Joka tapauksessa nyt on puhelimen palautus käynnissä ja tästä on hyvä jatkaa eloa parhaalla mahdollisella puhelimella.
![Omppu [?]](./images/smilies/omppu.gif)
Viesti Kirjoittaja petroc »
Viesti Kirjoittaja Telia Partio »
Viesti Kirjoittaja larding »
Viesti Kirjoittaja larding »
Aijaa, hyvä kuulla, ettei takuuhuolto ole turhanakaan maksullista. Olen ollut siinä käsityksessä. Tää keissi päätty lopulta ihan onnellisesti, olin ite vaihtanu VPN:ää varten APN:ks prointernetin ja sen takia ei kuuluvuus oikeen pysyny. Vaihoin apn:n internetiks ja kaikki vaikuttaa toimivan. Kiitos silti vastauksesta, SoneraPartio on kyllä loistava juttu ja loistavaa pr:ää teille.Sonera Partio kirjoitti:Moro larding..
Ohhoh, toisaalta ihan hyvä että homma oli noin pienestä kiinni. Mukava että nyt toimii niinkuin pitää. Ja kiitos sanoistasilarding kirjoitti:Tää keissi päätty lopulta ihan onnellisesti, olin ite vaihtanu VPN:ää varten APN:ks prointernetin ja sen takia ei kuuluvuus oikeen pysyny. Vaihoin apn:n internetiks ja kaikki vaikuttaa toimivan.
Viesti Kirjoittaja Tege »
Viesti Kirjoittaja jomppeli »
Viesti Kirjoittaja gravie »
Jopas on jonot.. Itellä tuli ilmoitus, että saapunut huoltoon 14.08.2013 09:20. Soitit tuonne kun sait tuon aika-arvion?jomppeli kirjoitti:Kauanko porukalla on kestänyt että on ilmestynyt teksti SCF.än huolto seuranta sivulle että se on saapunut huoltoon? Itse näen postin seurannan kautta että luuri on aamulla vähän ennen puoli 9 luovutettu vastaanottajalle, eli SCF huoltoon silloin jo viety mutta huollon sivuilla ei lue että saapunut huoltoon.
edit. Eipä voinut sattua omalle kohdalle hyvä tuuri huollon nopeudessa. 2 viikon päästä pääsee vasta huoltajan silmien alle, omasta mielestä melko pitkä aika eninkuin edes aletaan tutkimaan.
gravie kirjoitti:Jopas on jonot.. Itellä tuli ilmoitus, että saapunut huoltoon 14.08.2013 09:20. Soitit tuonne kun sait tuon aika-arvion?jomppeli kirjoitti:Kauanko porukalla on kestänyt että on ilmestynyt teksti SCF.än huolto seuranta sivulle että se on saapunut huoltoon? Itse näen postin seurannan kautta että luuri on aamulla vähän ennen puoli 9 luovutettu vastaanottajalle, eli SCF huoltoon silloin jo viety mutta huollon sivuilla ei lue että saapunut huoltoon.
edit. Eipä voinut sattua omalle kohdalle hyvä tuuri huollon nopeudessa. 2 viikon päästä pääsee vasta huoltajan silmien alle, omasta mielestä melko pitkä aika eninkuin edes aletaan tutkimaan.
Viesti Kirjoittaja Don MC »
Don MC kirjoitti:Kaksi viikkoa saisi huoltoreissu kokonaisuudessaan kestää.
Näin mä olen käsittänyt.jomppeli kirjoitti:Postitukset mukaan lukien?
Viesti Kirjoittaja E-W »
Viesti Kirjoittaja Legge »
Ei väliä. Huoltoreissu saa kestää sen 2 viikkoa. Itse huolto kestää iPhonen tapauksessa 0 sekuntia, koska niitähän ei huolleta, vaan vaihdetaan tehdaskorjattuun. SCF vain katsoo, ovatko kosteusilmaisimet lauenneet ja sitten hylkäävät takuuvaihdon. Jos heillä kestää 2 viikkoa ennenkuin kerkeävät edes katsomaan niitä kosteusilmaisimia, niin heillä on aivan liian vähän jengiä duunissa.jomppeli kirjoitti:Eihän itse huolto kestäiskään mutta kun sain vastaukseksi että miltei 2 viikon jono eninkun pääsee huoltajan silmien alle.
Legge kirjoitti:Juuri tuli viesti puhelimeen, että perjantaina jätetty luuri oli tarkastettu ja varaosa tilattu. Ei kai noilla oikeasti ole erillisiä jonoja iPhoneille ja Galaxyille. Minkä kaupungin SCF:stä kyse jomppelilla?
Viesti Kirjoittaja nokiastream »
Tottakai on, kun Samsungit sentään korjataan eikä vain vaihdeta toiseen laitteeseen.Legge kirjoitti:Ei kai noilla oikeasti ole erillisiä jonoja iPhoneille ja Galaxyille.
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”