Terve , osaisko muut kertoa muita vastaavia sovelluksia joilla saadaan PCllä (Win 7) olevat videot+tekstitykset ajettua langattomasti ATV3sen läpi isolle näytölle + kotiteatteri ?
Airvideota olen käyttänyt,toimii ihan ok ja osaa tekstitykset. Miinukset on että tekstistä puuttuu Ääkköset , niiden tilalla on kysymysmerkki. Ja toista on "ainoastaan 720p , eli ei täyttä tarkkuutta.
Tämän jälkeen otin käyttöön tuon Plex-sovelluksen. "Hienomman näköinen" OS , osaa Ääkköset ja toistaa 1080p.. Ainut vaan että vakaus/varmuus on huonompi,välillä ei lähde toistamaan ollenkaan,ei suostu päivittämään kansioihin lisättyjä uusia videoita,pitää lisätä käsin. Elokuvien kannet on aivan väärät , näyttää kansioissa videoita joita ei koko koneella edes ole yms... Ei vakuuta..
Latasin eilen tietokoneelle tuon XBMCn ja kuvittelin sen olevan vastaava ohjelma,mutta ilmeisesti siitä ei saa striimattua atv3sen läpi , vaan ainoastaan kännykällä voit ohjata tietokoneen ruutua... Kokeilin AirParrotilla peilata kuvan televisioon ja sitten XBMC päälle ja toisto. Pätkii aivan järkyttävästi ja tosi kankea käyttää...
Jotenka haluaisin kuulla vastaavista ohjelmista , joita muut ovat käyttäneet ja todenneet hyväksi. Googlesta etsin monta tuntia,mutta kun ei tunnu löytyvän... Kiitoksia avuista !
Airvideo,Plex yms.
Kaikki ohjelmiin, iTunes Storeen, App Storeen, synkronointiin, iOS-käyttöjärjestelmään jne. liittyvät keskustelut tänne
4 viestiä
• Sivu 1/1
-
-
Re: Airvideo,Plex yms.
Viesti Kirjoittaja Unhyper »
En osaa vaihtoehtoja luetella kun en ole muuta kuin Plexiä käyttänyt, enkä sitäkään muuten kuin PS3:n kautta. Vakausongelmia ei ollut, mutta kyllä ainakin minulla automaattisesti lisää videot kirjastoon silloin kun se skannaa etsien uusia. Sen voi ajastaa skannaamaan tietyin väliajoin. Mitä taas kansiin tai vääriin sisältötietoihin tulee niin kannattaa käyttää muita agentteja kuin niitä oletusarvoisia, sillä se ongelma ainakin minulla ratkesi.
Asetukset kyllä sai mennä kohda kohdalta läpi, perusasetukset eivät ainakaan minulla oikein sopineet, mutta kun kerran konffas niin hyvin on toiminut. Varsinkin kun avas reitittimestä sen default portin sille.
Asetukset kyllä sai mennä kohda kohdalta läpi, perusasetukset eivät ainakaan minulla oikein sopineet, mutta kun kerran konffas niin hyvin on toiminut. Varsinkin kun avas reitittimestä sen default portin sille.
Apples, not oranges.
-
Viesti Kirjoittaja willez »
Joo,oon huomannu että koko ajan pitää pyöriä asetuksissa säätämässä ja hääräämässä ja suomennokset on välillä niin naurettavat ettei saa mitään selvää...
Osaako joku sanoa mikä "asetus" pitäis laittaa airvideon tekstitys kohtaan jotta osais ääkköset ? Nyt taitaa olla joku "UHF-8" tai vastaava..
Osaako joku sanoa mikä "asetus" pitäis laittaa airvideon tekstitys kohtaan jotta osais ääkköset ? Nyt taitaa olla joku "UHF-8" tai vastaava..
*iMac ME087 *iPhone 5 *iPad Air *ATV 3 *Time Capsule
-
Viesti Kirjoittaja willez »
^ Itse itselleni vastaten , vaihdoin "UTF-8" asetuksen "Baltic ISO-8859" ja nyt toimii Ä,Ö jne.. Elikkä seuraavaks uninstall Plex ![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
*iMac ME087 *iPhone 5 *iPad Air *ATV 3 *Time Capsule
4 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka