Ok, sitten se tärkein kysymys, oliko hyvää? Kannattaako tilata?tosikko kirjoitti:^ UK:sta tuli tuo paketti.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja mika_t »
Ok, sitten se tärkein kysymys, oliko hyvää? Kannattaako tilata?tosikko kirjoitti:^ UK:sta tuli tuo paketti.
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Makuasioitahan nämä toki on, mutta koitan nyt hieman kommentoida. Eka tilaus mulle tuolta, joten otin neljää eri laatua testiin. Olisi ollut valmiita Variety -paketteja, mutta valkkasin ite kun ei noissa sekoitepaketeissa olevia chiliversiota halunnut. Original Dry Wors -pötköt ei ollut minun makuun, mutta äijäporukassa kun iltaa istuttiin niin muille ne näytti maistuvan varsin tehokkaasti. Biltong Original oli ihan ok, vaikkakin melko purkkamaista palasta riippuen. Original Jerky oli ehkä omaan makuun paras, joskin melko miedosti maustettu (tässä olisi varmaan chili tms. ollut parempi). Originalista otin myös "sliced" version, joka ei ollut läheskään niin kuivaa kuin nuo muut, ehkä turhankin notkeaa tavaraa.mika_t kirjoitti:Ok, sitten se tärkein kysymys, oliko hyvää? Kannattaako tilata?
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Viesti Kirjoittaja richidi »
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Kuulostaa aikamoiselta rahantuhlaukselta.vinouma kirjoitti:Tuommosen Sonyn mp3-soittimen ostin ja skulcandyn tulppakuulokkeet...
Maksoin niistä 24 euroa ja ovat oikein hyvät kuulokkeet, ni!Mailia kirjoitti:Viittasin tosin lähinnä noihin kuulokkeisiin.
Viesti Kirjoittaja iFooni »
Plääh. Tuo Walkmanin äänenlaatu on aivan loistava! Ulkonäkökin hivelee silmää. Varmasti hinta-laatu -suhteeltaan pieksee Applen soittimet.Mailia kirjoitti:Sonyn valikoimissa ei ole yhtäkään MP3-soitinta, joka olisi iPod Classicin veroinen, laadultaan tai ominaisuuksiltaan.
Viesti Kirjoittaja redhat »
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Viesti Kirjoittaja redhat »
Viesti Kirjoittaja applerules! »
Viesti Kirjoittaja jjpeltola »
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Viesti Kirjoittaja arttula »
Ihanko itse omasta pussistasi maksoit ? Enpä muista nähneeni tuollaista järkyttynyttä ilmettä polttoainelaskuista autoreissuillanne...tuomaril kirjoitti:150€ koulukirjoihin, ja siinä vasta ensimmäisen jakson kirjat.
Selvästikään et ostanut käytettyjä.tuomaril kirjoitti:150€ koulukirjoihin, ja siinä vasta ensimmäisen jakson kirjat.
Viesti Kirjoittaja Kilahvi »
Hyvä valinta!Mailia kirjoitti:23082013-0004.jpgPieni kuulokevahvistin/USB-DAC pöytäkoneen ja Sennheisereiden väliin.
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
En, ei minulla ole edes tuollaisia summia "omana" rahana.arttula kirjoitti: Ihanko itse omasta pussistasi maksoit ? Enpä muista nähneeni tuollaista järkyttynyttä ilmettä polttoainelaskuista autoreissuillanne...