Minä muuten kirjoitin kannattajakortin Kampin bussi-pysäkillä. Oli kaveri niitä henk.koht keräämässä ja jopa juteltiinkin vähän. Loistava tyyppi, ideologini täsmää melko pitkälleen hänen kanssaan, mm. verotuksesta, työelämästä, puollustuksesta, presidentin asemasta, lähes kaikesta. Lahtihan on melko liberaali, kuten olen itsekkin. Ainoastaan mietteet karjalanpalautuksesta mietityttävät.marc kirjoitti:Kun äänestävälle yleisölle esiteltiin ehdokas Lahti, taisi mies itsekin perustella mukaantuloaan sillä, että nyt päästään laajentamaan keskustelukentää uusilla aiheilla. Eli juuri tämä, että hänen argumentoimansa asia alkaa herättää kiinnostusta on nimenomaan se "pointti". Ja monipuolinen keskusteluhan on aina tervetullutta. Jos joku olisi minulle tullut tarjoamaan Lahden kannatuslistaa allekirjoitettavaksi, olisin todennäköisesti siihen nimeni laittanut. En häntä äänestäisi, mutta keskustelun monipuolistaminen ON hyvä juttu. Äänestäjille taitaa olla Lahden omia mielipiteitä kiinnostavampaa se, kuinka muut ehdokkaat vastaavat hänen esittämiinsä asioihin.Simppa kirjoitti:Reckless kirjoitti:Entä mitä mieltä olette tästä sitoutumattomasta Arto Lahdesta?
Artosta on vaikea sanoa mitään. Tulee yliopistomaailmasta, on tottunut, että kuunellaan. Ei taida oikein olla kotonaan väittelyissä, missä ollaan näppäriä ja salakavalasti pyritään nostamaan omaa profiilia. Siis tv - väittelyssä jopa Bjärne Kallis röykytti vähän Lahtea. Muutenkin vaikea asema lähteä mukaan, kun kukaan ei usko, että siinä päässä liikkuu mitään.
Täytyy sanoa, että se mitä Artsi puhui yksityiyrittämisestä ja rahan kierrosta yhteiskunnassa yksityisyrittäjien kohdalla, oli erittäin tarkkanäköistä. Jopa niin, että sitä pitäis heti ruveta pohtimaan, sillä siinä saattaa olla todella merkittävästä asiasta kyse. Sinällään se ei taida juuri Presidentille kuulua, ellei nyt keskustelun avauksena, et taitaa olla pikkasen väärä skaba.
Lahden heikkous on vähän ponneton esiintyminen, mielestäni ideoiden perusteella hän olisi paras maamme presidentiksi nykyisistä ehdokkaista, mutta ilmaisu ei ole sitä mitä pitäisi, alkuunkaan. Lahdesta ei uhku sitä vahvuutta ja määrätietoisuutta kuin esim. Niinistöstä tai Vanhasesta, puhumattakaan Soinista.