Aika hyvänmakusia roskia olivatarisel kirjoitti:^Jotain roskia pizzan päällä?

E: lainaus lisätty koska uusi sivu
Viesti Kirjoittaja carrbon »
Aika hyvänmakusia roskia olivatarisel kirjoitti:^Jotain roskia pizzan päällä?
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
20:45carrbon kirjoitti:lainaus lisätty koska uusi sivu
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Nuo rucolat voisi kuulemma korvata voikukan lehdillä. Näin väittävät jotkut kokit jossakin tv:n lukuisista kokkausohjelmista. Eikös niitä ole siellä teidän takapihalla kokeiltaviksi asti?arisel kirjoitti:^Jotain roskia pizzan päällä?![]()
Viesti Kirjoittaja carrbon »
22:16Tauvo kirjoitti:20:45
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Tuollaisia tuli. Oikein maukkaita. Joku kolmiulotteinen muoto varmaan kuvaa niiden makua?Tauvo kirjoitti:...Jotain lohivartaita väsäilen. Nyt ne on marinadissa vittuuntumassa. Laitoin chiliä tuplamäärän, saa nähdä mitä tulee.
Viesti Kirjoittaja K_Kolja »
Rombidodekaedri?Tauvo kirjoitti:Joku kolmiulotteinen muoto varmaan kuvaa niiden makua?
Viesti Kirjoittaja Jarel »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja arisel »
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Että oikein lohet?Erño kirjoitti:Tänään tuli syötyä tosi paljon ihan törkeän hyvää sushia. Minä hommasin lohet ja kaveri teki ruuat. Kiva kun on kaveripiirissä ammattikokkeja.
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Juuh satamasta noudettua. Halpaa ku saippua! Seittemän kiloa fisua, josta syötäväksi 5 kiloa. Sushiin meni varmaan kolme-neljä kiloa. Vatta täytty vaikka porukalla syötiinkin.Peitsamo kirjoitti:En tiedä miten Oulussa on, mutta siellä peräpohjolassa päin kuikuillessa olen ruukannut käydä hakemassa dioksiinilohet suoraan satamasta. Minä saan tuoretta kalaa, enkä mitään vakuumipakattua tai tiskillä lojunutta sinttiä. Kalastaja saa reilun hinnan ilman K/S-mafian väliintuloa
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja richidi »
Viesti Kirjoittaja Hulkman »
Viesti Kirjoittaja Latvastalaho »