Hei,
olen uusi täällä, enkä tunne tietokoneita, joten anteeksi jos kysymykseni on huonosti muotoiltu, epätarkka tai jo tuhanteen kertaan selvitetty.
Ongelmani: Kesken kaiken netinkäyttö hidastuu ja odotuspylpyrä alkaa pyöriä. Kun odottelen muutaman minuutin, kaikki rullaa taas. Tällä aikaa työpöydälle on ilmestynyt yksi tai useampia (jopa seitsemän) Install Adobe Flash Player -kuvaketta. Kun yritän installoida sen, pian tulee viesti, että tapahtui virhe, eikä se onnistu. Kun siirrän kuvakkeen roskakoriin, roskakori sanoo "siirretty pois näkyvistä" ja roskakori jää tyhjäksi. Mistä on kyse ja mitä teen?
Adobe Flash Player?
Täällä voit kysyä mistä tahansa Mac-ongelmasta, jos et löydä vastausta muualta.
8 viestiä
• Sivu 1/1
-
Adobe Flash Player?
Viesti Kirjoittaja kaarina0319 »
-
Re: Adobe Flash Player?
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
En kyllä edes yrittäisi asentaa muita Flash Plaeyreitä kuin täältä itse lataamiani:
http://get.adobe.com/flashplayer/?promoid=DAGBM
Kaikkia muita pitäisin lähinnä haittaohjelman tyrkyttäjinä.
Jos kaksoisklikkaat niitä, ne taitaa tehdä ns. virtuaalilevyn (joka näkyy Finderin ikkunan vasemmassa reunassa. Ja jos et sitä ejektoi, roskikseen vienti sanoo just noin.
http://get.adobe.com/flashplayer/?promoid=DAGBM
Kaikkia muita pitäisin lähinnä haittaohjelman tyrkyttäjinä.
Jos kaksoisklikkaat niitä, ne taitaa tehdä ns. virtuaalilevyn (joka näkyy Finderin ikkunan vasemmassa reunassa. Ja jos et sitä ejektoi, roskikseen vienti sanoo just noin.
iMac 24" 4,5K, pari Mac miniä, iPhone 13, iPad 2021, Watch SE 2022 ja kaikenlaista muuta. FiMUG ry jäsen
-
Tämän siitä saa, kun antaa nuorisolle koneensa hetkekskään käteen! Jotakin haittaohjelmaa heti tyrkyttää.
"Finderin ikkunan vasemmassa reunassa" - tuota, se näkyy siis missä? Minä oon just näin tyhmä. Kiitän tästä avusta.
"Finderin ikkunan vasemmassa reunassa" - tuota, se näkyy siis missä? Minä oon just näin tyhmä. Kiitän tästä avusta.
-
Se voi olla haittaohjelma mutta voi olla ihan aitokin Flash Plaeyrin asentaja, eivät vaan ole osanneet asentaa.kaarina0319 kirjoitti:Tämän siitä saa, kun antaa nuorisolle koneensa hetkekskään käteen! Jotakin haittaohjelmaa heti tyrkyttää.
Kun ompun vieressä lukee Finder, jos sillä ei ole ikkunaa auki, Arkisto/Uusi Finderin ikkuna. Sen ikkunan vasemmassa reunassa on näkyvissä esim. Macintosh HD. Ja sen Flash-asentajan kuvake. Sen kuvakkeen vieressä on kolmio jonka alla viiva. Se tarkoittaa, että poista levy (siis tämä ei ole fyysinen, vain bittejä).
Ja asenna tuosta Adoben linkistä haettu uusin Flash Player myös.
iMac 24" 4,5K, pari Mac miniä, iPhone 13, iPad 2021, Watch SE 2022 ja kaikenlaista muuta. FiMUG ry jäsen
-
-
Hei MacFinn,
tein kuten käskit, mutta vaiva ei poistu. Meinin mainitsemaasi osoitteeseen asentamaan Adobe Flashia, mutta asennus ei onnistu. Mitä nyt? Pitääkö tää viedä lääkäriin?
tein kuten käskit, mutta vaiva ei poistu. Meinin mainitsemaasi osoitteeseen asentamaan Adobe Flashia, mutta asennus ei onnistu. Mitä nyt? Pitääkö tää viedä lääkäriin?
-
Vähän suppea virheilmoitus tuo, sanooko yhtään tarkemmin miksei onnistu?
Mikä muuten on käyttisversio? Löytyy Ompun alta, tietoja tästä Macista.
Mikä muuten on käyttisversio? Löytyy Ompun alta, tietoja tästä Macista.
-
Mac OS X 10.6.8
Siinä virheilmoituksessa se sanoo vaan, ettei ei onnistu, ei mitään sen kummempaa syytä.
Siinä virheilmoituksessa se sanoo vaan, ettei ei onnistu, ei mitään sen kummempaa syytä.
8 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Ongelmia Macin kanssa?”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka