin ehkä viikon ennenkuin myin sen pois tappiolla - uuden puhelimen, josta operaattorisopimuksessa kaikki erät olivat maksamatta. Silti mielestäni voitin kaupassa - sain sentään suurimman osan rahoistani takaisin ennenkuin olin niitä maksanut, eikä tarvinnut kärsiä paskasta puhelimesta sen kauempaa! 8)kuriton kirjoitti:Mitenkäs muuten ne Luurien antamat sähköiskut, yksi kuollut ja Suomessakin jo saanut yksi sairaalahoitoa asian johdosta? Vai homppuko vaikenee? Tietty voihan se olla vain ominaisuus, jotta ei käy elämä liian yksitoikkoseks luuria räplätessä?!
Sinua eivät siis häiritse vanhojen miesten käsipuolessa kulkevat parikymppisetkään?kuriton kirjoitti:Päivän ehdottomasti paras uutinen: Katri Helena ja Tommi Liimatainen ovat julkistaneet parisuhteensa! Mahtavaa, että rakkaus ei katso ikää puolin eikä toisin! 8)
![Pirullinen [6]](./images/smilies/icon_twisted.gif)