Parhaimmillaan Lahtea kohti oli kaksi autoa rintarinnan hätäilemassä ohitusvuoroaan...pakottaen jo kaistalla ennestään ajavaa pientareelle.
Pimeetä touhua, sanon minä.
![Pirullinen [6]](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Viesti Kirjoittaja Leader dog »
Viesti Kirjoittaja Kauppalopo »
Viesti Kirjoittaja Leader dog »
Viesti Kirjoittaja arisel »
arisel kirjoitti:Mikään määrä esimerkkejä ei tietenkään bemarikuskia vakuuta, joten en viitsi yrittää - totean vain, että itse ovat maineensa hankkineet.
Tottakai on asiallisesti liikkuvia bemarikuskejakin - saattaa jopa olla iso osa heistä - mutta eihän kukaan ole niin väittänytkään ettei olisi?
Vaan voihan se olla, että se koira älähtää, johon jne...
Helppohan tuota olisi tutkiakin, laittaisi videoita risteyksiin tallentamaan ja laskisi siitä merkeittäin; nykytekniikalla sen kaiketi voisi jo automatisoida aika pitkälle...
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja redhat »
Uu mama! Ama klaaraa autohommatamanita kirjoitti: Minulla on pikkuinen Minni allani (Ford Focus Ghia 2002) ja minä ajan tosi ärhäkkäästi, ja lapsellinen intohimoni on lähteä aina liikennevaloista ensimmäisenä, inhoan jonoajoa alle sallitun ajonopeuden, ja ajan aina kuin mahdollista noin 10% yli sallitun nopeuden, ohitan rivakasti ja tuskailen ääneen hitaita lippalakkipäisiä ukonretaleita, surkeasti ajavia akkoja tai eteen kolmion takaa änkeäviä vaikka keitä.
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja pallo »
Harmi ettei kuollut.kuljettaja oli 2,9 promillen humalassa
Tällaisia suomalaist ovat nykyään.Tapahtumahetkellä Varistontien ja Suovatien risteykseen paikalle sattunut vantaalaismies on tuohtunut kaahailusta, jota kyseisellä tiellä tapahtuu.
- Tällä tiellä on oikeasti läpikulku kielletty, mutta tästä ajetaan paljon, koska Vihdintien valot halutaan kiertää. Olen monta kertaa pyytänyt Vantaan kaupungilta ja poliisilta, että tänne asetettaisiin valvontaa, mutta mitään ei ole tehty. Tässä on kaksi ala-astetta ihan vieressä, ja viime syksynä kolmasluokkalainen jäi tässä auton alle. Ihmiset oikovat tästä läpi, vaikkei saisi, ja usein hirveillä ylinopeuksilla
Tuostakin huolimatta minun on kovin vaikea iloita edes tuntemattomien ihmisten kuolemista.arisel kirjoitti: Ilman kypärää ajanut motoristi törmäsi pylvääseen Vantaalla - "Tolppakaappi oli ihan solmussa"Harmi ettei kuollut.kuljettaja oli 2,9 promillen humalassa
arisel kirjoitti:Harmi ettei kuollut.kuljettaja oli 2,9 promillen humalassa
Kunhan jumppaan niskaa tässä töitä tehdessä. En kai väittänyt etten halua perusteluja. En vaan viitsi alkaa kinaamaan omista mielipiteistäni, kun ne ovat omiani ja näyttävät eroavan jonkin verran.arisel kirjoitti:Meillä kummallakin lienee oikeus omaan mielipiteeseen.![]()
Oletin, että haluat perusteluja, muttet sitten kuitenkaan?
Viesti Kirjoittaja khaosaming »
Ja Satonenko takaa, että vero ei yhtäkkiä mätkähdä kuitenkin? Kysymys kai kuuluu lähinnä kumpi tapahtuu ensin, verottoman verottaminen vai verollisen veronkorotus...Liikenne- ja viestintävaliokunnan puheenjohtaja, kokoomuslainen kansanedustaja Arto Satonen kannustaa autoilijoita tutkimaan kaikkia nykyisin tarjolla olevia vaihtoehtoisia tekniikoita huolellisesti, sillä selvää rahallista säästöä on saavutettavissa.
- Veromallimme teknologianeutraalius ja tekniikoiden mahdollistamat pienemmät päästöt toimivat kuluttajan eduksi. Tällä hetkellä maakaasukäyttöisten autojen polttoaineveroon ei ole erityisen suuria korotuspaineita, sillä maakaasu on suhteellisen puhdas liikennepolttoaine. Biokaasu, jota myös voi maakaasuautoissa hyödyntää, säilyy verottomana.
Mainitsinko kokoomuksen? Pahoittelen, mutta tuo on lainaus Ilta-Sanomista - palautteen kokoomuksen maininnasta voit osoittaa sinne.Kauppalopo kirjoitti:Ja kaiken saa näköjään Kokoomuksen piikkiin, jos oikein haluaa. Ääneni ei ole mennyt hukkaan.
Viesti Kirjoittaja Houdini »
Viesti Kirjoittaja Hulkman »