Nyt alkaa etäisesti tuntua savun hajua, jossain kytee siis. Tuon tämän vesiämpärin tänne jo varoiksi, sammuupa tuli siten het alkuusa. Älkää siis saattako ketjua roihuamaan, seurauksena on jääkylmä vesikylpy.

Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja mikaw_ »
Tätä en tiennyt ja tästä olen samaa mieltä kanssasi: tämä on takapuoli.tómppu kirjoitti:Asia on osaltani käsitelty. Halusin vain oikeastaan muistuttaa tuosta VESA-mallin olemassa olosta erillisenä tuotteena, ettei joku luule voivansa jalallisena ostettuun uuteen iMaciinsa sellaista hankkia.
Viesti Kirjoittaja applerules! »
Minä kun muistelin että sen iMacin jalka ruuvataan irti näin.mikaw_ kirjoitti:Tätä en tiennyt ja tästä olen samaa mieltä kanssasi: tämä on takapuoli.tómppu kirjoitti:Asia on osaltani käsitelty. Halusin vain oikeastaan muistuttaa tuosta VESA-mallin olemassa olosta erillisenä tuotteena, ettei joku luule voivansa jalallisena ostettuun uuteen iMaciinsa sellaista hankkia.
Viesti Kirjoittaja iMies »
Ai sekin otettiin pois? Miksi ihmeessä?iMies kirjoitti:^ vm. 2009–2011, vaan ei uudessa (2012).
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Otin juuri Aman ämpäristä jääkylmät viilennykset.iMies kirjoitti:Aivan.Salamijakk kirjoitti:Kas kun kumpikaan noista ei onnistu tällä televisiolla.
Mitäs jos ylläpito vaikka vähän siivoisi tätä horinaa pois?
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Jotenkin juu käsittämättömiä nämä Applen ajatukset, kun desing menee käytettävyyden edelle. Kumma tapa valmistajalla vängätä väkisten vastaan joissain asioissa.tómppu kirjoitti:Apple myy erillistä jalatonta mallia niille jotka ajattelevat jossain vaiheessa koneen elinkaarta sen kiinnittää vaikkapa seinälle.
Tämä malli maksaa valmiiksi noin 40 euroa enemmän kuin jalallinen versio (vähemmän on enemmän!), siihen toiset 40 euroa päälle jotta saa sen VESA-adapterin ja sitten vielä varsinaisen VESA-jalan hinta päälle.
Kerrassaan oiva design kun tuota adapteripaikkaa ei voi yhdessä ja samassa mallissa olla.
Viesti Kirjoittaja jjpeltola »
Viesti Kirjoittaja p00xpat »
Viesti Kirjoittaja p00xpat »
Viesti Kirjoittaja Nuuska1 »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Et ole ilmeisesti kovin ahkerasti seurannut foorumia, jotta olisi selvinnyt tuon vesiämpärin, joskus kaulimen ja milloin minkäkin kapineen esilletuomisen merkitys. Tarkoituksena on huomauttaa keskustelijoille, jotta eivät alkaisi kommentoida toisiaan, vaan keskustelisivat otsikon asiasta. Jotta nämä moderointikehotukset eivät aina olisi tylsän kirjallisia, hauskuutan ainakin itseäni ottamalla joskus mukaan jonkun kuvan.Nuuska1 kirjoitti:Tervehdys
...Alkuperäinen kysyjä mielestäni asiallisesti kysyi neuvoa ongelmaansa, mutta heti kun pyhää i-lehmää aletaan arvostella, iskevät moderaattorit kehiin... - NO - jos todellakaan ei saa esittää mitään kritiikkiä, olisi REILUA kertoa se - "Tällä iVoorumilla hymisemme yhdessä iBanaanin hywyyttä" tms. Mitä se vesiämpärikin tuolla teki?
Olen puhunut
Viesti Kirjoittaja tómppu »
Jos tuntuu että on kohdeltu kaltoin, niin olisiko kannattanut reklamoida heti eikä vasta kuukauden kuluttua?tómppu kirjoitti:…hieman aiheen vierestä, mutta silti sen poisto osoitti mielestäni huonoa harkintaa jjpeltolalta.
Eikä moderointi ole minun elämäntehtäväni.tómppu kirjoitti:Mutta hei minä en olekaan moderaattori. 8)
Viesti Kirjoittaja tómppu »
Kehotan lukemaan ketjun vielä uudestaan, siitä saattaa löytyä edelleen resonointia joka ei aivan täsmällisesti aiheeseen osu. Toisaalta kai keskustelu nyt hieman saa sivuhaarojakin kasvattaa niin kauan kuin keskustelijat kuitenkin viestivät toisilleen eivätkä sorru yksinpuheluun?jjpeltola kirjoitti:Tarkistin poistamani viestit. Eipä niistä mikään kovin paljon tangeerannut aihetta iMac 27" ja pöytäresonoinnin eliminointi – saati että olisivat tuoneet lisäarvoa keskusteluun. Kun ketjua oltiin jo jäähdyteltykin pariin kertaan, niin silloin saattaa helpommin lähteä viestejä poistoon.
Mitäpä se olisi auttanut kun moderaattori oli selvästikin adrenaliinin vallassa? Kun kerran aihe nostettiin taas ylös, niin mikseipä sitä voisi todeta näin käyneen jälkikäteenkin, eihän tässä nyt tuli persuuksien alla eletä.jjpeltola kirjoitti: Jos tuntuu että on kohdeltu kaltoin, niin olisiko kannattanut reklamoida heti eikä vasta kuukauden kuluttua?![]()
Eikä valittaminen minun, vaikka siltä saattaa joskus tuntuakin.jjpeltola kirjoitti: Eikä moderoinin ole minun elämäntehtäväni
Poistettiinko siis liian paljon vai liian vähän?tómppu kirjoitti:Kehotan lukemaan ketjun vielä uudestaan, siitä saattaa löytyä edelleen resonointia joka ei aivan täsmällisesti aiheeseen osu.
En lue joka ketjun jokaista viestiä. Kun jossain ketjussa homma meinaa lähteä lapasesta, niin sitä ketjua tulee seurattua tarkemmin ja sen takia saattaa viestejä lentää tavallista helpommin bittiavaruuteen eikä kahvin laatu asiaan vaikuta.tómppu kirjoitti:Aika erikoinen ajatus tuo että jäähdyttelyä nähneestä ketjusta saattaa viestejä lentää tavallista helpommin bittiavaruuteen, luulin että vain asiattomia (laajan kaavan mukaan) viestejä heivataan mutta ilmeisesti modelan kahvin kitkeryyskin vaikuttaa asiaan. Hyvä tietää.
Hohhoijaa. Ai että adrenaliinin vallassa? Näin pienet asiat kuin Hompun moderointi eivät saa kyllä minkäänlaista adrenaliinia minulla liikkeelle. Pahoittelen: etätulkinta meni karkeasti pieleen.tómppu kirjoitti:Mitäpä se olisi auttanut kun moderaattori oli selvästikin adrenaliinin vallassa?
Ruvetaan vaan.tómppu kirjoitti:Räksytykseen, eli palauteosioon tämä kai jo kuuluu, jos nyt tarkoiksi ruvetaan?
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »