onkohan kenelläkään kokemuksia Jommasta kummasta Macista ja WoWista kun olen tässä Macia katselemassa ja tämä on ainoa peli mitä pelaan joten sekin ratkaisee vähän.. (myös toki opiskelijan tulot )..
Kuulemma intel-Maceissa WoW pyörii paljon paremmin, kun Mac-versio ei ole niin hyvin pyörivä kuin PC-versio. Ja vaikka peli minillä toimisikin niin ei siitä paljoa saa irti kun grafiikat täytyy pitää minimissään, varsinkin suurissa kaupungeissa lagia riittää varmasti
Itse on tullut 2 heppua pelattua levelille 60 ihan tuolla perus minillä eli 1.25 ja 512 muistia, että kyllä se ihan pelattavasti pyörii. Isommat raidit ja Orgrimmarin AH kannattaa tosin kiertää kaukaa. Vähän on tullut pohdittua nyt tuon uuden imacin ostoa wowille mutta kun näyttökin on vasta muutaman viikon vanha niin taidan jäädä odottamaan uutta miniä. Tupla-yonahilla ja x1600 kiitos [A] Apple please [A]
Haluaisin kovasti aloittaa WoWin pelaamisen mutta epäilyttää miten se sujuu 1.42 ja 512 ram minillä... Ja jos isoista kaupungeista ja raideista pitää pysyä erossa niin sehän on pelistä paljon pois. Pitää kai odottaa kunnes saa ostettua jonkun intel-mäkin.
kattelinpa tossa että mun vanha pöytäpc on lähes samanlainen kuin tuo minimac...ja kyllä silläkin on tullut WoWia tahkottua aika kivasti..(ja vielä kun roolipelaa suuriman osan ajasta ei niitä tehoja niin vaaditakkaan )[;)]
iBook 1.2GHz, 768MB RAM ja R9200 32MB (64bit) ainakin toimii pelattavasti vaikkakin pyörii tasasen hitaasti. Muistimäärä auttaa juuri sen että ei pahemmin swappaile, peliä on tullut pelattua kyllä todella paljon
Olen kokeillut pelata myös pari kertaa tutulla Windowsissa. XP2500+, 512MB ja R9200 128MB (128bit) koneella ja kyllähän se pyörii huomattavasti nopeammin, mutta swappailee aivan hirveästi ja latailee todella kauan.
Mietin tässä juuri, että ostaako uusi iMac ja kumpi niistä. Vai odottaa jotain uutta tuotetta. Pakko saada uutta myllyä kehiin.
Mä oon myös iBookilla pelannut Paladinia 52 leveliin asti mutta nyt kun pitäis pelata raideja ja Alterac Valley BG:tä niin ei yksinkertaisesti tehot riitä, joten: 17 Intel iMac tilauksessa
Joshua.
EDIT: PS. Olen Bloodhoof serverillä Gaiyan nimellä jos joku Homppulainen sattuu oleen sieltä. Mulla on muutama alttikin joita en useasti pelaa.
Reiko kirjoitti:Haluaisin kovasti aloittaa WoWin pelaamisen mutta epäilyttää miten se sujuu 1.42 ja 512 ram minillä... Ja jos isoista kaupungeista ja raideista pitää pysyä erossa niin sehän on pelistä paljon pois. Pitää kai odottaa kunnes saa ostettua jonkun intel-mäkin.
Voin taata ettei varmasti ole raidit pelattivia tolla kokoonpanolla. Siitä ei tule yhtään mitään. Mulla on iBookissa kaikki asetukset minimillä ja FPS on 2-3 luokkaa ja pätkii hirveesti. Normaalissa yksinpelissä on luokkaa 12-30 FPS riippuen tilanteesta jolla pärjää jotenkuten.
Okei... Auttaisikohan giga rammia yhtään[:(] Ajattelin joskus päivittää mutta toisaalta taidan odottaa jos tulis intel minit niin vois napata niistä halvimman kokoonpanon.
Reiko kirjoitti:Okei... Auttaisikohan giga rammia yhtään[:(] Ajattelin joskus päivittää mutta toisaalta taidan odottaa jos tulis intel minit niin vois napata niistä halvimman kokoonpanon.
Kyllä puolesta gigasta gigaan tekee ison vaikutuksen mutta enpä usko että paljoa auttaa loppupelissä. Tou 32MB 9200 on mikä on niin ei se siitä parane varsinkin kun prossukaan ei ole maailman nopein.
Mutta älä käsitä väärin. Mä olen onnellisesti pelannut tota peliä puoli vuotta tuolla kokoonpanolla ja vasta nyt kun on high level tyyppi niin haittaa vähän.
Kunhan saan uusimman revikan iBookkiini gigan palikan ostettua niin pitää asennella tuo WoW siihenkin, voi sitten vaikka reissussa pelata ainakin pienemmässä mittakaavassa. 512->1G eron kyllä pöytä-puuceellä huomasi.
Pitää sitten miettiä kun Intel-Mini tulee josko korvaisi tuon tuhisijatornin moisella ihan pelikäyttöönkin - Mini kyllä sopisi hyvin tähän työpöydälle tuon Logitehin halvan 2.1:n subbarin päälle
Olen nyt pelannut WoW:ia Mac Minillä 1.42Ghz + 512MB RAM. Se on siirappia verrattuna iBook 1.2Ghz 768MB (joka ei sekään ollut mikään nopea). Kyllä muistin lisääminen yli gigaan auttaa kovasti mutta turha on iBookilta odottaa minkäänlaista kunnon ruudunpäivitystä nimittäin pullon kaula on vaatimaton näyttis pienellä muistilla.
Pahoittelut vanhan viestiketjun kiusaamisesta, mutta kaipailen tietoja, kokemuksia ja arvioita World of Warcraftin ja näiden uudempien Mac minien yhdistelmästä. Ovatko näytönohjain ja sen muisti yhä liian paha pullonkaula vai onnistuisiko pelaaminen tuollaisella mallilla säällisesti?