OS X 10.8.4 ladattavissa
Mac OS X, Boot Camp ja virtualisointi
-
Re: OS X 10.8.4 ladattavissa
Viesti Kirjoittaja Peoplez »
Olin lukevinani jostain että tämän päivityksen myötä App Storen päivitykset muuttuisivat automaattisiksi? Onko todella näin? Yritin googlata tietoa mutta sitä en löytänyt. Minulla on pari ohjelmaa joita en ole halunnut päivittää.
-
Viesti Kirjoittaja kakeMBP »
Ainakin mä pystyn ottamaan automaattisen päivityksen pois päältäPeoplez kirjoitti:Olin lukevinani jostain että tämän päivityksen myötä App Storen päivitykset muuttuisivat automaattisiksi? Onko todella näin? Yritin googlata tietoa mutta sitä en löytänyt. Minulla on pari ohjelmaa joita en ole halunnut päivittää.
Screen Shot 2013-06-12 at 18.39.43.jpg
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Kalle
Apple Mac Mini 2018 / 3,6 GHz Quad-Core i3 / 8 GB RAM / 128 GB SSD / MacOS Monterey 11.2 / ASUS VP228 Display 21,5"
Talart JT Ready pyörätuoli vm 2021
Elämä ei ole pelkkää jaloilla tanssimista - https://www.facebook.com/kallehannadance/
Apple Mac Mini 2018 / 3,6 GHz Quad-Core i3 / 8 GB RAM / 128 GB SSD / MacOS Monterey 11.2 / ASUS VP228 Display 21,5"
Talart JT Ready pyörätuoli vm 2021
Elämä ei ole pelkkää jaloilla tanssimista - https://www.facebook.com/kallehannadance/
-
Viesti Kirjoittaja ER »
Tuo oli hyvä vinkki, kiitos. Ehkä palvelinkuorman hallitsemiseksi nuo päivitykset tulevat näköjään eri koneille tarjolle kovin eri aikaan omia aikojaan. Ekan koneeni päivitin jo pari päivää sitten ja silloin ei löytynyt Storen kautta muihin koneisiin mitään. Tänään tuli se päivitys-popup toiseen koneeseen mutta edelleenkään kolmas ei löytänyt mitään ilman tuota cmd-R:ää.Machist kirjoitti:Jos ns normaalitunnuksilla menee App Storeen lataamaan päivityksiä, niin päivityksiä ei välttämättä näy suoraan.
Googettamalla läysin vinkin että kannattaa painaa cmd + R niin sitten kysyy salasanna/tunnusta ja päivitykset löytyy.
-
Viesti Kirjoittaja mavexx »
Mikähän tuossa on vikana, kun koitin ladata tuon uusimman Lionin niin tulee tämmöinen virhe ilmoitus,Ostosta ei suoritettu. OS X Mountain Lion ei ole yhteensopiva tämän tietokoneen kanssa. Kyseesssä mid 2013 13" air?
iPhone 8
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja egoste »
Eikös sulla jo ole tuo 10.8.4 ja varmaankin uudempi päivitetty versio? Tuo on siis Mountain Lion ei Lion (10.7.x)
Viimeksi muokannut egoste, 23.7.2013 klo 9.02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Viesti Kirjoittaja mavexx »
Kyllä tuo versio on käytössä, ajattelin vaan et saisi sen tikulle, olisi vähän nopeampi asentaa jos sitä joskus tarvitsee. Netti yhteyden kautta jos asentaa on vaan hitaampi.egoste kirjoitti:Eikös sulla jo ole tuo 10.8.4 ja varmaankin uudempi päivitetty versio? Tuo on siis Mountain Lion ei Lion (10.7.x)
iPhone 8
-
Viesti Kirjoittaja lasteferih »
Itsellä ei ole vielä tuota uusinta OSx, mutta kannattaako siihen päivittää.
Tai toimiiko se ilman mitään suurimpia bugeja niinkuin ios7
-
Viesti Kirjoittaja jakovski »
lasteferih kirjoitti:Itsellä ei ole vielä tuota uusinta OSx, mutta kannattaako siihen päivittää.
Oletkohan nyt ihan varmasti tiedostanut että ios7 on beta vaiheessa ja tämä osx on ollut hetken jo vapailla markkinoilla.
Ei ole bugeja. Ei sovellus kaadu vaikka volumea laittaa suuremmalle.

..onko yhtäkään viestiä, mitä en ole joutunut muokkaamaan..
-
Viesti Kirjoittaja lasteferih »
ainiin maverick taisi ollakin 10.9?jakovski kirjoitti:Oletkohan nyt ihan varmasti...
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viimeksi muokannut amanita, 24.7.2013 klo 14.16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Edeltävän viestin lainausta lyhennetty
Syy: Edeltävän viestin lainausta lyhennetty
-
Viesti Kirjoittaja Omppu-ukko »
Onkohan versiossa 10.8.4 bugi roskakorin toiminnassa:
Jokusen kerran kun olen laittanut tavaraa roskikseen, korin kuvake Dockissa pysyy tyhjänä vaikka roskakorissa on tavaraa. Kun roskista klikkaa siellä näkyy poistetut tiedostot ja ne saa poistettua normaalisti.
Onko muilla havaintoa tästä?
Uutena 10.8:n käyttäjänä olen tätä muutaman kerran ihmetellyt viime viikkojen aikana. Edellisessä koneessa jossa oli 10.7 en tätä ominaisuutta havainnut...
Jokusen kerran kun olen laittanut tavaraa roskikseen, korin kuvake Dockissa pysyy tyhjänä vaikka roskakorissa on tavaraa. Kun roskista klikkaa siellä näkyy poistetut tiedostot ja ne saa poistettua normaalisti.
Uutena 10.8:n käyttäjänä olen tätä muutaman kerran ihmetellyt viime viikkojen aikana. Edellisessä koneessa jossa oli 10.7 en tätä ominaisuutta havainnut...
MacBook Pro Retina 13-inch/Late 2012/2,5 GHz Intel Core i5/8 Gt 1600 MHz:n DDR3/OS X 10.10
iPad 2 3G iOS 8
iPad 2 3G iOS 8
-
Viesti Kirjoittaja Delli »
En ole huomannut missään 10.8.x - versiossa.Omppu-ukko kirjoitti:Onkohan versiossa 10.8.4 bugi roskakorin toiminnassa:
iPhone 12 64GB
iPad (2024) 64GB Wi-Fi, Apple TV 4rd 4K
MacBook Air 2024, Apple Watch 9.0 44mm
iPad (2024) 64GB Wi-Fi, Apple TV 4rd 4K
MacBook Air 2024, Apple Watch 9.0 44mm
Palaa sivulle “Käyttöjärjestelmät”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka