Moi,
Kertokaas viisaat, kellä kokemusta Game Centeristä. Itse en ole tutustunut ko. palveluun millään tapaa.
Muksu pelaillut iPad:lla ja huomasin tuossa Angry Birds pelin aikana jonkun banneri-ilmoituksen "tervetuloa joku outo tunnus (numeroita/kirjaimia)" vilahtavan ruudulla, ja nyt toi outo tunnus on iPadin kirjautumisikkunassa kohdassa "Apple ID" ilman mitään @-päätettä.
Luoko Game Center automaattisesti käyttäjätunnuksia tai joku peli esim. Angry Birds? Itse en ole luonut käyttäjätunnusta ko. palveluun. Ilmeisesti olen ollut ns. "kirjautuneena" ko. palveluun siitä lähtien kun olen iPadin aktivoinut. Äsken kun testasin kirjautumista macin kautta omalla Apple id:llä kaikki vaikutti olevan ok, eikä ko. outoa tunnusta näy missään - eikä tili/käyttäjätiedoissa ollut mitään erityistä.
Tarviisko tässä nyt huolestua tuosta oudosta käyttäjätunnuksesta?
Game Center, outo käyttäjätunnus
Kaikki ohjelmiin, iTunes Storeen, App Storeen, synkronointiin, iOS-käyttöjärjestelmään jne. liittyvät keskustelut tänne
3 viestiä
• Sivu 1/1
-
Game Center, outo käyttäjätunnus
Viesti Kirjoittaja micqo »
Viimeksi muokannut micqo, 30.7.2013 klo 21.53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Omppuja vuodesta 2004
-
Re: Game Center, outo käyttäjätunnus
Viesti Kirjoittaja inf »
Gamecenter käyttää sitä appleid:tä tunnuksena.
Muistelen jotenkin että AngryBirds ei käytä tuota gamecenteriä vaan niillä on oma palvelunsa. Olisiko muksu sitten rekisteröitynyt tuohon palveluun? Vai onko kyseessä Angry birdsis ilmaisversio joka näyttäisi mainoksia?
Muistelen jotenkin että AngryBirds ei käytä tuota gamecenteriä vaan niillä on oma palvelunsa. Olisiko muksu sitten rekisteröitynyt tuohon palveluun? Vai onko kyseessä Angry birdsis ilmaisversio joka näyttäisi mainoksia?
-
Re: Game Center, outo käyttäjätunnus
Viesti Kirjoittaja micqo »
Versiot ovat maksullisia, mutta näissäkin tuntuu olevan jotain mainoksia. Vaikea sanoa mitä on tapahtunut. Yksi noista peleistä kysyy yhteyttä Game Center palveluun, ja luulen että yhteys ja outo tunnus ko. palveluun on tapahtunut jollain tapaa automaattisesti, kun olen ollut tietämättäni kirjautuneena sinne.
Löysin Applen sivulta ohjeen miten tilin voi disabloida. Poistin kaikki omat tietoni palvelusta, eikä tuota outoa tunnustakaan näy ja kirjauduin ulos, mutta tästä huolimatta joku peli ilmeisesti AB, laukaisee yhteyden takaisin Game Center profiiliin/tiliin ilman että Apple id tunnusta tarvitsee edes laittaa - kovin outoa...
Löysin Applen sivulta ohjeen miten tilin voi disabloida. Poistin kaikki omat tietoni palvelusta, eikä tuota outoa tunnustakaan näy ja kirjauduin ulos, mutta tästä huolimatta joku peli ilmeisesti AB, laukaisee yhteyden takaisin Game Center profiiliin/tiliin ilman että Apple id tunnusta tarvitsee edes laittaa - kovin outoa...
Viimeksi muokannut micqo, 31.7.2013 klo 6.51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Omppuja vuodesta 2004
3 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka