omenamyyrä kirjoitti: #YOLO
+1.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
omenamyyrä kirjoitti: #YOLO
Viesti Kirjoittaja Hulkman »
#SMTBOI ja #ADNWIFNomenamyyrä kirjoitti:#YOLO
-2tuomaril kirjoitti:+1.
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
omenamyyrä kirjoitti:
#YOLO
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja omenamyyrä »
Vuodatuksesta puheen ollen, näillä kämmenillä ei mitään vähään aikaan nostellaErño kirjoitti:YOLO = You Only Lift Once? http://www.soheeleefitness.com/wp-conte ... -once.jpeg
Perhanan rimpulat!
Viesti Kirjoittaja omenamyyrä »
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Viesti Kirjoittaja petroc »
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Kiitti vinkistä, enpäs hoksannut täältä katsoa, vaikka heidän postituslistalleen kuulunkin.tosikko kirjoitti:^ Kato josko tuolla ois sopivaa settiä: http://www.teekauppa.fi/epages/OVK.sf/f ... ies/Matcha
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Viesti Kirjoittaja applerules! »
Salamijakk kirjoitti:Tiedän uusinpien liima-iMacien synnyn.
Kalifornian piilaksossa parhaiten palkatut Applen insinöörit kaatoivat luumukasan pöydälle ja jokaiselle annettiin ämpäri.
Insinöörit alkoivat syömään luumuja siten, että ensin he aukaisivat luumun ja ottivat luumun siemenkodan pois ja kokeilivat varmuuden vuoksi, mahtuuko kota anuksesta läpi.
Jos kota mahtui läpi se syötiin ja jos ei matunut se heitettiin ämpäriin. Voittaja oli se jonka ämpäri oli tyhjin.
Yhdellä Applen insinööreistä oli ämpärin pojalla vain yksi haljennut siemenkota. Tästä hämmentyneenä Applen insinöörit päättivät yhdessä tuumin liimata kodan yhteen.
Tästä suuresta oivalluksesta, ilman Steven valvontaa Applen insinöörit synnyttivät uusimman liima- iMacin.
Kun valmistuksen veronkierto oli suunniteltu, päätettiin uudesta keksinnöstä innostuneena liimata myös Applen inssien Bentley- virka-autojen konepellitkin liimata kiinni.
Viesti Kirjoittaja kaulahuivi »
Uusi iMac 2013 taidettiin suunnitella melkoisessa "pilvessä".applerules! kirjoitti: Minä keksin tavan päivittää minun ikivanhan mid 2011 iMacin paremmaksi...
Viesti Kirjoittaja tuomas92 »
Kerro minulle missä noista uusimmista iMaceista on Intelin integroitu näytönohjain? Olenko sokea vai miksen teknisiä tietoja katsomalla näe mainintaa muuta kuin NVIDIAsta?applerules! kirjoitti:Ainut huomattava ero on tietenkin näytönohjain joka tässä vanhassa 2011 mallissa on monella tapaa parempi, sillä intelin HD 4000 on integroitu prosessoriin. Noh, ei nämä pelikoneita ole.
Viesti Kirjoittaja applerules! »
Hups! En tiedä mistä luin tuon. MUOKS!tuomas92 kirjoitti:Kerro minulle missä noista uusimmista iMaceista on Intelin integroitu näytönohjain? Olenko sokea vai miksen teknisiä tietoja katsomalla näe mainintaa muuta kuin NVIDIAsta?applerules! kirjoitti:Ainut huomattava ero on tietenkin näytönohjain joka tässä vanhassa 2011 mallissa on monella tapaa parempi, sillä intelin HD 4000 on integroitu prosessoriin. Noh, ei nämä pelikoneita ole.