iTunes ja iPad
Kaikki ohjelmiin, iTunes Storeen, App Storeen, synkronointiin, iOS-käyttöjärjestelmään jne. liittyvät keskustelut tänne
3 viestiä
• Sivu 1/1
-
iTunes ja iPad
Viesti Kirjoittaja Kata13 »
Ipadini "sammui" yllättäen. Olin kauhuissani, sillä minulla on 350 appsia enkä ole synkannut puoleentoista vuoteen. Ajattelin, että kaikki on nyt menetetty. Unettoman yön jälkeen netistä löytämälläni ohjeella: kotinäppäin ja sulje näppäin yhtäaikaa pitkän aikaa painettuna sain omppulogon aikaiseksi. Nyt siis varmuuskopioimaan. Olen tunnollisesti päivittänut iTunesia, valitettavasti. Näkymä olikin ihan erilainen kuin puolitoista vuotta sitten, jolloin sitä oli helppo käyttää. Nyt minulla näyttää olevan vain musiikkisoitin. Ohelma tunnisti iPadini ja teki varmuuskopion, ainakin kertoi tekevänsä. Se kävi vaan kovin nopeasti. Onko mitään keinoa tarkistaa, että kaikki 350 appsia on todella varmuuskopioitu? Onko niistä saatavilla luettelo? Vanhassa ohjelmassa pystyin siirtämään kuvia PC:ltä IPadille, nyt en löydä tuota mahdollisuutta enkä muutenkaan mitään iPadiini liittyvää.
-
Re: iTunes ja iPad
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Tarkistele nyt vielä sitä iTunesin ikkunaa. Varsinkin vasen yläkulma voi olla valaiseva. Ainakin mun iPad ilmestyy sinne kun on kytkettynä.
Appsit voit ladata iTunes Storesta uudestaan koska tahansa. Ei mikään ongelma. Tosin, jos et varmuuskopioi, sovellusten tiedot voivat kadota.
iTunes Storessa löytyy luettelo kaikista AppleID:llä ostetuista tuotteista, musiikista, kirjoista, elokuvista ja sovelluksista.
Appsit voit ladata iTunes Storesta uudestaan koska tahansa. Ei mikään ongelma. Tosin, jos et varmuuskopioi, sovellusten tiedot voivat kadota.
iTunes Storessa löytyy luettelo kaikista AppleID:llä ostetuista tuotteista, musiikista, kirjoista, elokuvista ja sovelluksista.
iMac 24" 4,5K, pari Mac miniä, iPhone 13, iPad 2021, Watch SE 2022 ja kaikenlaista muuta. FiMUG ry jäsen
-
Re: iTunes ja iPad
Viesti Kirjoittaja pnp »
Niin, ja siellä Naytä valikossa on sellainen kohta kuin "Näytä sivupalkki", sen valittuasi näyttää iTunses taas aika samalta kuin ennen.
Viimeksi muokannut pnp, 26.7.2013 klo 15.50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
iPhone 15 pro Max
Mac Studio M1 Max 32Gb
Mac Studio M1 Max 32Gb
3 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka