No ainakin toi sivu on vanha. Tuolla verrataan Mac OS X 10.0 tai korkeintaan Mac OS X 10.2:een. Ja tuolla sivuilla näytti pyörivän vain G4 prossulla varustettuja iänikuisia laitteita.
MoonMac kirjoitti:No ainakin toi sivu on vanha. Tuolla verrataan Mac OS X 10.0 tai korkeintaan Mac OS X 10.2:een. Ja tuolla sivuilla näytti pyörivän vain G4 prossulla varustettuja iänikuisia laitteita.
Olishan se kivaa tehdä saitti jolla verrataan Tiikeriä ja Windows 95:ta.
bloof kirjoitti:Kyllä mustakin windows kusee ja kovaa mut en mä silti alkais nettisivua tekemään mainostaakseni sitä, miten huono se on.
Kyllä minä ainakin alkaisin, jos hinnasta sovittaisiin. Jopa erittäin kovaan hintaan voisin olla tekemässä Mac Sucks -sivuja! Kapitalismissa kaikki on kaupan, etenkin periaatteet.
Rowan Atkinson on johtanut anglikaanista kirkkoa vuodesta 2002.
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
bloof kirjoitti:Kyllä mustakin windows kusee ja kovaa mut en mä silti alkais nettisivua tekemään mainostaakseni sitä, miten huono se on. Ihan mielenkiintonen sivusto.
Kyllä maailmassa 'elämättömiä' nörttejä ja yhden asian liikkeitä riittää, eikä niille tarvitse edes maksaa. Varsinkin noita ristiretkellä olevia Linux -mullahejakin on pilvin pimein, erilaisilla poliitisilla versioilla varustettujakin useita erilaisia. 'Mäkki haisee' on vielä aika kevyttä tavaraa.
When switching to a mac you can forget about running pretty most all new games available for windows. Autodesk Autocad, one of the worlds most renowned CAD-applications is also something that you can forget about. Neither Microsoft's Access is available for the mac.
... huvitti lukea seikkoja, kuten PC menee nukkumaan vain kannen sulkemalla ja nousee sieltä kivuttomasti taas kantta nostamalla. Tosiasiassa PC -kannettavat (Windows -käytössä) omasta kokemuksestani sekoavat aika syvällisesti, jos konetta nukuttelee ja herättelee useampia kertoja - puhumattakaan siitä, että PC:n nukahtaminen ja herääminen kestävät tosi kauan verrattuna Macciina...
MacSucks-sivun mainospalkissa jyllää suomeksi: "Valitse Apple Mac Mini...apple.fi"
Loistavaa poijjaat.
Oletko kuullut Google AdWordsistä?
Tuommonen palikka lisää mainoksia siitä, mitä sanoja se löytää itse sivusta. 1) se huomaa sanan Mac mainittavan sivulla monta kertaa. 2) Se huomaa että ip:si on suomesta.
MacSucks-sivun mainospalkissa jyllää suomeksi: "Valitse Apple Mac Mini...apple.fi"
Loistavaa poijjaat.
Oletko kuullut Google AdWordsistä?
Tuommonen palikka lisää mainoksia siitä, mitä sanoja se löytää itse sivusta. 1) se huomaa sanan Mac mainittavan sivulla monta kertaa. 2) Se huomaa että ip:si on suomesta.
Näin sivun ylläpitäjän rikastuu
Kyllä kyllä. Mutta se on vain niin huvittavaa.
btw, huomisko joku muukin, että ulkona on muutama aste pakkasta?
Ihmisellä on kaksi kättä työntekoa varten, ja kaksi jalkaa, jotta voi lähteä kävelemään kun työ ei kiinnosta.