Sain kesätöistäni vähemmän mitä olin laskenut ylipalkkauksen takia joten vain nämä on valittavana, juuri ja juuri riittää ansaitsemani rahat tuohon Retinaan jos siihen päädyn. Lähinnä kysymys on että riittääkö 16gb - näitä keskusteluja on paljon mutta missään ei ole kuitenkaan vastattu selkeästi. Joko päädytty riitelemään siitä että onko esimerkiksi iPad vai Samsungin tabletti parempi tai sanottu että meille on riittänyt 16gb mutta ei olla sanottu minkälaista käyttöä tällä 16gb muistisella laitteella on. Niin ja olen jo tämän iPadin päättänyt niin siitä valmistajan valitsemisesta ei ole nyt kyse

Minissä ottaisin tosiaan varmuuden vuoksi kumminkin tuon 32gb kappaleen mutta siinä lähinnä mietityttää se että jos iPad mini on nyt periaatteessa iPad 2 (tai näin olen tajunnut) niin onko enää uuden pädin ilmestyessä minillä mahdollisuuksia pyörittää uusimpia pelejä tms. En mä varmaan kauheen isoja ja monimutkaisia pelejä pelaa, tyyliin muutamia Plants vs Zombies tyyppisiä pelejä tai sitä kokoluokkaa

Tämä oli nyt varmaan tosi sekava selittely mutta hieman enemmän asiaa tuntevien mielipiteita kaipailisin, kiitos jo etukäteen